vitalyi כתב:
נועם,
לגבי הפרה (למרות שזו לא הנושא העיקרי): כדי להתגבר על המיקרופוניות של המנורות, ממליץ להשתמש במשככי ויברציות למנורות של EAT ("אודיו פידליתי") – הם משפרים סאונד באופן משמעותי , אפילו עבור מנורות NOS משובחות. בנוסף, נסה להעמיד את הפרה על הקונוסים BDR ("מאסטרו"). אצלי שני הדברים הפשוטים האלה גרמו למהפך בסאונד.
ויטלי -תודה
, אבל לא ולא.
למען הסיר ספק - אני בהחלט בעד שימוש בשני הדברים שציינת (או לפחות לנסות אותם) - רק לא בסדר שבו הצעת זאת.
הבעיה היתה פחות המיקרופוניות של המנורות ויותר הויברציות של המשטח שעליו היו מונחות -שהפך אותן למנורות שעושים בהם שימוש במגבר גיטרות בהופעה של להקת המי
הבעיה היתה
איך עושים דמפינג למשטח האלומיניום שעליו מונחים שקעי המנורות והדבר הזה רעד כמו אני לא יודע מה. הראיה - שכעת אין רעש גם כאשר נוקשים על המנורות. קודם לכן הכל היה נע מעלה מטה בשעה שנגעת במנורה או אפילו במשטח...
אתה יכול לשפוך מלא כסף על הEAT - וזה אולי ישפר את התוצאה, אבל רק במשהו במקרה הזה - כי זה לא מטפל בבעיה הבסיסית. בחנות המנורות שבה אני קונה, הציעו לי טבעות אבל אחרי דיון בנושא היה ברור שזה להוציא כסף על המטרה הלא נכונה. לכן,
במקרה הספציפי הזה זה לא עוזר בכלל להשתמש במשככי ויברציות על המנורות (וניסיתי מספיק סוגים כדי לדעת) וגם הקונוסים היקרים של בלאק דיאמונד רייסינג מחטיאים את המטרה כאן.
רק
אחרי שאתה מטפל בבעיה הזו יש מקום לקנות דמפרים למכשיר כולו (הבלק דיאמונד) או המנורות.
הפיתרון האחר שחשבתי עליו, לפני שניסיתי גרניט (או כל חומר אחר עם צפיפות גבוהה שיכולתי לעשות בו שימוש) היה להחליף את כל המשטח למשהו ממיפל או בדומה לכך, או להחליף את הקיבוע שעליו יושב המשטח הזה.