byrdparis כתב:
הפטיפון הזה הוא אחד מפלאי היצירה בתחום האנלוגי בכל הזמנים.
כמו עוד כמה פנינים כאלו שיצאו במשך השנים שחברות כמו שינדו, ארטיסיאן ועוד אחרים לוקחים משפרים פלאים ומיפים כמובן.
אלו יכולים לעמוד גב אל גב עם לא מעט פטיפונים ברמות מאד גבוהות, שלא לדבר על מיד לוול נמוך כמו ג'ירודק ושות' (בדיוק כפי שעמי הגדיל ואמר).
ד"א לנועם חברנו יש אחד כזה שמחכה בצד לאיזה "בוקס" עיצובי ושיפורי
השיפוץ בדרך....אבל לא ברמה של ארטיסן. את זה שמרתי ל 301, והחור בכיס מקשה מעט על מבצע בסדר גודל דומה....
מסכים, מדובר בפטפון אחד מחמישה עד עשרה דגמים (רובם הנעה ישירה) שיוצרו ביפן שיוצרו מאמצע שנות השבעים עד לאמצע שנות השמונים. במצב טוב, החברה האלה נשמעים מדהים גם היום, ואוכלים בלי מלח את רוב מה שמיוצר כעת (אם כי, אני מניח לא דברים ברמת על אמיתית). אחרים הם הפיוניר אקסלוסיב 3, הסוני 9, כמה מיקרו סייקי, דנונים והקנווד (כן!!).
לצערי, אין לי את הsp10mk3 אלא את mk2. ה 3 יצא ב83 או משהו כזה, כשאנלוג שקע מהר, ולכן יש מעט יחסית אקסמלפרים בשוק, שעולים המון. רוב אלה ששמעו את שניהם לזמן ממושך טוענים שאם לא שמעתי את ה3 עדיף להישאר עם ה 2- פטיפון נהדר מינוס כאב לב...
ה2, לעומת זאת, זמין בקלות היות והיה הפטיפון מס 1 לתחנות רדיו בזמנו. האזנתי לו המון זמן, בבית, ובסופו של דבר מכרתי את הקליראודיו אמבינט המשודרג שהיה לי,פטיפון פנצרהולץ עם בקרת מהירות אלקטרונית ושלוש רצועות.....שעולה בערך פי 2, גם אחרי בנית הפלינת ורכישת הזרוע. הסיכוי למצוא פטיפון רצועה במחיר של פחות מ 20000 דולר עם יציבות מהירות שמתקרבת ל sp10 2 או 3 הוא אפסי.