איתמר כתב:
הניסיון שלי עם מרבית התצוגות הללו הוא שהמערכות בניות סביב הקלטות אודיופיליות ונשמעות מדהים איתן אבל שאתה מביא איזה דיסק ״רגיל״ מהבית (נניח צימרמן מנגן את הבלאדות של שופן) פתאם הכל נשמע רזה אנמי ורע.
השאלה אם יצא לך\לכם לשמוע את המערכת הזו עם הקלטות שלא נופלות בקטגוריה ״Audiophile Recordings" בחניות התקליטים?
סקירה מגניבה כתמיד!
אני אומר שכמעט הכל תלוי במגבר שהודגם!!!!
אני חושב שרב הרמקולים הרציניים שמודגמים בתערוכות הללו, מסוגלים לנגן את כל סגנונות המוסיקה בצורה טובה מאוד
אבל מכיוון שמדובר בתערוכה שלרב מכילה חדרים גדולים, ובעיתיים אקוסטית
ההגברה צריכה להיות חזקה (עדיף שתהיה באזור בהספק המכסימלי של רמקול נתון) והכי איכותית שאפשר ,
הרבה מערכות "על" שלא מוגברות כמו שצריך, נוטות ליפול בדיסקים דחוסים יותר דינאמית (זה מורגש בדיסקים אלו הרבה יותר מאשר בהקלטות האודיופליות הדינאמיות- שגם שם זה לא מושלם )
אני מאמין שאם קבוצת רמקולים משובחים היו מוגברים עם מגבר זהה, איזה Soulution/Boulder ענק או איזה SET מוטרף של 150-200 וואט
הם היו נשמעים די אחידים עם רב ההקלטות
די נוטה להסכים איתך.מעדות שמיעה בלבד ,נאמר לי ע"י חברים שביקרו בתערוכה.
שהיו הרבה חדרים עם רמקולים טובים ,אך משום מה לא היו מספיק מגברים חזקים .
במיוחד אם היה מדובר על מגברי SET.
למעט שני מונובלוקים של CAT שהשידוך שלהם עם הרמקול לא היה מוצלח במיוחד.
כל זאת מעדות שמיעה.
הבנתי שהיתה תערוכה טובה בכללי.כיף לאלה שהיו.