אמיר
לגבי מה אתה חושב או לא חושב על התגובות שלי - שמעתי. לא חושב שאין להן תכלית, אבל לא חייבים להסכים.
המדור הפרסומי לא שייך לך למרות שאתה יכול לפרסם כל ביקורת שבא לך. זה נכון, אבל מצד שני מדובר בפורום פתוח שמאפשר לענות ולהגיב- בדיוק מה שעשיתי - כולל הבאת ציטוטים מהסקירה שאתה הבאת. ולכן- עדיף שתעשה בו שימוש
חכם ולא תשחית את זמנם של הקוראים שנאלצים לראות את הרפלקסים הפרסומיים שלך בכל פעם שמגזין מפרסם מודעה על המוצרים שלך.
ולגבי העניין עצמו - שים לב שהכתב, אחרי שכתב את השבחים המתבקשים לרמקול היקר ביותר של חברה שמפרסמת במגזין ושהבעלים שלה חבר טוב של כמה מהכותבים (זה מתועד ברשת) לא יכול היה להתאפק מאמירה קטנה אחת , שלטעמי לפחות מחשידה מאוד את הנכתב לפניה כשהדברים אמורים ברמקול העילי של החברה. הנה זה שוב- אם פספסת קודם
That quality was brilliant with small-ensemble jazz—plucked double basses sounded wonderfully natural—and it sounded good with everything. But when I listened analytically to enough different kinds of music, I occasionally noticed a loss of definition—as in, for example, the plucked double basses in Mahler's Symphony 2, with Benjamin Zander conducting the Philharmonia Orchestra and Chorus (24/192 ALAC, Linn CKD 452), or the softly recorded bass notes in Bruce Dunlap's "Threedledum" on the Stereophile Test CD.
וזה עוד לפני מה שכתב אטקינסון על הבעיתיות בתכנון לדעתו.
תגיד בוודאי - בוא תשמע, קפה וכו'. אז התשובה היא שאני לא הזמנתי את עצמי לקפה אליך,
אתה הזמנת את חברי האתר
לקרוא. ככזה - אנחנו לא מדברים על
האזנה אלא על
ביקורת שאתה הבאת- אתה ולא אני.
כמובן שאין תחליף להאזנה, אבל אתה הבאת ביקורת כתובה. שנתעלם ממנה כמו שאתה רוצה או שנקרא אותה ונגיב? אני בעד האופציה השניה.
אם זה נראה לך לא רלוונטי- אשריך
אה ..ו "יצירת המופת הזו ואת רמקולי החברה של לא פחות מאחד הגאונים בתכנון רמקולים , גון דבור .."

גאון? לא יצאת קצת מפרופורציה? מה עם פשוט מתכנן רמקולים מוכשר? לא מספיק לך?