יניב היי
ציטוט:
אני מסכים איתך לגמרי לגבי 9.1
אבל אטמוס מקודד כבר במקור ככה שזה אמור להיות אחרת.
מניסיוני לצערי ה-9.1 (ו-אני מדבר כרגע על ה-HIGHT) גורע ולא מוסיף...וזה התחיל עוד אצל Yamaha עם הFrontEffect המיותר שלהם בשנות ה-90...
בכל הקשור לאטמוס, בדיוק מה שאמרתי...מכיוון שכך הוא
מקודד(
מוקלט) - התוצאה האופטימלית שלו (7.1.4 -4 תיקרתיים) צריכה להיות שונה ממה שהכרנו עד כה בסטנדרט מוקלט (7.1)
ציטוט:
אני התחלתי עם 5.1 עברתי ל7.1 והשיפור היה משמעותי. 9.1 לא היה לי לתקופה קצרה מאוד ולא התחברתי.
אחרי זה עברתי ל7.2 שבחדרים גדולים ממש משמעותי. ועכשיו אני מכוון ל 7.2.4
"7.2"
בהחלט אידיאלי ונכון במקום שמכתיב זאת בכל הקשור לפיזור מאוזן של התחום התחתון...
אגב אצלי אני גם 7.2
אצלי מחובר ביציאת ה-pre ב-SUB 1 - סאב וופר (JL)
וב-SUB 2 מחובר אצלי Buttkiker (אקטיבי)
הם עובדים יחדיו פשוט
מושלם-אין לי מילים...
כמה שה-JL יורד מדוקדק ומטוקטק למטה (למטה).
ה-buttkiker משלים אותו עוד יותר למטה באופן מוחשי/פיזי (עוד יותר).
*זה דורש כמובן Fine Tuning ידני מדויק ככל הניתן.
ציטוט:
המקור אז והיום הוא הOPPO 103D שאם אתה מזין את האיטנגרה בPCM מעביר אטמוס. (ככה הדגימו לי בחנות)
רק בלורי אצלי אין לי סטרימר או צורך בזה כי אין לי קבצים לנגן.
יניב
אשמח להסבר - הכיצד...?
הרי כפי שדיברנו האטמוס כך מוקלט 7.1.4
וה-OPPO גם אם הוא המקור ב-PCM לעניות דעתי תומך ב-7.1 ערוצים...
נשאלת השאלה מאיפה הוא מפיק DATA מקודד מוקלט ל-4 תיקרתיים
שאלה נוספת יניב - אם ידוע לך? האם ה-4 תיקרתיים הם MONO (ערוץ אחד) או 4 ערוצים discrete? או 2 במכפלה..? מעניין...