פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ הודעה אחת ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Purist & KR Audio
הודעהפורסם: 18/05/10 17:58 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18220
רמקולים בטכנולוגיות שונות הוצגו השנה, כמו בכל שנה בתערוכה.
הורנים, לצד רמקולים סטנדרטים יותר, פול רינג', מורכבים, היברידים, אומני ועוד ועוד.
אחת הקונסטלאציות להיברידי היא, ליצור רמקול שיהיה בחציו אלקטרוסטאטי ובחציו דינאמי.
חברת מרטין לוגן עושה זאת כבר שנים במוצריה למשל וחלק מהחסרונות שלה -
היו הסינרגיה בין הדרייברים השונים למעשה, שנעו בצורה שונה כדי לייצר את התדרים מתוכם.

השנה בתערוכה, היינו בשני חדרים שונים שהציגו רמקולים בפורמט הזה.
כל צד מורכב מפלטה אלקטרוסטאטית ולידה "עמוד" דרייברים דינאמיים -
שבדרך כלל מתחיל לעבוד בתדרי המיד הנמוכים ודרומה.
הפלטה האלקטרוסטאטית מנגנת כמובן את כל מה שמעליהם.

באחד החדרים (על החדר השני בהמשך) היה שילוב של שתי חברות יחד,
אחת מוכרת ונחשבת מאד – KR AUDIO חברת מגברי השפופרות ואיתה חברת PURIST שמייצרת לפי שעה שני דגמי רמקולים (באותו הקונסטלציה, אך בגדלים שונים)
וכן גם קדם מגבר ומקור דיגיטאלי (Music Server).

Munich High End 2010 Purist & KR Audio


Munich High End 2010 Purist & KR Audio


החדר היה שחור כמעט לחלוטין בעיצובו,
מה שהקשה עלינו עוד יותר לראות את הרמקולים והמגברים השחורים גם כן 8-) .
בצדדים עמדו שני רמקולים גדולים למראה של חברת פיוריסט כאמור,
שמפעילים אותם ארבעה מונו בלוקים של חברת KR AUDIO.
הקדם והמקור היו של פיוריסט גם כן. הכבילה מבית NEYTON.

שהיתי בחדר הזה לא מעט זמן, מפני שהוא הקסים אותי במיוחד.
הסאונד היה כמו מפל של מוסיקה אדירה בפרונט החדר והשקיפות הייתה מדהימה.
הסינרגיה בין היחידות הייתה טובה מאד ולא ניכר שום הפרדה מלאכותית,
או בורות של תדרים מסוימים ביניהם. ההגברה של קרונזילה הייתה כנראה מספיק
חזקה להניע את המפלצות של פיוריסט והם נתנו סאונד גדול ומלא במיוחד ולהפתעתי גם מאוזן.

Munich High End 2010 Purist & KR Audio


Munich High End 2010 Purist & KR Audio


Munich High End 2010 Purist & KR Audio


שינויי מיקום לכיסאות טובים יותר "ביציע" הביאו סופרלטיבים נוספים, כמו במה ואימג' עדיפים.
אין מה לעשות, אלקטרוסטאטי עדיין מייצר את האימג' המושלם מבין כל הטכנולוגיות המיושמות בייצור רמקולים. אך התנאי תמיד יישאר, שהמאזין ישב בנקודת האזנה אופטימאלית כדי לקבל את הרזולוציה ואת עומק האימג'. גם פה בחדר עם הפיוריסט זה התגלה כיתרון לא מבוטל.
החדות והשקיפות המצוינת של הסט השתפרו באופן בלתי נתפס, שהתיישבנו בסוויט ספוט.
בנקודה זו כל הפרזנטציה נהיתיה מרגשת ממש (אני לפחות התרגשתי).
הסט אפ הזה ניגן, כלים אותנטיים וווקאל בצורה מעוררת הערצה והמוסיקה פשוט נשפכה מאחורי המערכת בעומק במה מצוין.
הסאונד הכללי לא בשביל כל אוזן ואני מניח שיהיו כאלה שיסלדו מהקרירות והקריסטליות שהוא משדר. חלק מהזמן חשבתי על המילה "מלאכותי" במקום על מוסיקאלי.
אך בסופו של דבר זה סאונד שהייתי יכול לחיות איתו בכיף אצלי אחרי בחינה של חסרונות ויתרונות.
מחירם של הרמקולים מרקיע שחקים ולא נגיש לכל אחד
(סביב ה 55K לגדולים ו K35 לקטנים יותר, המטבע כמובן לא ישראלי!),
כמו גם המגברים של KR מסוג קרונזילה שהניעו אותו. בטח לא רביעיה כזו ;)..
כך שחסרון נוסף (כמו כל הציוד שהיה בתערוכה כמעט) הרים את ראשו המכוער..
והנה עוד חדר שלא היה לו סיכוי לבוא איתי ארצה :D

א. (F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ הודעה אחת ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות