מחבר |
הודעה |
הצטרף: 21/03/10 19:34
הודעות: 1234
|
משתעשע עם הרעיון הזה. חיברתי את ה DAC ישירות למגבר שפופרות (ללא הפרה אמפ) מעבר לעוצמת צליל גבוהה יותר,בעוצמה גבוה מאשר נעים להקשיב הצליל יותר טרנספרנט,מידי וקידמי. רושם שבעוצמת סאונד נכונה הצליל ישמע יותר טבעי, פחות צבוע במה אולי יותר רחבה אבל פחות עמוקה. כל אילו הביאו אותי לחשוב מה באמת הפרה אמפ מוסיף מעבר לתיאום GAIN בין המקור למגבר ועוד השפעה על הצליל בשרשרת הצליל. האם כדאי להוסיף פרה פסיבי בכדי להוריד את הגיין?
_________________ If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4046
|
יורי כתב: משתעשע עם הרעיון הזה. חיברתי את ה DAC ישירות למגבר שפופרות (ללא הפרה אמפ) מעבר לעוצמת צליל גבוהה יותר,בעוצמה גבוה מאשר נעים להקשיב הצליל יותר טרנספרנט,מידי וקידמי. רושם שבעוצמת סאונד נכונה הצליל ישמע יותר טבעי, פחות צבוע במה אולי יותר רחבה אבל פחות עמוקה. כל אילו הביאו אותי לחשוב מה באמת הפרה אמפ מוסיף מעבר לתיאום GAIN בין המקור למגבר ועוד השפעה על הצליל בשרשרת הצליל. האם כדאי להוסיף פרה פסיבי בכדי להוריד את הגיין? הכל תלוי ברגישות כניסה של המגבר שלך , הפסיבים עובדים מצוין עם מגברים רגישים.
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 05/04/09 14:57
הודעות: 1810
|
ובעכבת יציאה של המקור (צריכה להיות נמוכה) ובעכבת הכניסה של המגבר (צריכה להיות גבוהה)
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 20:58
הודעות: 3035
|
יורי כתב: משתעשע עם הרעיון הזה. חיברתי את ה DAC ישירות למגבר שפופרות (ללא הפרה אמפ) מעבר לעוצמת צליל גבוהה יותר,בעוצמה גבוה מאשר נעים להקשיב הצליל יותר טרנספרנט,מידי וקידמי. רושם שבעוצמת סאונד נכונה הצליל ישמע יותר טבעי, פחות צבוע במה אולי יותר רחבה אבל פחות עמוקה. כל אילו הביאו אותי לחשוב מה באמת הפרה אמפ מוסיף מעבר לתיאום GAIN בין המקור למגבר ועוד השפעה על הצליל בשרשרת הצליל. האם כדאי להוסיף פרה פסיבי בכדי להוריד את הגיין? בדקת לגבי הATTACK \ מיידיות הצליל?. בד"כ הורדת GAIN תפגע בתכונות האילו ותקבל משהו מאד LAID BACK ללא דינמיות.
_________________ I have the simplest taste. I am always satisfied with the best"- Oscar Wilde" TIDAL Piano G2 | Luxman M900u | Einstein The tube|SME-12A turntable|Weiss MEDEA+ DAC & Berkley DAC | AURALIC ARIES G1 | PS audio juicer | Stealth power cables
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 21/03/10 19:34
הודעות: 1234
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33195
|
אני חושב שכמו בהרבה תחומים באודיו, יש יתרונות וחסרונות לשתי השיטות. אך בהחלט יש סיכוי שבסטאפים מסוג מסויים יהיה סך יתרונות גבוה יותר לאחת השיטות. קטונתי מלהגדיר בדיוק איזה סוג סטאפים (אין לי מספיק ניסיון בנושא) אך נראה לי שהתשובה מורכבת יותר מרגישות/עכבה של המגבר והמקור.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 29/05/10 14:39
הודעות: 6721 מיקום: פינתקובה דיזינגובה
|
יורי כתב: מה באמת הפרה אמפ מוסיף מעבר לתיאום GAIN בין המקור למגבר ועוד השפעה על הצליל בשרשרת הצליל. מעוות את הסאונד (כמו כל שאר רכיבי המערכת) כך שיוכל להתאים לטעמו של המאזין. יורי כתב: האם כדאי להוסיף פרה פסיבי בכדי להוריד את הגיין? זה הכי קל - קח פוט' של 10, 50 או 100 קיי בהתאם לעכבות של הכניסה והיציאה ותנסה. אם יתאים - תקנה לו מארז יפה. אם לא חפש לך קדם מתאים.
_________________ "מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 21/03/10 19:34
הודעות: 1234
|
THE ORIGINAL PURPOSE (AND NEED) OF PREAMPLIFICATION
Always keep in mind that preamplifiers came into existence to equalize and amplify the very low-level phono signals from a turntable. Most tuners and tape decks had their own volume controls, and didn't need a preamplifier when used on their own. Also, many power amplifiers had their own volume control. After CD players became popular, and turntables became relatively rare, preamplifiers became (theoretically) "obsolete" and/or "redundant".
THE "EVOLUTION" OF THE MARKET
However, rather than lose the sale of a (now) obsolete component, the manufacturers began marketing a "new" component, the "line stage" (which is just a "traditional" preamplifier, but without a phono stage).
They could have placed the line-stage directly within the CD players themselves, which would have been more convenient, economical and even have saved the cost of an extra pair of cables (a sonic benefit too). They predictably didn't. Why? Profits.
Where were the "underground audio magazines" (who were supposed to be looking out for the interests of their readers) while this "transition" was all happening? They were giving "rave reviews" to these (now) expensive and unnecessary components.
_________________ If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 05/04/09 14:57
הודעות: 1810
|
אם יש מספיק גיין במערכת והאימפדנסים מתאימים (ראה תגובתי הקודמת), פרה פאסיבי איכותי צפוי לעבוד טוב. יש פרה פסיבי מבוסס שנאים שגם מבצע תאום עכבות ולכן, יש איתו פחות בעיות התאמה, לפחות מבחינת העכבות (עדיין יש את נושא הגיין ורגישויות הכניסה של המגבר).
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33195
|
יורי כתב: THE ORIGINAL PURPOSE (AND NEED) OF PREAMPLIFICATION
THE "EVOLUTION" OF THE MARKET
זה שמישהו כתב את הדברים, אפילו אם זה באנגלית, לא הופך אותם לנכונים.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |