עכשיו 29/03/24 01:55

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 13   [ 124 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 17:15 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
במקור כל המלל הבא היה אמור להיות חלק מסקירת סטרימר שאני עובד עליה, אבל בגלל שזה לא קשור למוצר ספציפי חשבתי שכדאי לדון בזה בנפרד (ובאופן משעשע ביומיים האחרונים בזמן שהפוסט הזה בעריכה עלה הדיון שוב בפורום, אז בכלל מתאים).

אני לא יודע אם כולכם מודעים לזה, אבל אני מעולם לא קפצתי על העגלה, לא עם סטרימר (משתמש במחשב) ולא בתחום שירותי הסטרימינג (טידל ושות').
אך אל תחשבו שלא שמתי לב שרבים מכם עברו לשירותי סטרימינג (אקסקלוסיבית או לא) ורבים גם עזבו את המחשב לטובת סטרימר. על פי השאלות שאני מקבל, יש גם רבים שרוצים לעשות את הצעד, ומחפשים מידע.

כדי להבין באמת איפה אנחנו עומדים היום, ומה המשמעויות של האופציות הקיימות, צריך להבין קודם איפה היינו לפני כמה שנים בודדות (שנתיים/שלוש אני מעריך).

סטרימרים:
הבעיה הכואבת ביותר (לטעמי) של הסטרימרים היתה (ובמידה מסויימת נשארה), היא תוכנת השליטה.
השיטה בה היינו יכולים לשלוט בסטרימר מטבלט או טלפון, ובשליטה אנו מדברים על בחירת אלבומים, ניהול רשימת השמעה, ופעולות טרנספורט כמו פליי/סטופ/נקסט וכו' היתה על ידי תוכנת DLNA/UPNP Controller המותקנת על אותו מכשיר נייד.

התוכנה מתחברת מצד אחד לשרת DLNA (בדר"כ NAS) ומצד שני לסטרימר, ומאפשרת למשתמש לחבר ביניהם.
הבעיה הגדולה ביותר של התוכנות האלו היא המהירות. מהירות הדפדוף באלבומים, מהירות עליית התמונות, הזמן (גם אם מדובר על 2 שניות) בין המועד שביקשת לנגן משהו ועד שהוא מנגן בפועל.
הבעיה המשנית (שעבורי לפחות היא לא ממש משנית) היא חווית המשתמש גם בלי קשר למהירות. הגרפיקה הרבה פעמים לא מצודדת (שלא לומר מכוערת), תמונות האלבומים קטנות, והאפליקציות לא יציבות במיוחד (קורסות במהלך השימוש וצריך לפתוח שוב).

יש לציין שפה דיברתי על 99% מהסטרימרים, ישנם בודדים (האורנדר הוא דוגמה מוכרת) שמגיעים כחבילה אחת של סטרימר ותוכנה ייעודית השולטת בו, ולה אין את הבעיות הנ"ל.
יש להפריד בין סטרימרים כמו האורנדר, לסטרימרים קונבנציונאליים שמגיעים עם "תוכנה של היצרן". אותן תוכנות הן לא באמת תוכנות יעודיות, אלא סתם ורסיה של היצרן לתוכנת DLNA Controller עם כמה תוספות, שבדר"כ אפילו יותר גרועה מהתוכנות האוניברסליות בגלל בסיס משתמשים צר וחוסר במשאבי פיתוח תוכנה של היצרן.

בסעיף הבא נדבר על שילוב של סטרימר עם שירות סטרימינג (שעבור רובכם אומר טידל).

שירותי סטרימינג:
ראשית בתקופה המדוברת רק סטרימרים בודדים תמכו בשירות סטרימינג כמו טידל.
[אנחנו לא מדברים על פתרונות עקיפים כמו שימוש בבאבל שמנסה לתרגם את טידל ל- DLNA ובכך לאפשר איזשהו ניגון קלוקל]
אלו שתמכו הכריחו את המשתמש לעבוד עם התוכנה של היצרן, וכאמור בדר"כ מדובר בתוכנה באיכות ירודה. אנחנו מדברים שוב על מהירות מזעזעת (אפילו יותר גרועה כשאנחנו מדברים על שירות סטרימינג לעומת אלבומים על ה- NAS), בעיות יציבות וממשק משתמש מאכזב באופן כללי.

Roon


הפתרון – Roon

אשתדל לא להלאות אתכם בכל ההיסטוריה של Roon, אבל למרות שרובכם מכירים אותה כדרך לנגן ולשלוט בטידל, היא היתה רלוונטית עוד לפני ששירותים כאלו היו בכותרות ואנשים עוד ניגנו את הריפים שלהם.
הרעיון של Roon הוא לעזור למשתמש לנהל את ספריית המוזיקה שלו. החל מהוספת מידע למטה דאטה שקיים על הקבצים (מידע שהיינו צריכים לגשת ל- all music כדי למצוא) ועד ממשק משתמש נאה ואפקטיבי המתאים לדרישות של אוהב מוזיקה ולא איש מחשבים.

הרעיון היה יפה, ומאז ששמעתי על התוכנה והתקנתי את אחת הגרסאות הראשונות (שהיתה מאוד ספרטנית יחסית להיום) היה לי ברור שזה כיוון נכון.
אבל בשלב הזה המשתמשים לא מיהרו לבוא. למשתמשי הסטרימרים היא לא היתה רלוונטית, ומשתמשי המחשב לא ראו את הפוטנציאל הגלום בה (ואולי גם העובדה שלא היתה חברותית לדרישות האודיופיל קצת הרחיקה אותה מהתחום שלנו) אולי גם המחיר (שהיה אז זול יותר) הרתיע.

אני מאמין שהשינוי התחיל לקרות כשאנשים גילו את הפוטנציאל של טידל, וחיפשו דרך לשלוט עליה בנוחות מהכורסא (אחת הבעיות עם טידל היא שאין לה תמיכה בשליטה מרחוק באפליקציות הרישמיות של השירות).
אחד הדברים היפים ב- Roon הוא שהיא מתייחסת לאלבומים בטידל כמו כל אלבום אחר שבבעלותך. יש את כל המטה דאטה המורחב, אתה לא צריך ללכת ו"לחפש" את האלבום בחיפושים האיטיים של השירות אלא הוא מאונדקס אצלך בספריה, ומקושר בכל הדרכים הרלוונטיות (מבחינת אומן, מבצעים וביצועים אחרים וכו').

Roon


זה כבר נתן ליצרני הסטרימרים סיבה לתמוך ב- Roon, וזה מה שאנחנו מכירים כ- "roon ready". הכוונה היא לסטרימר שיכול להיות מנוהל על ידי Roon (ובצורה זו לנגן את מה שהיא יודעת לנגן, כולל את שירותי הסטרימינג).
היא לא רק תחליף את התוכנה המצ'וקמקת שלהם בניגון קבצים מה-NAS אלא גם נותנת להם ממשק נהדר לטידל, וזה מה שאנשים מחפשים היום.

החוויה האישית
אז אחרי הרבה שנים שאני שומע במערכת הראשית אך ורק את האלבומים שלי דרך המחשב (עם HFMC), עשיתי הפסקה, התקנתי Roon על אחד המחשבים בבית וחיברתי את הסטרימר של רועי (Project S2 ultra) למערכת. בזמן כתיבת שורות אלו, כחודש שאני שומע כמעט רק מהסטרימר ו- Roon.

נתחיל עם הדברים החיוביים:
ממשק המשתמש נאה ושימושי. נכון שלא הכל מתוכנן בדיוק כפי שאני אוהב, אבל אני רואה את ההיגיון שמאחורי הבחירות, וזה משהו שאפילו אני עם הפינוק שלי הייתי יכול להתרגל אליו.
אנחנו מדברים על שנות אור לפני כל תוכנת DLNA או יצרן אודיו. כולל באבל ולטעמי גם האפליקציה של אורנדר.

למרות שהיה לי מנוי לטידל במשך שנים במצטבר, אף פעם לא באמת הקשבתי לטידל במערכת הראשית. בהחלט יש הנאה בלראות משהו בשירשורי ההמלצות או "מה אני שומע עכשיו" ולהיות מסוגל לשמוע אותו באותו רגע, בלי לחכות שיגיע, ובלי לדאוג שהוספת לספריה שלך משהו שלא תאהב ובכך תוריד את רמתה (אבל אולי זה רק אני עם הדאגות האלו :) ).

האפליקציות על הטלפון והטבלט יותר מהירות מאפליקציות ה- DLNA ללא ספק. זה משהו שאפשר להתרגל אליו ולחיות איתו (עם אפליקציות ה- DLNA לא הייתי מצליח). עם זאת, זו לא המהירות שאני רגיל מ- HFMC ועד כמה שזכור לי גם JRiver כששולטת על עצמה היתה יותר טובה.
מעבר למהירות השליטה והדפדוף, יש גם את מהירות העליה שמרגישה קצת איטית.

ל- Roon יש פיצ'ר בשם Roon Radio שמאפשר לך להמשיך להאזין לטרקים באותו סגנון כמו הטרק האחרון שבחרת, ובכך להגדיל את הסיכוי שתשמע משהו שאתה אוהב, אבל במקביל הזדמנות להכיר משהו חדש.

Roon


והפחות טובים:
במחמאות שנתתי למעלה היו כמה סייגים, והם אמיתיים וחלקם משמעותיים עבורי. הסיבה שהם לא יופיעו כאן כחסרונות פרופר, היא שתוכנות אחרות פשוט כל כך רחוק מאחור שלא הגיוני שאתלונן על זה.

יש משהו אחד שאני חייב להלין עליו, למרות שהוא כנראה לא קיים גם ברוב התוכנות האחרות. זה אומנם משהו שכנראה חשוב רק לי, אבל אנחנו בסעיף "החוויה האישית" ולי זה סופר חשוב.
למי שלא יודע, ביום רגיל אני מתחיל לנגן מוזיקה מהרגע שאני קם וכמעט עד שאני הולך לישון או שלפחות אני מרגיש שמאוחר מידי וזה מפריע לשכנים. אני עובד מהבית, כך שהמערכת מנגנת הרבה שעות כל יום.
בסיטואציה כזו אין לי את הסבלנות להיות ה- DJ ולבחור מה ינגן מתי. אני נותן ל- HFMC לבחור אלבומים (כמעט) רנדומלית (יש שם אלגוריתם כלשהו של משקל לכמה ומתי שמעתי את האלבום לאחרונה). זה נותן לי להנות מהחוויה של האזנה לאלבומים בשלמותם, וגם דואג שאאזין לכל הספריה שלי בשלמותה (אני מעריך שיוצא שאאזין לכל אלבום לפחות פעם בשנה).

עם Roon וה- Roon Radio מקבלים רק טרקים, לא אלבומים. אז אומנם אני זוכה לשמוע גם דברים שאני לא מכיר (או לפחות שאין לי) אבל יוצא שרוב היום אני שומע טרקים ולא אלבומים. אני נהנה כשאני מאזין, אבל בסוף היום יש לי ההרגשה שלא שמעתי מוזיקה. עבורי זה חסרון גדול, אני לא חושב שאצליח או שאני בכלל רוצה להתרגל לזה. מוזר, זה אמור להיות פשוט עבורם לבחור לך אלבום במקום טרק, אולי הם אפילו עשו את זה ופשוט לא מצאתי איפה מדליקים את האפשרות.

Roon


לסיכום

אני חושב שהנבואה שלי מהזמן ש- Roon יצאה לראשונה התממשה. Roon היא העתיד (של אז, היום היא ההווה, מחר אולי יהיה משהו חדש), אני חושב שהיא משהו שכל מאזין למדיה דיגיטלית צריך להכיר גם אם יבחר לא לאמץ.

אולי שמתם לב שלא הזכרתי פה מילה על איכות הסאונד. זה לא ממש הנושא כאן.
הסאונד נקבע על ידי האלמנט המנגן, אם אתם משתמשים בסטרימר זה באחריותו, אם במחשב ו- Roon היא תוכנת הניגון שלכם, אז כן, יש לה השפעה, אבל לא בדקתי אותה בתצורה כזו בשביל להתייחס.
העיקר שהיא תומכת לוססלסס, ואפילו היי-רז ו MQA, מהקבצים שלך ומטידל.

אולי כדאי שאזכיר את העלות משום ששמעתי תלונות על זה, אז בואו נעשה סדר:
(נכון לרגע זה) Roon עולה 119$ לשנה או 499$ לכל החיים. אני מבין שזה נראה הרבה, במיוחד כששירות הסטרימינג עצמו עולה כל כך מעט. אבל מצד שני, רובנו לא היינו מתייחסים במיוחד ל- 1800 ₪ אם היו חלק מרכישת מכשיר אודיו כלשהו, וכאשר מדובר באודיו דיגיטלי (דהיינו מבוסס קבצים, לא כולל דיסקים) השימושיות עומדת גבוה בסולם העדיפויות, איפשהו במקביל לאיכות הסאונד (אם קצת לפני או אחרי כבר תלוי במשתמש), אז אני בהחלט יכול להצדיק מחיר כזה. בעצם 1800 ₪ לכל החיים נשמע די מעט (בתנאי שהחברה והשירות יחזיקו מעמד עוד כמה שנים טובות).

מה מקבלים תמורת המחיר הזה? את האפשרות להחזיק שרת Roon אחד. את השרת הזה אפשר להתקין על מחשב (או על NASים מאוד מסויימים), אותו מחשב לא צריך להיות מחובר למערכת או לשבת קרוב אליה. הוא רק צריך להיות מחובר לאותה רשת כמו הסטרימר או המחשב המנגן שלנו.
מאותו שרת Roon אפשר לנגן לכמה סטרימרים/מחשבים שרוצים, ואפשר לשלוט עליו מכמה טלפונים/טבלטים שרוצים.

עכשיו כשסיימתי את תפקידי כג.יפית (או מ.כוערת) ועשיתי את מיטב המאמצים לשכנע אתכם כמה זה טוב, אנסה לנחש למי הדבר הזה מתאים יותר ופחות.

בעלי סטרימרים:
סטרימר שאינו roon ready: לא מתאים. אבל כנראה שהגיע הזמן להחליף את הסטרימר בכל מקרה.
מאזין רק לריפים, עד מאות אלבומים: אפשר לנסות, לא חובה.
מאזין רק לריפים, אלפי אלבומים: כדאי מאוד לנסות, במיוחד אם אתה באמת אוהב את המוזיקה שיש לך ולא סתם מעתיק כוננים קשיחים מחברים
מאזין גם לריפים וגם לטידל או רק לטידל: חייב לנסות

בעלי מחשבים:
מאזין גם לריפים וגם לטידל או רק לטידל: חייב לנסות
מאזין רק לריפים: אפשר לנסות, לא חובה.

Roon


יאללה לכו תשמעו ותהנו.
אנחנו מדברים הרבה על מהפכת הויניל של השנים האחרונות, אבל מהפכת הדיגיטל ושירותי הסטרימינג בפרט משמעותית הרבה יותר. את התוכן כבר קיבלנו לפני כמה שנים, אבל כשיש איך ללעוס אותו כמו שצריך, זה עולם אחר.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 17:23 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
כשעברתי על המניפסטו רגע לפני פרסום, הרגשתי שאולי בלבלתי את המוח יותר מידי, ואולי סיבכתי משהו שלא אמור להיות כל כך מסובך.

מה שכתוב שם ב 1500 מילים, זה שאם אתם רוצים להשתמש בטידל במערכת (כלומר לא על הטלפון או המחשב האישי שלכם) אל תהיו חוראנים ותנסו את Roon.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 17:34 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
איזה כיף!
תודה.

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 19:51 
חבר האתר


הצטרף:
01/01/09 17:52

הודעות: 1153
יפה אמרת. ועוד יותר משעשע ששנינו עברנו תהליך מאד דומה, ברמת התוכנה. אנ משער שאני המשכתי את התהליך גם ברמת החומרה וזנחתי לחלוטין את המחשב, לאחר שסטרימר שהשוויתי מולו נשמע הרבה - אבל הרבה - יותר טוב.

לכן, אוסיף על מה שאמרת ואומר - שלדעתי השימוש ברון בכלל מייתר מחשב. הרי כל היתרון שלו דאז היה באמת בתוכנות השליטה. ברגע שאתה יכול לבחור את רכיב הפרונט-אנד שיתחבר למערכת, אין שום סיבה לבחור דווקא במחשב שיעשה את זה. השליטה יכולה להיות מכל מקום.

אני שותף לתיסכול שלך מנושא האלבומים - גם אותי זה מסתכל. ותיסכולון נוסף - אני מאד לא נהנה שהטידל והספריה בהכרח תפורים באופן seamless זה לזה, שלא מאפשר לי להוציא טידל מחיפושים. אם אני לחפש רק בספריה, אני צריך להגדיר את זה מראש, או לייצר פרופיל חיפוש טרחני. זה מבאס.

אבל אכן, רון היא משנה משחק לחלוטין, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הבשורה האמיתית בסאונד - לדעתי -שסטרימרים מודרניים מביאים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 20:21 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
08/04/12 15:24

הודעות: 1815
הי, אחלה סקירה אלוני!!!
אני עם roon שנה שלישית, הסידי לא מחובר בכלל ולריפים אין לי עצבים.
התוכנה מאוד נוחה, החיבור ל all music פנטסטי ומאפשר לגלות בקלות אומנים שלא הכרתי.
בנוסף לטידל, roon יכולה להתחבר לשירות קובוז שלאחרונה הושק בארה"ב.
פעם בכמה חודשים יש גרסה עם פיצרים חדשים, ולפעמים גם הסאונד משתפר (למרות שבשבילך אלוני זה סוג של חיסרון, כי אתה מחפש יציבות בסאונד).
פיצר יחסית חדש נניח, בהנתן אלבום שמופיע במספר עותקים או וורסיות, ניתן ללחוץ על כפתור versions, ולנגן את העותק הנבחר. ז"א ניתן לבחור בקלות אם יתנגן האלבום מטידל, בפורמט רגיל או mqa, או לנגן אותו מהמחשב/נאס לוקאלי.
עוד עניין שאהבתי הוא תהליך עדכון גרסאות מאוד פשוט וחלק. אין צורך להתעסק עם המחשב בכלל. ברגע שקיימת גרסה חדשה זמינה, מופיע כפתור ובלחיצה התוכנה מתעדכנת די מהר. אלדר יודע לעדכן גרסת roon בעצמו (ללא מיכאל :D)
דרך אגב, רצוי את המחשב לחבר קווית לרשת כך השליטה על roon דרך ה wifi מהירה יותר (מניח שמשפיע לחיוב על הסאונד, אבל התמקדתי בחווית המשתמש כרגע)
אמריקה וורסנו

_________________
מה שאת מוציאה נשאר בפנים בשבילינו. יש אצלי מקום, קצת אאחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 20:36 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/08 20:54

הודעות: 8620
aloni כתב:
כשעברתי על המניפסטו רגע לפני פרסום, הרגשתי שאולי בלבלתי את המוח יותר מידי, ואולי סיבכתי משהו שלא אמור להיות כל כך מסובך.

כשקראתי את המניפסט, משורה לשורה מפסקה לפסקה... גברה הערכתי לעורך :) שהצליח להחליק לי (ההדיוט והמרוחק מהתחום) את את הכל באופן כ"כ ברור, זורם, מרתק ומותח, באמת!

שמחתי לגלות בסוף את ההפי אנד, מבחינתי כמובן :בירה:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 20:48 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
22/09/08 15:46

הודעות: 1396
תודה על הסקירה המקיפה (Y)

_________________
Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don’t have any surface noise.
I said, “Listen, mate, life has surface noise


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 21:23 
חבר האתר


הצטרף:
26/05/09 14:35

הודעות: 2655
מעולה! תודה רבה!
קטע שאני ״גיליתי״ את roon רק לאחרונה, אחרי שהוסיפו תמיכה בשירות של קובוז ומאז לא הבטתי לאחור.

_________________
איתמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 22:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
07/02/09 22:22

הודעות: 2521
א. תודה
ב. לא היה לי ספק שאלוני הוא האיש לכתוב בנושא.
ג. 1800 שקל... לא הרבה. נקווה רק שהחברה לא תיעלם בתוך 4 שנים. גם אם כן זה יוצא שקל וקצת ליום.
ג. למה סטרימר? אם יש מחשב פתוח שמחובר לטידאל וישירות לדאק - למה צריך סטרימר?
ד. אמרו לי שמספיק להירשם לקיובוז בחו"ל, ואז אפשר להפעיל אותו בלי vpn. האמנם?
ה. קיובוז או טידאל? בקיובוז כנראה יותר היצע קלאסי... עולה כפול... טוענים שאיכות שמע עדיפה אבל זה לא משנה אם משתמשים ב roon. נכון?
ו. עם רון הטלפון הוא רק לשליטה או גם" מנגן" עצמאית? מה למשל באוטו?

_________________
הכל טוב ויפה
אבל ברקץ -
יש רק אחד ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: The state of streaming – לאן הגענו
הודעהפורסם: 28/03/19 22:10 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
Byrdio כתב:
איזה כיף!
תודה.

(F) (F)


matanoosh כתב:
יפה אמרת. ועוד יותר משעשע ששנינו עברנו תהליך מאד דומה, ברמת התוכנה. אנ משער שאני המשכתי את התהליך גם ברמת החומרה וזנחתי לחלוטין את המחשב, לאחר שסטרימר שהשוויתי מולו נשמע הרבה - אבל הרבה - יותר טוב.

כן, אני יכול להבין למה הסקת את מה שהסקת, אבל זו לא המציאות.
עוד שבוע שבועיים אסיים את הסקירה על הסטרימר, הטידל יארז בחזרה לנבכי האימייל והשרת של roon יפורמט.

למרות שלא "סבלתי" בחודש הזה, אני יותר נהנה לשמוע את האלבומים שלי מאשר את המבחר האינסופי בו יש דברים שאני אוהב יותר ופחות.
ובשביל לשמוע את האלבומים שלי אני לא צריך roon, יותר נוח לי עם HFMC משלל סיבות (שלא נפרט אותן כאן כי הן פחות רלוונטיות לרוב המשתמשים).


matanoosh כתב:
לכן, אוסיף על מה שאמרת ואומר - שלדעתי השימוש ברון בכלל מייתר מחשב. הרי כל היתרון שלו דאז היה באמת בתוכנות השליטה. ברגע שאתה יכול לבחור את רכיב הפרונט-אנד שיתחבר למערכת, אין שום סיבה לבחור דווקא במחשב שיעשה את זה. השליטה יכולה להיות מכל מקום.

עם זה אני דווקא מסכים. ברגע שאתה נעול על שירות סטרימינג, אין סיבה לא לקנות סטרימר.
אגב, גם אין סיבה לא להשתמש במחשב אם זה מה שפלוני מעדיף. אני לא קונה את זה שסטרימר (לא משנה כמה "מודרני" או "נחשב") בהכרח נשמע יותר טוב. לפעמים כן, לפעמים לא, תלוי בסיטואציה כמו כל ציוד אודיו.


shushu כתב:
פעם בכמה חודשים יש גרסה עם פיצרים חדשים, ולפעמים גם הסאונד משתפר (למרות שבשבילך אלוני זה סוג של חיסרון, כי אתה מחפש יציבות בסאונד).

צודק, לא מקובל עלי סאונד משתנה בלי שביקשתי לשנותו.
אז אתה מחזק את מחנה הסטרימרים, שם הסאונד לא אמור להשתנות. בתאוריה לפחות.


shushu כתב:
דרך אגב, רצוי את המחשב לחבר קווית לרשת כך השליטה על roon דרך ה wifi מהירה יותר (מניח שמשפיע לחיוב על הסאונד, אבל התמקדתי בחווית המשתמש כרגע)

ברור, וויפי זה לילדות. לנו רק כבלים, עם לפחות כמה איזולטורים וממירים הלוך ושוב לאופטי :)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 13   [ 124 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות