עכשיו 28/03/24 19:35

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ הודעה אחת ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: נציגות חדשה בתצוגה בישראל - הרמקולים של Bastanis
הודעהפורסם: 23/06/19 08:12 
עוסק בתחום

עוסק בתחום

הצטרף:
08/11/15 21:40

הודעות: 194
bastanis classib.jpg



bastanis cover.jpg



bastanis horn.jpg


Bastanis היא חברה גרמנית קטנה וותיקה מאד אשר הוקמה על ידי רוברט בסטני, איש רב נסיון ורב פעלים באודיו האירופאי. במשך שנים החברה ייצרה רמקולים מתכנונו תחת שמה ועבור יצרנים אחרים ומכרה קיטים לבניית רמקולים מעבר לים. בשנים האחרונות החברה שינתה את פעולתה ומתמקדת בבניית רמקולים לעצמה בלבד במקביל לחברת בת בשם CLUB 27 , המתמקדת בבניית רמקולים וקיטים מצויינים מאלמנטים פשוטים יותר מחברת האם.

bastanis white.png



bastanis sagarmatha.jpg



הרמקולים של Bastanis מיוצרים בסדרה פאסיבית הכוללת 3 דגמים, וסדרה אקטיבית הכוללת שני דגמים.
הרמקולים בסדרה הפאסיבית מתבססים על דרייבריי Widebanders המכסים את מירב התחומים בצירוף טוויטר הורן שמצטרף ב8KHZ, הwidebanders הם ללא קרוסאובר מה שמייצר חופש וטבעיות מדהימים לצליל. בסטניס מטפל בדרייברים בעזרת תערובת חומרים בתהליך הנמשך שלושה חודשים של מריחה וייבוש שבסופו מתקבלים דרייברים משופרים גמישים ומהירים . התיבה מיוצרת על בסיס Horn היורה את התדרים הנמוכים אל הרצפה ומשתמש בחלל על מנת להעביר את הבס, זוהי שיטה יחודית אותה למד בסטניס מפירוק רמקולים היסטוריים ששימשו בעבר בחללי קולנוע בינוניים וקטנים המקבילים לחדרי סלון גדולים היום, יתרונה של השיטה היא ייצור טווח תחתון בריא לרמקולים נצילים מאד, זהו תחום בעייתי מאד בתכנון רמקולים בעלי מיעוט דרייברים, רבים מהרמקולים המתבססים על דרייבר אחד לכל התדרים נשמעים נפלא ומלאי אוויר עם מיעוט כלים אך חסרי דינמיות ואנרגיה במוזיקה מורכבת ועתירת תחום תחתון עובדה שמגבילה אותם לסגנונות מוזיקה מעטים מאד, כאן המצב שונה לחלוטין מדובר ברמקולים עם דינמיות אדירה, יכולת העברת מיקרו פרטים והתמודדות מרשימה עם מוזיקה מורכבת.

bastanis driver.jpg




בסטניס מבסס את כל הרמקולים שלו עבור מגברים מעוטי ואט, עם עדיפות לסינגל אנדד, היתרון הגדול במגברים הללו הוא בבנייה הפשוטה והנקייה שלהם, היכולת שלהם לעבוד עם שנאים קטנים יחסית ומיעוט מנורות מייצר צליל טבעי ביותר, מגברים זולים כאלה ישמעו עם הBastanis מצויין והיקרים שבהם הזוכים לתכנון רציני, מנורות ראויות ורכיבים איכותיים ישמעו בצורה פשוט קיצונית.
היכולת של רמקולים נצילים מאד לשאוב מן ההגברה את המיטב היא מופלאה, מגברים אשר נמצאים בטווח הנוחות שלהם ולא מתאמצים גורמים למוזיקה להישמע גם היא זורמת וחסרת מאמץ וכאשר הרמקולים מתוכננים נכון עדיין להיות דינמית מהירה ומלאת פרטים.

bastanis field.jpg



הרמקולים בסדרה הפאסיבית ישמעו מצויין בחללים גדולים גם עם מגברי מנורות צנועים המתבססים על מנורות כמו B300 עם הספקים נמוכים של W8 , וישמעו בשיאם עם מגברי סינגל אנדד של W20 המתבססים על טריודים כגון GM70, 211, 845 ומגברי פוש אנד פול עדינים יחסית המבוססים על EL34, kt88 ועוד.

bastanis_sagarmatha_1.jpg


bastanis side.jpg


הסדרה האקטיבית של רמקוליSAGARMATHA , היא גולת הכותרת של Bastanis, הרמקולים מתבססים על ה widebanders והורן טוויטר בבנייה של Open baffles ויחידה אקטיבית של בס "18. הרמקולים הללו קיצוניים ביכולות שלהם ועומדים בכבוד מול רמקולים בכל טווח מחיר, הם טבעיים בטירוף בעלי תחום תחתון מלא בשכבות ועומק אין סופי, במה אדירה, הדרייברים הגדולים מניעים המון אוויר ומייצרים תחושה אמיתית של הופעה חיה, הם מנגנים מוזיקה מורכבת ללא מאמץ וקל מאד לשלבם בחללים שונים.

bastanis amp.jpg


רמקולים הללו ישמעו מצויין גם עם מגברים חלשים מאד, כאשר נסעתי אל היצרן נדהמתי כיצד רמקול כזה מילא חלל ענק של 100 מטר בלי שום מאמץ עם מגבר מנורות ישן של W3 אלו רמקולים שזוכים לשבחים גדולים ממבקרים ויש להם מעריצים רבים בעולם.
הרמקולים של Bastanis מתומחרים במחירים הגונים מאד ביחס לשוק האודיו ומביאים יחס של תמורה לכסף פשוט לא נתפס למחירים כאן https://www.bastanis.com/index.php/bastanis-price-list

bastanis wood.jpg


bastanis work.jpg


רבים באירופה משלבים את הרמקולים שלו לצד מגברי וינטאג' דוגמת ,klangfilm ,Marantz, Leek או RADFORD ומקבלים תוצאות מדהימות, הרמקולים הללו יודעים להפיק ממגברים פשוט המון. אלו רמקולים שנותנים כבוד גדול לרמקולים קלאסיים עם טון טבעי, שקיפות והמון אוויר לצד תכונות המיוחסות לרמקולים המודרניים עם פירוט מהירות ותחום תחתון מדוייק.
ניתן לתאם הדגמה בשמחה.

_________________
Sonic bliss - Handcrafted Audio
Sonicbliss.co.il
0528029805

SHINDO LABS / KONDO AUDIO NOTE / LAMPIZATOR / YPSILON / WEISS / AUDIA FLIGHT / BOENICKE / STENHEIM / TRENNER & FRIEDL / JADIS / GIGAWATT / SPEC AUDIO / CUBE AUDIO / JEFF ROWLAND


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ הודעה אחת ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות