מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
מאסטרו אודיו כתב: Sonus כתב: בוודאי שזה תלוי בך. הדרך הטובה ביותר זה להצביע ברגליים, תעבור חברת שילוח ותראה איך שם. אני לא עובד עם פדקס. לא לקוח שלהם. אז למה לא לדרוש מהיצרן לשלוח עם UPS? או שאתה תדאג לאסוף את זה מהיצרן עצמו עם איזה חברה שאתה עובד איתה? יש לך הרבה אפשרויות, בדרך כלל היבואן דואג לאיסוף מהיצרן ובזמן האיסוף דואג לכל האישורים.
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 23/09/08 13:29
הודעות: 77
|
שמע, בחיי שאין לי מושג על מה אתה מדבר.
אני מבצע יבוא מסחרי באופן תדיר באמצעות Fedex ומאוד מרוצה מהשירות שלהם.
הצהרה בדבר היעדר רכיבי תקשורת אל-חוטיים או כל הצהרת מהות אחרת זה דבר מקובל מאוד אצל כל חברת שילוח.
ובוודאי שלמסווגים נרשמת נקודה שחורה במידה והם מאפשרים שחרור של טובין שחלות עליו הגבלות ו/או תשלומים כאלה ואחרים. למה אתה מצפה? שמישהו יתרשל במילוי תפקידו ויצא מזה כאילו לא קרה כלום?
צריך להבין שהרוב הכמעט מוחלט שחבילות שמגיעות לארץ לא באמת נפתחות כשהן מגיעות למכס וזאת בגלל שלחברות הללו יש מסווגים. מה שנפתח ונבדק זה באופן מדגמי, ואז אם במדגם מוצאים כי המסווג התרשל אז בהחלט נרשם ניקוד שלילי וזה מביא איתו סנקציות, כמו למשל בדיקה פרטנית לכל החבילות של אותו מסווג / אותה חברת הפצה.
זו סנקציה שבסוף מי שסובל ממנה היא אתה, בתור לקוח של חברת ההפצה.
בקיצור, כל מה שאתה מתאר פה פרט לזמני המתנה למענה טלפוני (שאגב, גם שם יש לי ניסיון הפוך לגמרי משלך) הוא בגדר non-issue ומה לעשות, להיות יבואן אומר לא רק לקנות מהספק ולמכור ללקוח בארץ, אלא גם לדעת איך לטפל בלוגיסטיקה מראש (ובפרט לארגן את כל האישורים, המסמכים וההצרות באופן תקין ומלא) כדי שהעסק יתקתק ובמידה והיכולת הזו לא נמצאת בסל הכישורים (ולא בציניות, זו באמת משימה שלעתים מאוד מורכבת) יש אנשי מקצוע בשביל כך.
התלונה היחידה שיש לי על Fedex זה שהם קנו את TNT Express ומיזגו אותם לתוכם - שם דווקא העסק מזייף לא אחת.
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
הצטרף: 23/09/08 10:20
הודעות: 1507 מיקום: גבעתיים
|
תראה, עברתי בין כמה חברות שילוח, כל אחת כמה שנים. UTI, UPS, DHL, TNT ועוד. כל מה שתיארתי כאן לא קיים אצל האחרות. לא שהכל מושלם אבל אין שום דמיון. שירות הלקוחות של פדקס פשוט נוראי. כל אינטרקציה איתם פשוט מוציאה את המיץ. אני מדבר על חוויית שירות של 17 שנה. הייתי לקוח של TNT - טיפול ושירות זהב טהור לעומת פדקס. מבחינתי פדקס קנו את TNT וזרקו את הלקוחות שלה לפח. ככה זה נראה.
סונוס,לא תמיד אתה יכול לדרוש מהיצרן לשלוח עם חברה מסוימת.
_________________ עופר שחורי מאסטרו אודיו http://www.maestroaudio.co.il 054-3160030
Innuos | Kuzma | Air Tight | Symphonic Line | Kudos | and so much more
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 23/09/08 13:29
הודעות: 77
|
האינטרקאציה איתם במיילים עובדת לי מצויין.
יתרה מכך, כשמגיע משלוח הם פונים אלי במייל ואם אני צריך לשוחח איתם בטלפון, אז הטלפון שמופיע בחתימה הוא לא מספר 1-800 אלא מספר 03 ישיר לאותה מחלקה.
בכל אופן גם ב-UPS אני מקבל שירות נהדר.
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
הצטרף: 23/09/08 10:20
הודעות: 1507 מיקום: גבעתיים
|
MarioMan כתב: האינטרקאציה איתם במיילים עובדת לי מצויין.
יתרה מכך, כשמגיע משלוח הם פונים אלי במייל ואם אני צריך לשוחח איתם בטלפון, אז הטלפון שמופיע בחתימה הוא לא מספר 1-800 אלא מספר 03 ישיר לאותה מחלקה.
בכל אופן גם ב-UPS אני מקבל שירות נהדר. ועונים לך מיד וצילום המסך ששלחתי זה זיוף... מה שאתה כותב בשבילי זה מדע בדיוני. כנראה אנחנו מדברים על חברה אחרת.
_________________ עופר שחורי מאסטרו אודיו http://www.maestroaudio.co.il 054-3160030
Innuos | Kuzma | Air Tight | Symphonic Line | Kudos | and so much more
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 02/12/08 17:53
הודעות: 828
|
MarioMan כתב: שמע, בחיי שאין לי מושג על מה אתה מדבר.
אני מבצע יבוא מסחרי באופן תדיר באמצעות Fedex ומאוד מרוצה מהשירות שלהם.
הצהרה בדבר היעדר רכיבי תקשורת אל-חוטיים או כל הצהרת מהות אחרת זה דבר מקובל מאוד אצל כל חברת שילוח.
ובוודאי שלמסווגים נרשמת נקודה שחורה במידה והם מאפשרים שחרור של טובין שחלות עליו הגבלות ו/או תשלומים כאלה ואחרים. למה אתה מצפה? שמישהו יתרשל במילוי תפקידו ויצא מזה כאילו לא קרה כלום?
צריך להבין שהרוב הכמעט מוחלט שחבילות שמגיעות לארץ לא באמת נפתחות כשהן מגיעות למכס וזאת בגלל שלחברות הללו יש מסווגים. מה שנפתח ונבדק זה באופן מדגמי, ואז אם במדגם מוצאים כי המסווג התרשל אז בהחלט נרשם ניקוד שלילי וזה מביא איתו סנקציות, כמו למשל בדיקה פרטנית לכל החבילות של אותו מסווג / אותה חברת הפצה.
זו סנקציה שבסוף מי שסובל ממנה היא אתה, בתור לקוח של חברת ההפצה.
בקיצור, כל מה שאתה מתאר פה פרט לזמני המתנה למענה טלפוני (שאגב, גם שם יש לי ניסיון הפוך לגמרי משלך) הוא בגדר non-issue ומה לעשות, להיות יבואן אומר לא רק לקנות מהספק ולמכור ללקוח בארץ, אלא גם לדעת איך לטפל בלוגיסטיקה מראש (ובפרט לארגן את כל האישורים, המסמכים וההצרות באופן תקין ומלא) כדי שהעסק יתקתק ובמידה והיכולת הזו לא נמצאת בסל הכישורים (ולא בציניות, זו באמת משימה שלעתים מאוד מורכבת) יש אנשי מקצוע בשביל כך.
התלונה היחידה שיש לי על Fedex זה שהם קנו את TNT Express ומיזגו אותם לתוכם - שם דווקא העסק מזייף לא אחת. נהדר לך , זו הסיבה שמדד שביעות הרצון היא ביום טוב 1.5 כוכבים מתוך 5 . ממש שירות נפלא הבעיה רק אצלי ואצל עופר ואצל 80% מהלקוחות ...
_________________ The Magic is in the Details אלי קאשי Audio-Solutions 052-3400749
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
MarioMan, האם מדובר על מקרה בו אתה משלם ליצרן שלך על המוצרים + משלוח? או שאתה משלם ליצרן רק על המוצרים, והוא משתמש בקוד הלקוח שלך ואת המשלוח אתה משלם ישירות לפדקס?
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 23/09/08 13:29
הודעות: 77
|
aloni, נכון, כשאני משתמש בשירותי Fedex (וגם UPS מעת לעת) זה תמיד בקונסטלציה שציינת - היצרן מקבל תשלום על המוצרים + המשלוח (המינוח המקצועי נקרא DAP). כשאני עובד עם TNT Express (שלא עליהם הדיון) אז אני עובד EXW, כלומר היצרן רק מכין את המוצרים לאיסוף ומשם זה אחריות שלי. אפשר לקרוא כאן מה כל המונחים האלו אומרים: https://incodocs.com/blog/incoterms-2020-explained-the-complete-guide/אגב, לרוב במטענים שמגיעים דרך החברות הנ״ל עדיף במקרה שלנו DAP, כי התעריפים שמקבלים היצרנים/ספקים עבור יצוא אלינו הם הרבה יותר אטרקטיביים ממה שאנחנו מקבלים עבור יבוא וזה בכלל לא קשור לסוגיית נפח העבודה כך שעדיף שהכסף יגיע לסניף של חברת השליחויות במדינת המוצא ולא במדינת היעד. kashi כתב: נהדר לך , זו הסיבה שמדד שביעות הרצון היא ביום טוב 1.5 כוכבים מתוך 5 . ממש שירות נפלא הבעיה רק אצלי ואצל עופר ואצל 80% מהלקוחות ... אני לא רוצה להשמע מזלזל או להעליב/לפגוע חלילה, אבל השורה הנ״ל מזכירה לי אנשים שקונים בגדים ב-ASOS או מוצרים ב-eBay ולא מבינים למה פתאום רוצים מהם תשלום מע״מ / מכס או אישורים כאלה ואחרים. מה לעשות, יש תקנות יבוא וחוקים וצריך להיות מודעים להם ולהיערך לנושא מראש. במקרה זה Fedex הם רק הצינור ומי שמייבא צריך לדאוג להכין את השטח בהתאם. לגבי ה-1.5 כוכבים - אני לא הייתי מתייחס לזה כאל תיאור נאמן של המצב באופן אוטומטי. קראת פעם תגובות המלוות לדירוג שלילי לאפליקציות בחנות של גוגל/אפל? אנשים נותנים דירוג שלילי לאפליקציית היכרויות כי היה להם דייט גרוע או כי לא קיבלו התאמות עם כוסיות. על זמן ההמתנה הטלפוני אין לי ויכוח כי זה עניין עובדתי שקרה / קורה. רק יכול לציין שלי מעולם לא קרתה תופעה כזו אתם.
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 02/12/08 17:53
הודעות: 828
|
MarioMan כתב: aloni, נכון, כשאני משתמש בשירותי Fedex (וגם UPS מעת לעת) זה תמיד בקונסטלציה שציינת - היצרן מקבל תשלום על המוצרים + המשלוח (המינוח המקצועי נקרא DAP). כשאני עובד עם TNT Express (שלא עליהם הדיון) אז אני עובד EXW, כלומר היצרן רק מכין את המוצרים לאיסוף ומשם זה אחריות שלי. אפשר לקרוא כאן מה כל המונחים האלו אומרים: https://incodocs.com/blog/incoterms-2020-explained-the-complete-guide/אגב, לרוב במטענים שמגיעים דרך החברות הנ״ל עדיף במקרה שלנו DAP, כי התעריפים שמקבלים היצרנים/ספקים עבור יצוא אלינו הם הרבה יותר אטרקטיביים ממה שאנחנו מקבלים עבור יבוא וזה בכלל לא קשור לסוגיית נפח העבודה כך שעדיף שהכסף יגיע לסניף של חברת השליחויות במדינת המוצא ולא במדינת היעד. kashi כתב: נהדר לך , זו הסיבה שמדד שביעות הרצון היא ביום טוב 1.5 כוכבים מתוך 5 . ממש שירות נפלא הבעיה רק אצלי ואצל עופר ואצל 80% מהלקוחות ... אני לא רוצה להשמע מזלזל או להעליב/לפגוע חלילה, אבל השורה הנ״ל מזכירה לי אנשים שקונים בגדים ב-ASOS או מוצרים ב-eBay ולא מבינים למה פתאום רוצים מהם תשלום מע״מ / מכס או אישורים כאלה ואחרים. מה לעשות, יש תקנות יבוא וחוקים וצריך להיות מודעים להם ולהיערך לנושא מראש. במקרה זה Fedex הם רק הצינור ומי שמייבא צריך לדאוג להכין את השטח בהתאם. לגבי ה-1.5 כוכבים - אני לא הייתי מתייחס לזה כאל תיאור נאמן של המצב באופן אוטומטי. קראת פעם תגובות המלוות לדירוג שלילי לאפליקציות בחנות של גוגל/אפל? אנשים נותנים דירוג שלילי לאפליקציית היכרויות כי היה להם דייט גרוע או כי לא קיבלו התאמות עם כוסיות. על זמן ההמתנה הטלפוני אין לי ויכוח כי זה עניין עובדתי שקרה / קורה. רק יכול לציין שלי מעולם לא קרתה תופעה כזו אתם. אני עם חווית השירות שלך לא מתווכח . ולא "קורה" -נגרם ונגרם הרבה אני מנוסה 11 שנה עם החברה הנ"ל והיא פח אשפה של חברה , בעלת תודעת שירות הכי נמוכה שנתקלתי EVER ובלי להעליב יש לי יותר מתחושה שמרוב שאתה חריג בחוויית השירות שלך מה שמעלה את חשדי שיש לך כאן אינטרס נסתר . אז לפחות חדל בלבצת כי כשאני מלין אני עושה זאת רק כאשר אני בודק את עצמי מכל הכוונים בטרם . השירות שאתה מציין הינו בגדר אוטופיה והלוואי שהייתי יכול להזדהות אתו. אז אל נא תזלזל באינטליגנציה שלי ותטעה את שאר החברים . אני שם בדגש : שומר נפשו ירחק מהחברה המוזכרת ונסתפק בזה
_________________ The Magic is in the Details אלי קאשי Audio-Solutions 052-3400749
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 23/09/08 13:29
הודעות: 77
|
אל תדאג חבר, אין לי שום אינטרס - לא גלוי ולא סמוי, אני כמוך בסה״כ לקוח שצורך את השירות שלהם עבור יבוא מסחרי.
סה״כ, כמוך, שיתפתי את חווית השירות שלי עם Fedex לאורך שנים שאני עוסק ביבוא. אני גם לא הייתי ממהר להגדיר את העניין כייחודי (״מרוב שאתה חריג בחוויית השירות שלך״) - סה״כ יש פה 3 אנשים שמשתמשים בשירותים של הנ״ל עבור יבוא מסחרי - עופר, אתה ואני, ככה ש:
א. ה״חריג״ הוא לא חריג עד כדי כך - 33.33% מהמקרים ב. אין אפשרות להסיק מסקנה כלשהי ממדגם של 3 אנשים.
אני דווקא עם חוויות שירות שליליות ביותר עם DHL, אבל אין לי מה לתרום בעניינם כי בפעם השלישית פשוט הפסקתי לעבוד איתם ואני אפילו מוכן ורוצה(!) לשלם יותר - רק לא לעבוד איתם.
|
|
חזור למעלה |
|
|