מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
|
הצטרף: 08/08/10 23:18
הודעות: 1070
|
אתה צודק אלוני, אבל שמעתי את הגרסה גם בשני ערוצים בחדר עבודה, עם מגבר פושט של לוקסמן ורמקולים של TANNOY והיה פשוט משהו אחר לגמרי. אני מניח שמדובר באיכות מיקס גבוהה מאוד ופחות הפורמט שעושים את ההבדל.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10521
|
כתבתי למעלה על "איכות המיקס" אצלי זה נשמע קצת "סתום" יחסית לדברים אחרים (הזכרתי למעלה אחד מוצלח יותר)
תלוי בסטאפ כמובן..
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
--- מושעה ---
|
|
הצטרף: 12/08/09 22:58
הודעות: 1297
|
michael123 כתב: מה שקובע איכות סונית במקרה זה אלה האזנה+פענוח ראשית, התכוונתי לאיכות הסונית של מה שמצוי על המדייה. יש המון גורמים שמשפעים על זה אחרי נקודות הפתיחה שציינתי, אבל הם משותפים להרבה מאוד הקלטות, ובכל זאת יש פערים עצומים באיכות הקלטות. כשמגיעים כבר לשלב הפיענוח וההאזנה, איכות ההקלטה והמדייה כבר נתונה, ואני מאמין שזה הייה הנושא. עמיר
_________________ ה"אמת" אינה אצלי בכיס. כל מה שאני כותב הן מחשבותי האישיות בלבד, לא יותר, אבל גם לא פחות
|
|
חזור למעלה |
|
|
--- מושעה ---
|
|
הצטרף: 02/03/10 12:33
הודעות: 3367
|
מיכאל, יש לי גם את ה-SHM CD שהבאת כדוגמה וציינת שיש לו איכות סונית טובה. עדיין, במקרה הספציפי של הדייר סטרייטס, הדיסק נשמע נהדר אבל לא שומעים שום פרטים נעלמים שלא מופיעים בגרסה הרגילה.
אפרופו "נאמנות למקור" והוספה של פרטים, מי ששמע את ה-Moody Blues בהופעות חיות של ה-Great Seven Albums שלהם מאוד התאכזב מההבדל התהומי בין התקליט שהוא שמע בבית לבין הביצוע על הבמה. הסיבה הייתה תמיד ה-Overdubbing המטורף של מליון ערוצים שהוכנס למיקס של כל אלבום, שברור מאליו שלא היה ניתן לשחזור בהופעה חיה. אח"כ האסימון ירד ללהקה והם התחילו לבצע הופעות חיות יחד עם תזמורות סימפוניות, שנתנו בגדול למאזין את אותו אפקט...
_________________ "אולי אהבנו בתמימות, יותר מדי שירים והאמנו שנמות, על מה שהם אומרים"
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10521
|
BooBoo כתב: מיכאל, יש לי גם את ה-SHM CD שהבאת כדוגמה וציינת שיש לו איכות סונית טובה. עדיין, במקרה הספציפי של הדייר סטרייטס, הדיסק נשמע נהדר אבל לא שומעים שום פרטים נעלמים שלא מופיעים בגרסה הרגילה. אולי בגלל ה-24bit אולי גם בגלל הקליפינג ו-gain גבוה
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 08/08/10 23:18
הודעות: 1070
|
michael123 כתב: BooBoo כתב: מיכאל, יש לי גם את ה-SHM CD שהבאת כדוגמה וציינת שיש לו איכות סונית טובה. עדיין, במקרה הספציפי של הדייר סטרייטס, הדיסק נשמע נהדר אבל לא שומעים שום פרטים נעלמים שלא מופיעים בגרסה הרגילה. אולי בגלל ה-24bit אולי גם בגלל הקליפינג ו-gain גבוה כששומעים את הקול של מארק רוטט בסוף כל משפט, מה שלא שומעים בגרסה הרגילה, קשה לי להאמין שזה בגלל קליפינג וגיין גבוה.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10521
|
איזה שיר? איזה קטע? אני אנסה להשוות, יש לי כנגד SHM-CD של אותו אלבום
מצב כאן מגוכך, בדרך כלל דווקא השימוש ב-24ביט מאפשר לא להגיע ל-gain כזה ולהמנע מקליפינג
קבצים מצורפים: |
|
|
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10521
|
וגם שימוש ה-upsampling לא עושה טוב לדיסק הזה.
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
--- מושעה ---
|
|
הצטרף: 12/08/09 22:58
הודעות: 1297
|
domnin כתב: כששומעים את הקול של מארק רוטט בסוף כל משפט, מה שלא שומעים בגרסה הרגילה, קשה לי להאמין שזה בגלל קליפינג וגיין גבוה. כל דבר שלא שומעים בגירסה הרגילה ניתן להסבר פשוט: את אותו קטעון שייש בו הבדלים (שיכול להיות של שניות או חלקי שניות) לקחו מ-take אחר. כנ"ל לגבי ה-remastering החדש של הביטלס. עמיר
_________________ ה"אמת" אינה אצלי בכיס. כל מה שאני כותב הן מחשבותי האישיות בלבד, לא יותר, אבל גם לא פחות
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10521
|
beatles - דווקא לא זה אותו מאסטר בדיוק (בדק מישהו בפורום של slim עם תוכנה)
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|