עכשיו 06/11/24 20:06

פורסם: 01/05/20 16:35 ע"י Byrdio


Jeff Rowland


625 S2 Power Amp


Corus Preamp + PSU



Jeff Rowland


"זה זה לא משנה באיזו טכנולוגיה משתמשים, אלא רק איך משתמשים בה"

ג'ף רולאנד, אחד המהנדסים הטובים בכמה עשרות השנים האחרונות בתחום האודיו, משרבב את משנתו לכל אחד
שמוכן להקשיב, לאלו שמרימים גבה או לפחות הרימו בעוד הוא פיתח לפני שנים מגברים שאמרו עליהם שהם "קלאס די" וכדומה...
אז לא בדיוק קלאס D, אך לא ניכנס פה לתאוריות בהנדסת מגברים, טופולוגיות מפולפלות, מימושים של טרנזיסטורים,
שפופרות, או ספקי כוח ליניאריים מול ממותגים.
עדיף תכלס, שנצלול היישר לסאונד, למוסיקה ולמכשירים שאנו יכולים לרכוש כדי להגיע לנירוונה הסונית שאנו מחפשים.
או לפחות לסאונד שאנחנו שומעים בדמיוננו, אך לא תמיד הצלחנו להגיע אליו.

זה לא סוד שתחום האודיופיליה בשנים האחרונות הגיע לרוויה עצומה של חברות. מה שפעם הייתה נחלת בודדים בפיסגה,
היום ניתן לפתוח מגזין או ללכת לתערוכה ולפגוש, להיתקל ולהקשיב למאות (אם לא יותר) חברות שמתעסקות בתחום האודיו.
החל מבונים ועסקים קטנים שיושבים במחסן ומלפפים כבלים, חורטים קונוסים לשיכוך, יוצקים חותכים בלייזר ומייצרים מגברים
או מנגרים רמקולים בשלל קונפיגורציות. ועד חברות על, ענקיות שהיו פה לפני שנים והן עדיין מייצרות בסטנדרטים גבוהים
ובמספרים שהקטנים יכולים רק לחלום עליהם.

Jeff Rowland


את מוצרי ג'ף רולאנד אני מניח שמעט מאד מכירים בארץ מבחינה סונית, אך בשם; כנראה שאין אודיופיל שלא שמע את שמו
או ראה תמונה של אחד ממוצריו. לשמוע את הציוד, היה הרבה יותר קשה, אלא אם נוכחתם בתערוכות סטייל מינכן או CES
(או אלו הנוספות שבאמריקה הצפונית). את מראה המכשירים המהוקצע, עם הפייס-פלייט הכסוף והמרשים אי אפשר היה לפספס מעולם. פעם לפני המון שנים שיאיר תמם ("מג'יקו") היה יבואן אודיו עם חדרי הדגמה ברישפון, היה אפשר גם לשמוע ג'ף רולאנד.
היום, אחרי שנים רבות ללא ייצוג בארץ, חיים מ Sonic Bliss הרים את הכפפה והתחיל לייבא את המוצרים הנהדרים והאולטרה מיוחדים של החברה האמריקאית הזו.
אך חיים כמו תמיד, עם כמעט כל שם שהוא מביא, לא משאיר את השם מתנוסס על אתר או דף פרסומי, הוא גם שם כסף ומטיס קופסאות. חיים הביא לתצוגה סט שלם של החברה. פוואר סטריאו, קדם מגבר והספק כוח המיוחד של החברה.

הקדמה קטנה על הא ועל דא:
קצת לפני שהתחילו לסגור אנשים בבתים באופן קשוח, רדיוס של 100 מטר וכן הלאה, הצלחתי להגיע לחיים לאסוף שלל קופסאות מרשימות. חיים שכבר שמע לא מעט שעות עם הציוד במערכת הפרטית שלו בבית (כיף שלא הייתי צריך להעביר בריק אין),
ארז את הציוד כאילו הגיע מהחברה זה הרגע. כולל כל האביזרים, שלט, כבלי חשמל ועוד.. ואפילו "זרק" לי בנוסף כבל חשמל
שהינדס לעצמו בעוד הוא חיבר קונקטור מלבני מיוחד לכבל חשמל של שינדו שלטענתו נשמע מעולה עם הפוואר המסוקר.
סבלות קטנה יחד, והכל נכנס למכונית מוכן לעלות אל הפודיום אצלי.

המטרה של כל הסיפור הזה בכלל לא היתה כתבה, רציתי מאד לשמוע ציוד SS יחד עם המג'יקו Q3 שלי שכבר כמה שבועות שוכן במעוני החדש במרכז הארץ.
למי שלא יודע, עברתי דירה מחיפה לאזור השרון. וכפועל יוצא מכך - המערכת מנגנת בסלון רחב ידיים שעוצב בדקדקנות ובו מערכת הסטריאו קיבלה מקום של כבוד. זאת במקום בחדר ייעודי של 8 מטר רבוע (אותו אחד שהייתי ספון בו שנים רבות), "סמאק אין דה מידל!", כפי שתמיד חלמתי.

את הפוואר הטרנזיסטורי שהניע את כל מגוון הרמקולים שהיו לי בשנים האחרונות מכרתי לצערי לפני כמה חודשים ברגע של בלבלת... אך במקביל ידעתי, שאני לא נשאר עם "ישבן חשוף", הרי יש לי את אחד הסטים השפופרתיים הטובים בארץ (לטעמי כמובן) שהונדס, תוכנן, ונבנה לעבוד עם רמקולים קשים ודורשנים.
אך עדיין, חוסר הביטחון האודיפילי שלנו, וה OCD שלא נותן מנוח, למרות ששמעתי את הסט יחד עם הרמקולים שלי והאקוסטיקה החדשה (שהייתי מוכרח להתרגל אליה גם כן), עובדים נפלא יחד ובעצם לא ממש חסר לי משהו במיוחד...
כל אלו הביאו אותי לרצות לנסות גם דברים נוספים.

אחד הדברים הראשונים שהעליתי בחכתי (בטח בימים אלו שקשה מאד להיפגש, לבחון ולהביא ציוד הביתה) היה הסט הזה.
בסופה של תקופה, נהניתי ממנו כך, שהחלטתי גם לכתוב עליו כמה מילים. אולי זה יעניין מישהו אחר שמחפש ציוד ברמה הזו,
וגם אם לא, אז העברתי לכם רבע שעה עם הקפה של הבוקר בימי הסגר.

Jeff Rowland


סטאפ

אז מה בעצם סחבתי "מסוניק בליס... "
פוואר 625 מדגם S2. זו הגרסה השנייה של הפוואר, ששודרג לרמתם של המונובלוקים האגדיים של החברה ה 725 רק בשסי אחד ולא בזוג.
את הקדם הנמכר ביותר של החברה –ה- CORUS
וספק כוח מיוחד (נקרא בפשטות PSU - power storage unit) המהווה שדרוג רציני מאד (לכאורה) לביצועי הקדם ומאפשר גם לחבר אליו עוד 2 מוצרים של החברה, כמו הפונו סטיג' שלהם למשל (שנמסר לי שיגיע בקרוב לארץ גם הוא).
לא מעט חברות כיום מציעות שדרוג בדמות ספקי כח משובחים הרבה יותר מאלו שמקבלים עם הציוד במקור או אלו שטמונים במכשירים עצמם, וזאת במכשיר חיצוני מושקע מאד (על כך בהמשך).

מגבר כח 625 S2
הפוואר למרות פוט פרינט סולידי ומשקל של "רק" 25 קילו, עשוי מבלוק אלומיניום מלא, כאשר בבולדר בירת האודיופיליה האמריקאית וביתם של ג'ף רולאנד כמו גם חברת "בולדר" הידועה למשל, מיצרים את המרכב כמו כמעט כל חלק במגבר ובציוד של החברה.
במפעל עצמו עיבוד שבבי שמייצר את אחד המגברים המגניבים למראה שראיתי. צלעות הקירור בעצם חרוטות כחלק מהמארז ולא יחידות בפני עצמן. במגבר של ג'ף רולאנד אין שנאי טרוידאלי ענקי, ובעצם המשקל של המגבר נובע מהמארז המיוחד,
שלו תפקיד מפתח - במניעת השראות חשמליות, שיכוך, פיזור חום ועוד (ניתן לקרוא על כך ביתר פירוט באתר החברה).

Jeff Rowland


חברת ג'ף רולאנד מייצרת את ההגברה שלהם בשילוב ספקי כוח ממותגים חזקים מאד שמניעים סדרת טרנזיסטורים בטופולוגית A/B. וכך מצליחה להוציא ממגבר סולידי למראה; 315 וואט ב 8 אוהם, כאשר זה כמובן מכפיל עצמו עומק של 2 אוהם.. כן כן.. המגבר הזה ששוקל רק 25 קילו ונראה מקסימום כמו פונו סטיג' של חברות אחרות, אך יודע לתת מעל 1200 וואט ב 2 אוהם.
כנראה יותר ממספיק לכמעט כל רמקול על הפלנטה. ואת כל זה הוא עושה בשקט מופתי. אבל על הסאונד.. כבר.

למגבר פייס-פלייט מרשים מאד בדמות אלומיניום שנחתך בעיבוד שבבי עם יהלום, שלמעשה מביא את הגימור לאחד היפים
שראיתי אי פעם על מגבר. מקדימה כפתור טאצ' בודד עם לד מתחלף להפעלת המגבר ולמצב סטנד ביי.
מאחור, המצב לא מסובך גם כן. כניסות ימין ושמאל מסוג באלאנס ברגישות של 40k אוהם ו 2 חיבורים לכל צד עבור הרמקולים.
אם לשני סטים בנפרד או לחיבור בי אמפינג. חיבור לכבל חשמל מהסוג המלבני (לכך תצטרכו כבל מיוחד אם תרצו אפטרמרקט,
או שתשתמשו במה שג'ף רולאנד נותן) וכניסת פלאג רבע אינצ' לרימוט (חיבור טורי לשליטה בין מכשירי החברה).

Jeff Rowland


קדם מגבר CORUS
הקדם קצת יותר עשיר בסביבה הפיזית כמובן, אשר מביא עימו כפתורים ספורים מקדימה המגיבים ומרגישים מדהים.
כפתור הווליום הגדול שבצד ימין למעשה מתנהג בצורה חכמה ומגיב דינאמית למהירות הסיבוב ובכך יוצר שליטה כמעט מושלמת ומהירה מאד לווליום שברצונכם להגיע עד דיוק של חצי דיבי, כמו כן, כניסות מרשימות (קארדאס נחושת) מאחור,
סינגל ובאלאנס, ואת השלט רחוק שעשוי גם הוא מבלוק אלומיניום שנחרט במיוחד לאפליקציה שלו, כולל מקלט אשר מבודד מהקדם עצמו.

Jeff Rowland


ג'ף רולאנד לא רצה לשלב את מקלט השלט בתוך הקדם, כנראה מעצם המחשבה שזה יוביל לרעש או להשראות כאלו ואחרות,
אך החלטה נוספת וקריטית נוספה לרשימה של ייצור מקלט נפרד אשר מתחבר לקדם עם כבל ייעודי ולכניסה מאחורה. כך אפשר למעשה להצפין את הקדם ואת המגבר בשידות סגורות, אך את המקלט להוציא החוצה, להחביא באיזו פינה ועדיין לשלוט בסט אפ באופן מלא, עד כדי כניסה לתפריט העשיר של הקדם.

לקדם אופציות רבות, כאמור עם תפריט מאד רחב כגון שליטה על גיין ההגברה בליין סטייג', הפיכת פאזה לכל צד בנפרד,
שליטה על תצוגת המכשיר, שמות הציוד שמתחבר אליו ועוד ועוד... הרשימה ארוכה אך מאד אינטואיטיבית בשליטה שלה.
גם הקדם וגם ה PSU שהתקבל דרך חיים כמכשיר מחויב המציאות נראים ומרגישים נהדר בצורה בלתי רגילה.

ה PSU שהגיע יחד עם הקדם, לא התבקש במיוחד על ידי, (אותי סיקרן בראשית לשמוע את הפוואר ולא את הסט כולו), אך כאשר חיים אמר שהזמין את הספק החיצוני במקום הספק הרגיל שמגיע עם המכשיר מלכתחילה, העסק כבר סיקרן אותי הרבה יותר, אך במקביל לא היה לי צל של ספק שחיים לא משחק משחקים ואם הוא כבר קונה ומביא, הוא משתדל לעשות זאת בצורה הנכונה והטובה ביותר שהוא יכול.
ידוע שבתחום שלנו כל ההתעסקות בחשמל, שקט, שיכוך וכיוצ' מקבלים התייחסות מיוחדת וקדימות. השאלה שנשאלת היא למה בעצם צריך להוסיף לא מעט כסף למכשיר שגם ככה עולה הון עתק.
התשובה הפשוטה היא; כי בסופו של דבר לא תמיד אפשר להכניס למכשיר סטנדרטי את כל מה שניתן ורוצים לאפשר בספק כוח חיצוני. מניסיון במוצרים אחרים של חברות אחרות שמאפשרות שדרוג המכשירים ע"י הוספה של ספקי כוח חיצוניים השדרוג הוא לפעמים אבסולוטי, שמיע וקריטי מאד, ולפעמים השינויים הם בעיקר במעט שקט ומיקרו דינמיקה. לא משהו שכל אחד היה יכול להבחין בחטף ובטוח שלא כל אחד היה מוכן לשלם עליו כמעט כפול ממחיר הציוד בהוספה של יחידה נוספת משלימה.

Jeff Rowland


את הסט כאמור התקנתי וחיברתי במערכת הפרטית שלי, הפוואר חובר במקום המונובלוקים השפופרתיים שלי בדיוק עם אותם הכבלים, כבלי הרמקול וה IC שאני משתמש, כמו גם קדם המגבר שהותקן בדיוק על אותו המדף ואותם הכבלים במקום קדם המגבר הפרטי שלי (פירוט הציוד בסוף הסקירה כמו תמיד).

ראשית חיברתי את הפוואר יחד עם הקדם השפופרתי שלי ולאחר כיומיים עברתי לסט השלם של רולאנד, רק בגלל שפשוט עניין אותי במיוחד איך הפוואר בלבד ישמע עם המערכת שלי כשהוא מחליף את הגברת השפופרות.
זה לא ממש קשור לסקירה המלאה, אך אקסטרה הכח שהתקבל אכן הביא עימו שינוי בתפיסת האוקטבה הנמוכה ביותר כפי שציפיתי.

היה אפשר לחוש שעם ה 625 כאשר האזנתי לאלבומים שהוקלטו בהם תדרים נמוכים מאד, הרמקולים נשלטו קצת יותר הדוק עם אנרגיה קצת יותר ישירה לכיוון המאזין. הכח האדיר יחסית של ה 625 יותר מכפול המגברים השפופרתיים שלי שלא חלשים בכלל (120 וואט ב 8 אום) הופך את הרולאנד למאסטר בשליטה.
היכולת שלו להכפיל את עצמו ולהמשיך לזרוק זרם לכיוון המג'יקו השתיינים שלי, משהו שמג'יקו אוהבים מאד היה נחמד מאד וראוי. עוד האזנה של חצי יום בין ה625 לבין המונובלוקים שלי כל כמה דקות, זאת כדי לבחון אישית נושאים סונים כאלו ואחרים, והיידה לחיבור הסט המלא כדי להתרשם איך הוא מנגן בצורה שלה התכוון המשורר.

עם חיבור הקדם בנוסף ל 625 לא התחלתי לבחון מתודולוגית כפי שאני עושה בדרך כלל עם ציוד שמגיע לסקירות (לפחות בזמנים שנהגתי לעשות זאת). אלא בשל הזמן הבלתי מוגבל שחיים השאיל לי את הציוד, הייתי יכול להיות הרבה פחות לחוץ ותחת מגבלות,
אז פשוט האזנתי להמון המון מוסיקה... תקליטים, דיגיטאל, אם מקבצים שלי או מסטרימינג (טידאל)... רוק, ג'אז, קלאסי.

בשלב מסוים שהרגשתי שהכול "חם" מספיק, וגם אחרי ששיחקתי קצת בתפריטי הקדם מגבר החדש, איזנתי את הגיין,
בחרתי בפאזות הנכונות ועוד טוויקים כאלו ואחרים. התחלתי גם לרשום לעצמי הערות צד שהרגשתי שאפשר להבחין באפיונים ספציפיים. הסט כולו אצלי בחלל יחד עם המג'יקו Q3 נשמע מעולה, אך זה כבר הסיכום.

בפירוט; הסט הזה מתחבר לקווי הסאונד של מג'יקו אך בלי שפיצים. זהו אמנם סט סוליד סטייט, אך ג'ף רולאנד יודע בדיוק מה הוא עושה. אין ספק ששומעים את הסט חושבים שזה משהו אחר מאשר סוליט סטייט – היציבות בסאונד, השקט המופתי, חוסר הגרעיניות או בעצם הדיסטורשין המיקרוני הזה שמחלחל אלינו מכמעט כל ציוד אודיו. אם מכשירים, כבלים, או חשמל והכי חשוב מרזוננסים בחדר- כמעט ואינו קיים כאן. כאילו הסט הזה של פוואר, קדם וספק הכוח החיצוני מנגנים וויירלס, ולא רק ביניהם, אלא גם אל הרמקול.
אמנם הכבלים שלי לא ממש פושטים והם נוטים לעשות עבודה מעולה בדרך כלל, אבל אי אפשר להגיד עליהם שהם חסרי צבע או אפיון עצמי. פה עם הסט של רולאנד היה נדמה שהם מקבלים במה מאד מאד אחורית בצבעם. הרולנד כל כך שקוף ומפוקס שהוא ביטל כמעט כל צורך ממה שחיבר אותו לחשמל או בינו ובין עצמו. לא ממש ניסיתי עם כבלים אחרים לראות מה מתקבל (כי פשוט אין לי עם מה לבדוק), אבל הממצא הזה היה מדהים בעיני. אם זה המצב עם כל סט כבילה שיחובר לו, יש פה חסכון כספי אדיר בכבילה
ומצד שני אני כבר רואה את כל אלו שישמעו בהחלפות גם עם הסט הזה, אז שכחו את מה שאמרתי.

מעבר לשקט והיציבות הזו מתקבל פוקוס מרשים מאד. אימג' אמצע היה תלת מימדי כאשר יש רוחב גובה ועומק מרשימים מאד. בפסנתר של אליס שרה אוט מנגנת את הקונצ'רטו של גריג (WONDERLAND – DG) מתקבלת ארטיקולציה יפיפייה, תחושה של אצבעות על שנהב, וטימבר של גוף פסנתר בחלל שבו הוקלט. התזמורת המלווה עוטפת את כל הפוקוס הזה מהאמצע לצדדים אך להפתעתי נעצרת בין כותלי הרמקול ולא ממש ממשיכה מעבר. העדינות המתנגנת בפתיחת הפרק השני, והדינמיקה שממשיכה משם או העומס שהתחיל ממש בתיבה הראשונה בפרק הראשון והלאה לינארית ומתוזמרת בדיוק רב. הסט הזה יכול להיות מאד עדין אם המוסיקה כזו, דבר שלא פוגשים כל יום עם סטים מדויקים ומפוקסים מאד כמו זה.

דיוק ודרייב הם עוד מאפיינים חזקים מאד של הסט האמריקאי הזה.
הבולרו של ראוול תחת ניצוחו של שארל מונש עם הסימפונית של בוסטון הוא אחד התקליטים שהיוו אימפקט רציני מאד בתחושות הללו. הדרייב ההולך ומתגבר ביצירה הזו בעיקר תחת הבאטון של מונש הוא אחד הבדיקות המרשימות שאפשר להעביר את המערכת שלכם. וגם פה הוא ניסה לטלטל את הסט של רולאנד אך ללא הצלחה. הפוואר המרשים הזה יחד עם הקדם והספק הצליחו לצלוח את היצירה הזו מבלי למצמץ.
אני יודע שרובכם תגידו שגם אצלכם זה קורה, אך יש להצליח ויש להצליח. (לצערי לא כולם מבינים איך להקשיב להצלחות הללו ומה בעצם מאותת לקריסת מערכות).
למשל ברגעים מסוימים לקראת סוף היצירה יש כבר תיבות שמכניסות לא מעט סט אפים לסטוראציה קשה מאד, אין כבר הפרדה בין קבוצות הכלים שלא לדבר בין הכלים עצמם, כשהמהלומה האחרונה הם המצילות המתכתיות ששוברות לא מעט טוויטרים ועושות מהם פחי אשפה. היכולת להזיז דרייברים בצורה מדויקת ונכונה כאשר הסנר לכל אורך היצירה דוהר קדימה ומתגבר בגיין שלו לעומת שאר סקציות הנגנים... היא לא דבר של מה בכך ומעט מערכות מצליחות לשמור על אימג' או במה מדויקת. פה יחד עם הסט הזה של רולאנד, הסיפור כמעט ולא מורגש.
הכל בול באמצע, הכל בול בזמן, הכל עובד פיקס, כמו חיילים במסדר ראווה סיני (מי שלא ראה, כדאי לחפש)...
אך האם הדיוק והפיקוס הזה מוריד מהמוסיקאליות? יש בהרבה מקרים והרבה ציוד מנסיוני שזה לא תמיד עובד יחד.
אך פה, הסט מנגן מקסים. הוא פשוט חלק אך לא נשמע פשוט כלל, ולמרות שאפשר לתחום את הגבולות המאפיינים שלו
בקוי בולד מלבניים בין הרמקולים, הפינות מעוגלות וההילה המוסיקאלית היא בצבע תכלת.

Jeff Rowland


גוונים אקוסטיים נשמעים היטב דרך הסט הזה, למשל קולו של נוח גאנדרסון מ עורב ויונה (גירסה אקוסטית) נשמע גרוני, מלא ריאות, דיקציה מרשימה והמון המון אוויר סביבו. אמנם ההקלטה מאד קרובה ומרשימה, וזה פחות "אדם עומד מול מיקרופון על במה" אך אפשר להבחין עד כמה הסט הזה יודע לפרק ולהרכיב יחד תדרים. כי בסופו של דבר הוא מקבל אות ושולח אותו לרמקול...
אחרי כל האפסים האחדים והאלקטרונים שרצים בכבילה ודרייברים של רמקול עם קרוס, מקבלים קול אנושי מקסים.
חלק, חזק וארטיקולרי בסלון או בחדר... כמו קסם, הכול קם לתחייה וזו המשמעות מבחינתי של סט אפ אודיופילי מנגן כהלכה.
כזה שמרגישים את הקסם מרחף, שההרגשה מצמררת שיש משהו שנוגע בנו, מבפנים.
אמנם בשביל לרשום סקירה חייבים להיות אנליטיים בצורה מסוימת, אך השתדלתי בכל עת גם להשאר "כולי" (ההיפך מאנליטי) ולשמוע את התמונה המלאה, ופחות להסתכל על משיכות מכחול ולתהות על בחירות הצבעים. הסט של ג'ף רולאנד ללא ספק מניח לך להמשיך ולהנות ממוסיקה ופחות להבחין בניואנסים, למרות שהם שם. אך בניקיון המקסים ובפרזנטציה אם כי קצת חסרה לרוחבה מעט רומנטית אפילו. זה לא חמים או שמן או מידי כמו מגבר קלאס A שפופרתי עם שפופרות אקזוטיות, אך כן מעוגל בפינות, כן קצת לייד בק כשצריך, אך עם קווים מאד מאד קריספיים! הסט הזה מפורט ושקוף בצורה מפחידה לפעמים.

Jeff Rowland


החצוצרה הצורמת לעיתים של מיילס יכולה לחרוך אוזניים לעיתים אם מנגנים אותו בסט בהיר יחסית או שפיצי יחסית...
פה הוא יוצא חי ועם ויברציות מתכתיות שקשה למצוא בציוד פשוט יותר.
הקלטה מאמצע שנות ה 90 בפסטיבל מונטרו בשוויץ בניצוחו של קווינסי ג'ונס הייתה אחד מנקודות המפנה מבחינתי בעת האזנה לסט הזה של ג'ף רולאנד, כי בעצם עד כמה שחיפשתי דברים ששמעתי בעבר עם הסטים הקודמים שלי, פתאום גיליתי גם רבדים שונים נוספים. כמות הכלים בתזמורת של Q... התזמור המרשים מול הסאונד המבוגר של מיילס על החצוצרה באותם השנים,
האווירה עצמה של ההופעה, האוויר הקסום באוויר, שומעים הכול עכשיו. אולי זה הסט עצמו שהגביר את התחושות הללו,
ואולי השילוב שלו יחד עם המג'יקו בחלל של כמה עשרות מטרים רבועים במקום בחדרון של 8 מ"ר עושים הרבה מההבדל.

הסט המקסים של רולאנד ניגן אצלי במשך רב זמן, כמעט לאורך כמה שבועות שבהם כל המדינה והעולם שהו בבית בהסגר יזום
על ידי ממשלות ומשרדי בריאות. אצלי הכול היה די רגיל, המשכתי ללכת לעבודה, וכשחזרתי הביתה, המערכת הייתה ממתינה לי. בלחיצת כפתור הייתי שוב משגר את עצמי לחללים אחרים, אם אולמות קונצרטים ברחבי העולם ואם למועדוני ג'אז קטנים או אפילו הופעות מטאל באוויר הפתוח. היכולת של הסט הזה להעביר רגשות במקביל לקווים מאד ברורים של אודיופיליה היא מעשה קסום לטעמי. אימג' חד, טימבר מדויק, במה מסודרת אם כי עגולה ומעט צרה ממה שאני מכיר, אך ללא תזוזות וללא קריסות בלי שום קשר לכמות הכלים המוקלטת, המרחב או אולי הכי חשוב העומס הדינאמי שיש בטראק. והכל בשקט ובאיזון כמעט מוחלט! זהו סט לא זול בכלל. אנו מדברים פה על שלישיית מוצרים שתיקח מחשבון הבנק שלכם קצת יותר מ 35 אלף דולר... אך כיום כשבתחום שלנו המחירים של כמעט כל מגבר סביר ומעלה מגיע עם תג מחיר של 30-50 אלף שקל, אי אפשר להגיד שג'ף רולאנד יקרן. המוצרים עשויים מהחלקים והחומרים הטובים בעולם, יש פה תכנון והנדסה IN HOUSE כמו גם הייצור כולו במפעל בארצות הבית עם כל מה שמשתמע מכך... כך שאם סוכמים את כל הנאמר לעיל, בספר שלי נשמע שיש פה דיל מדהים, אם סונית ואם בקטע אודיופילי. המלצה שלי למי שמחפש לעצמו הגברה שתתן לו שקט תרתי משמע מכל הכיוונים ורוצה סאונד נקי, יציב שמסוגל לנגן את כל סוגי המוסיקה בצורה מרשימה ובתג מחיר שעדיין נמצא בתחומים סבירים בתחום המשוגע שלנו, שירים טלפון לחיים וישאיל לשמוע את הסט הזה של ג'ף רולאנד.
Jeff Rowland


Jeff Rowland


אביעד (F)

יבואן - sonic bliss
מחירים (כפי שנמסרו ע"י היבואן)
פוואר 625 - 17,000$
קדם מגבר - 16,000$
ספק כח חיצוני - 9000$



סטאפ בחינה והשוואה:

מערכת:
הגברה:MSB KT120 monoblocks
קדם:MSB E55L
רמקול: MAGICO Q3
מקורות דיגיטאל:
Metronome Technologie C8+ELEKTRA
Aurender N10 streamer

מקורות אנלוג:
TechDAS Air force 3 Premium
CH Precision P1 phonostage
Thales Simplicity II
DS AUDIO D002
Ortofon anna

כבילה:
חשמל: Nordost Odin1, Furutech flux, Argento Flow master reference
סיגנל: Siltech Empress D.C - XLR & RCA
רמקולים: Siltech Empress D.C
אנלוג: Thales ,Siltech Empress D.C, Tara Labs

טיפול בחשמל: Ps Audio - P10 power regenerator
סטנד: TAOC REFERANCE

Jeff Rowland

Jeff Rowland




hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות