עכשיו 24/11/17 23:58

פורסם: 31/05/17 18:51 ע"י Byrdio


Boulder 865 Integrated



Boulder 865 Integrated Amplifier


בולדר קולורדו היא ביתם של לא מעט חברות HIGH END מהמשובחות והידועות בתחום כיום.
ביתם של PS AUDIO למשל, YG שבונה ממש בשולי העיר, AYRE ו בולדר אודיו כמובן שנקראית על שם העיר שבה היא כבר בונה את מוצרייה מעל ל 30 שנה כיום.

המתכנן הראשי ובעלי חברת בולדר- ג’ף נלסון (JEFF NELSON) התחיל את עיסוקו בתחום כבר בשנות ה 70 בתור מתכנן ובונה של קונסולות ומוצרי אודיו אחרים לתחום המאסטרינג וההקלטות. משם התפתח והקים לימים את חברת בולדר כפי שאנו מכירים כיום. במשך השנים מאז שנות ה 80 בערך ובמיוחד מ 1995 שהייתה שנה משנת משחק עבור החברה והמוצרים, כאשר סדרת ה 2000 המיוחדת הושקה. ג’ף נלסון בפרקציוניזם מופלא ומיוחד במיוחד הצליח להקים חברה ולבנות מוצרים שאת שמה, כל אודיופיל ברחבי העולם משרבב ביראת כבוד.

לשם בולדר בכל הנוגע להגברה, פונו סטיג’ים (ה2008 ו ה 1008 קיבלו ומקבלים שבחים אדירים), ואף DAC ו CDP בליין שנחשבים לחוד החנית בתחום האודיו. מערכות ענק ל HT, אודיופילים שהשקיעו ממון אדיר במקסום המערכת ועוד, משתמשים במגברים ובקדמים שג’ף נלסון שיווק לתחום במשך השנים ועודנו ממשיך לשפר, לשדרג, ולהוציא אל העולם מוצרים מן המעלה הראשונה!

מחירי הציוד כמו כל חברת ULTRA HIGH END גבוהים מאד ובעצם החברה מציגה ליין הגברה מהיקרים ביותר בתחום במשך כבר לא מעט שנים (סדרת ה 3000). אך גם סדרות “זולות” יותר ניתן לרכוש ולשמוע תחת מטריית בולדר ובשנת 2005, החברה המבוססת כבר שמכרה לא מעט מהסדרות היקרות מאד שלה, מתחילה להגדיל את נתח השוק, ומייצרת סדרה “זולה” בהרבה ובאיכות הבנייה והתכנון ללא פשרות אשר היא ידועה בה. כך נולדה סדרת 800. בראשית דרכה של הסדרה יצאו הקדם והפוואר
ולאחר מכן בהמשך המגבר המשולב - 865- אשר אני סוקר כיום.

הסדרה מונה כמה וכמה חלקים, החל מקדם מגבר ופוואר סטריאו כאמור, מונובלוקים בעלי פוט פרינט קטן יחסית משאר מוצרי החברה, למי שרוצה פיצול נוסף אך עדיין לשמור על יעילות בנדלן וכאמור; מגבר משולב לקוטב השני מהצד המנימליסטי. שלדברי חברת בולדר הוא למעשה שילוב כמעט מושלם של זוג הרכיבים (פוואר וקדם) שניתן לרכוש בנפרד, אך בשסיי אחד לטובת אלו השומרים על מראה נקי או מאותגרי מקום כמובן עם כמעט ללא פשרות בשילוב החלקים.

Boulder 865 Integrated Amplifier


המגבר המשולב שעונה למספר 865 הוא מגבר קופסתי במראה עם קווים נקיים סה”כ וגישה מודרנית מאד. כאשר מסך נומרי, כפתור ווליום גדול ורציף ושמונה כפתורי כרום מעטרים את חזיתו.
משקלו עומד על 23 קילו בלבד, שלא פורצים דיסק במעלה המגבר אל הסטנד כמו לא מעט מגברים אחרים בלוול שלו, אך כבר בהוצאתו מן האריזה הכפולה והספוגים השומרים עליו שחברת בולדר אורזת בהם את המגבר, מרגישים מוצר מן המעלה הראשונה. כולו עשוי אלומיניום בצביעת אנודייז, עם פאות צד מחוררות בעלות יכולת פיזור חום בצבע שחור.
ארבעת רגלי המגבר עשויים מארבעה שכבות שונות בעלות רזוננס שונה לביטול הפרעות המגיעות מהמשטח עליו הוא עומד. את המגבר ניסיתי להניח כמו כל חלק אחר אצלי במערכת על הסטנד של סוליד טק באופן שהמגבר ישב על תושבות מיוחדות של הסטנד עצמו, ללא שימוש ברגליים שלו ולאחר מכן על פלטת MDF שחורה בשימוש הרגליים של המגבר (עדיין על הסטנד היעודי כמובן), ולאחר השוואה קצרה, יצא שהמצב האחרון נשמע נקי ומפוקס עוד יותר להפתעתי. מה שאומר שמתחת למגבר הזה אין שום צורך בקונוסים מיוחדים, ספייקים, או עזרים אודיופילים חיצוניים. והחתירה למצוינות של נלסון הביאה לציון מצויין גם בתחום העמדה. תחום נוסף שהמגבר הזה הצטיין בו הוא פילטור עצמי או יכולת שמירה על סאונד יציב גם ללא חיבור לרגנרטור שלי (PS AUDIO P10) שבעיקרון הוא הפילטר\מוצר חשמל היחיד מכל אלו שניסיתי\ סקרתי או רכשתי בעבר שלא מזיק להגברה בתחום המידיות והדינאמיות.

יחידת הווליום של הבולדר 865 נלקחה היישר מאחד הקדמים היקרים והמוערכים בעולם - סדרת ה 2000 של החברה. היחידה עובדת על טכנולוגיה אופטית ובולדר מגישים עם המגבר הזול ביותר שלהם, יכולת וויסות ווליום בדרגות של 0.5DB. כ 200 קפיצות. מה שאומר שיש יכולת פנומנאלית ורגישה מאד לקבלת ווליום מושלם. את הוויסות הנל ניתן לעשות גם דרך השלט המעוצב והיפה שמגיע עם המגבר. גם הוא נבנה כולו כולל מארז האלומיניום בצורת S תחת קורת הגג של בולדר.

Boulder 865 Integrated Amplifier


כפתורי הכרום שמעטרים את החזית מתחת לגלגל הווליום העדין והמרשים מאפשרים קפיצה בין ארבעת הכניסות, כפתור לשליטה על הבאלאנס (ימין ושמאל), כפתור MUTE, הפעלה (סטנד ביי) וכפתור המאפשר לברור את כמות האור בתצוגה.
מסך התצוגה הוא בפורמט נומרי ולמעשה מציג אינפורמציה בין הכניסות, כאשר אותם ניתן לקנפג בצורת טקסט, את מצב הווליום וכמובן כל אפשרות אחרת ביכולות הקינפוג של המגבר. כגון שמות המקורות בכניסה, גיין פתיחה במעבר בין הכניסות (לווסת קפיצה בין מקורות לאותו הגיין), מצב יציאות AUX של המגבר (לאלו שרוצים אינטגרציה עם רסיבר ל קולנוע ביתי ניתן לקבוע גיין קבוע) ועוד.

מאחור נוכל לראות כניסות ויציאות באלאנס בלבד! (אין למגברי בולדר נגיעה ב סינגל אנדד על בסיס תכנוני), קונקטורים כבדי משקל ללחיצה ביד ונוחים מאד לרמקולים ומערך כניסות טריגר לשילוב ציוד בולדר לאינטגרציה מושלמת ביניהם. רק לפני שאנו ממשיכים, בולדר ממליצים שכבלי הרמקול שלכם יהיו עם סיומות ספיידים ולא בננה. המגבר אינו מציע חיבור לבננה, וניתן להתחבר בספייד בלבד.
בהמשך לכך; לכל אלו ללא ציוד עם יציאות באלאנס שעדיין רוצים להנות מהמשולב או מציוד בולדר אחר ולהתחבר אליו, ניתן להזמין מהחברה מתאמים מיוחדים, או לרכוש כאלה מברנדים אחרים לחיבור.
הסיבה שג’ף נלסון בוחר בטופולוגיה מאוזנת בכל צורות ההגברה שלו היא מכיוון שזו הדרך הטובה והנכונה ביותר לשמור על שקט קרוב לאפס מהפרעות בנוסף לאלמנטים תכנוניים אחרים לנסיונו.

Boulder 865 Integrated Amplifier


חברת בולדר ידועה במיוחד בפרפקציוניזם אדיר אשר מתחיל מתחנות עבודה למתכת במפעל עצמו, בחירת החלקים הנכונים והטובים ביותר למכשירהם, הנדסה ותכנון, בנייה ועמידה בסטנדרטים מחמירים ביותר והכל תחת קורת גג אחת. בולדר אודיו היא אחת החברות היחידות כמעט בתחום שעושה הכל בבית! ללא שום קבלני משנה, כאמור מהמארזים עצמם, הרכבת המגברים ועד ל QA ו QC.
כך גם התכנון שמגיע היישר מג’ף נלסון כאשר הוא שומר על מרחק סיגנל קצר ביותר, ותודעה לשקט, עמידה בהפרעות אלקטרומגנטיות, רדיו וכן הלאה כמו גם לסאונד, הפרדת ערוצים ניקיון הסיגנל למינימום עיוותים ועוד.

את המגבר קיבלתי אמנם לא חדש לגמרי עם אפס שעות מהיבואן, אבל על פי מה ששוחחתי עם עפר שחורי (MAESTRO AUDIO), הוא עבד שעות בודדות בלבד בעסק, מה שאומר שלמגבר יש עוד זמן ברייק אין מסויים. החלטתי להריץ אותו כ 100 שעות נוספות אצלי עד לכתיבת שורות אלו ולהאזנה קריטית בצורה ביקורתית או כמה שעוד יצטרך במקרה שאשמע ששינויים נוספים קורים גם לאחר מכן.

חיברתי את המקורות והרמקולים שלי אליו ונתתי לו לרוץ 24 שעות מול פליי ליסט שהכנתי באורנדר, והשעות שישבתי מול המערכת ושמעתי מוסיקה שבחרתי, תקליטים ודיגיטאל כמובן. אחרי קצת יותר מ 100 שעות, התחלתי לפתוח סשנים מאתגרים יותר ומתאגרים פחות עבור המשולב של בולדר שסה”כ התחבב עלי מאד בתקופה הארוכה יחסית שישב אצלי בסט, גם אם התגעגעתי לפעמים לסט מבוסס המנורות שלי, אך זה משהו שאני מניח שיקרה בכל מצב.

חתימת הסאונד של בולדר בכל הפעמים ששמעתי כולל סדרת ה 3000 ששמעתי לא מזמן בוארשה בתנאי תערוכה הייתה תמיד על הצד השקוף, המאוזן והמפורט של הסקאלה, אך לא היה טעם יבש מידי או תחושה של מנטול. הגבוהים ממש לא חדים או מציקים, אך יש כן תחושה של מיד הי מובלט מעט כדרכם של לא מעט הגברות SS יקרות בשנים האחרונות. הבס גדול ויורד נמוך מאד, אך הדוק רק במידה ולא יורה כמכונת מלחמה ללא הבדל בין תוף רגל או פריטת קונטרבס. המשולב של בולדר נשמע שכוון קצת יותר “נעים\עדין” ממה שזכרתי הגברות אחרות של החברה, בעיקר במידת הטונאליות שלו, וניתן לשמוע עם אוזן מנוסה שיש באמפ במיד בס כדי לתת איזה מן “עזרה” וחמימות\עושר מסוימים (אך לא עבור “סאונד אנלוגי” במיוחד - הכוונה שהחמימות או העושר הזה לא מלאכותי מידי בפרזנטציה-עדין מאד) וזאת כמובן ביחס להגברה שאמורה להיות ניטראלית ושקופה מאד. הבאמפ הזה לא חימם את המצב, אך כן יצר תחושה גדולה כמעה מהסט, הבמה הייתה גדולה אך מפוקסת מאד באזור האמצע ואימג’ מופלא ואולי אחד הטובים ששמעתי במערכת אצלי עד היום. דבר אחד שטיפה הפריע לי אצלי בחדר הקטן זה עומס מסויים במיד בס שהאפיל על המיד באופן מסויים, אך התחושה הזו אט אט נעלמה ככל שהמגבר עבר ברייק אין ארוך והיה מחובר זמן רב מאד לחשמל ללא ניתוקים אצלי במערכת.

Boulder 865 Integrated Amplifier


באלבום GO של דקסטר גורדון (Music matters - blue note) בויניל - הסקסופון יצא מצד שמאל במלוא הדר, גודל וניואנסים. היה אפשר לשמוע את זוויות הפה של גורדון ושסתומי הסקסופון עד כמה שהוקלטו בכל רגע, כמו גם הרית’ם סקשין המעולה שסביבו, התופים מצד ימין והפסנתר שיושב ממש באמצע הבמה באלבום זה. הפסנתר נשמע גדול ומיוחד כמו גם הסלאם והמעברים המצוינים בין חלקי סט התופים של בילי היגינס. התקליט התנגן בקצב מרשים ללא איבוד שום ביט או תחושת הזעה. הבס יורד נמוך והמצילות מצלצלות בטבעיות מבלי לייצר עייפות או עיוות בקצה העין בחדות או בסאונד המזכיר זכוכית שמפעם לפעם יכול להפציע מהגברות שאינן טבעיות מספיק, או חדות מידי אשר בקיצון - נשמעות גם אגרסיביות.
כך גם רב תקליטי בלו נוט שניגנתי באותה תקופה, או ג’אז אחרים שהתרנדרו מבעד לבולדר. הכל היה קיצבי, מרשים, שקוף דינאמי אך באופן עדין בסופו של דבר, רגוע ולא ממש IN YOUR FACE כפי שציפיתי מהגברת SS מחברת ULTRA כזו כלל וכלל (הופתעתי לטובה). זהו לא מגבר מנורות עדין ועגול שמעדן כל צליל, רחוק מזה. ולא זו הכוונה ברגוע, אלא היכולת לייצר שחזור מוזיקה מופלא, בדינמיות ובשקיפות מבלי להיות חד או חודר ובלי להבליט כמעט שום חלק או תדר. כל זאת מביא את המאזין להעריך שלמות מסויימת מה היא.

המילה שלמות עברה לי בראש לא מעט במשך השבועות שהמשולב של בולדר ניגן אצלי באופן כמעט אקסולוסיבי. קשה לכתוב על מגבר שאין לו ממש סאונד סיגנצ’ור משלו. שהוא עושה הכל כמעט טוב מאד, או שקוף מספיק שההקלטה והמאסטרינג מתרנדרים דרכו על פי מה שהחליטו במאסטר ועם פחות התערבות באינטרפטציה מההגברה עצמה. משהו שלא שומעים כל יום וזה בדרך כלל ניכר יותר בהגברות יקרות בהרבה בתחום, שמשיגות נייטראליות כזו ובכוונה תחילה. וגם אם פה זה לא כך באופן מוחלט, זה ללא ספק נוטה הרבה יותר מכל משולב אחר שביקר אצלי בשנים האחרונות. או בטח מההגברה שלי שהיא מביאה למשחק לא מעט סאונד משלה (אך גם פה זה מגיע בכוונה תחילה). האלמנט הזה לאו דווקא נכלל ברשימת החיובים לכל אחד, אך בולדר תכנונית משתדלים להשפיע כמה שפחות על הסאונד שבוקע מן ההגברה שלהם. הם מכוונים לניקיון, לדינמיקה, שקיפות וצלילות מקסימלית. מי שמחפש מגבר שיאזן לו את “את זה או את זה” אין לו מה לחפש כאן. זהו מגבר שמגביר רמקולים בצורה ניטראלית ומאוזנת ועושה זאת נהדר ברב המקרים שניסיתי אותו.
אז מדוע כתבתי קודם שאני מידי פעם מתגעגע להגברה האישית שלי, טוב זה עניין אישי… מפעל לפעם המח, הלב והבטן מחפשים את מה שהם רגילים לו ואת העושר הנלווה אצלי בסט בדרך כלל יחד עם ארבע KT120 לצד… שמבחינה טונאלית אני פשוט מעדיף בדרך כלל גם אם זה פחות “נכון” (נגיד), אך זה גם לא תמיד נכלל בצד החיובי ברשימות של כל אחד וגם אני לא פעם נכנעתי לתוצאה עם הבולדר.

סאונד הסקסופון של סטן גטץ למשל באלבום פוקוס (Stan getz - Focus - verve) נשמע מלא, חלק ורוטט דרך הבולדר המשולב, כך גם הליווי הקלאסי שמלווה אותו לאורך כל האלבום המופתי הזה שנחשב לאחד מאבני הפינה בקריירה המפותחת של הטנוריסת הנל. זהו אלבום אהוב עלי במיוחד מכיוון שהוא משלב מוסיקה קלאסית בליווי וסאונד סקסופון שאני אישית מתחבר אליו מאד, לא צפצפני ועם המון אמוציה. ליין הסקספון נשמע בעל אימג’ מלא ומפוקס מאד ביחס לליווי שפשוט נמתח לרוחב כל הבמה בצורה מרשימה עם טימבר כמעט מושלם לכל כלי וכלי! מבלי לשנות, להגדיל או לחמם יותר מידי. אפשר לשמוע פריטות, קשתות וכל אלמנט נגינה טכני ולא טכני שיושב על ההפקה הזו בצורה מעוררת השראה, ובעיקר את שזירת הסקסופון על גבי כל זה.
עם הסט האישי שלי, יש פשוט תוספת של מיד וצבע כתמתם לכל האלבום הכהה הזה גם ככה.
עניין של העדפה אך ללא ספק הבולדר נותן הכל מהכל ואם לא הייתי “תקוע” כל כך עם המגברים שלי במשך שנים, לא היה חסר לי דבר, ואף הרבה מעבר לכך.

המגבר תופס את הרמקולים הגדולים שלי ביד חזקה מספיק ולא ניכר שהיה לו קשה בשום תדר, מצב או עומס שזרקתי עליו במשך הסשן הארוך שבילה אצלי בחדר. אמנם החדר שלי קטן מאד והווליום לא אסטרונומי בשום מצב, מה שגם הרמקול לא קשה בצורה קיצונית אך גם לא קליל או נציל במיוחד.
ובכל זאת; האתגר המוסיקאלי היה מספיק לכל מגבר להרים לפעמים ידיים או לסגור עיניים לכמה שניות קשות. הבולדר נשאר קר רוח וננינוח לכל משמע, כל סגנון ואתגר.

קלאסי ווקאלי עתיר מימדים כמו המיסה ב B של באך, אורטוריה אדירת משתתפים של מקהלות וסולנים התנגנה בצורה מרשימה עם רטט מרשים מלמטה ועד למעלה. הקולות היו אסופה אדירה אך ההפרדה של הבולדר מוצלחת באופן שניתן לספור ראשים על הבמות. זה לא פירוט גרידא, אלה זווית אחרת לגמרי של שקיפות ופיזור הסאונד במרחב. אצלי בחדר במה רחבה איננה, אך בין הקירות ניתן עדיין למתוח וירטואלית תזמורת ומקהלה גדולה מאד ועדיין לראות ולשמוע כל כלי, ופה ששר. זה היה מקסים.

יצירות לסולו פסנתר נשמעות לא פחות טוב מכל אלו קודם, והויברציות המותזות מן האלמנטים ברמקול בעזרת הבולדר מביאות תחושה של לא מעט גוף ונקישות קלידים על מיתרי ענק מתוחים בתוך כנף הפסנתר.
באלבום החדש של ארקדי וולדוס מנגן בראהמס (Arcadi Volodos - brahms - sony) אחד הנגנים המוכשרים שישנם במאה הנוכחית ובכלל, מנגן יצירות לפסנתר סולו של בראהמס, קאפריצ’ו, אינטרמצי בסולמות שונים ועוד. המשולב של בולדר מעביר את מחשבותיו של וולודוס דרך המוסיקה המקסימה שממלאת את החדר. התווים זורמים מכל פינה, אך הפסנתר עומד יציב כל כך, כבולדר (סלע) באמצע האימג’, תלת מימדי והולוגרפי כולל גופו ואצבעותיו של ארקדי. זהו אלבום שקט ועדין והבולדר האימתני מרגיש את הקצב ואת הרגש שההקלטה והמאסטרינג מעבירים ומוריד הילוכים ביחס הנכון. זהו לא מגבר שמגיש מוסיקאליות בצורה אחת, אלא פותח שער לכל סגנון לעבור בצורה חלקה ונכונה.

Boulder 865 Integrated Amplifier


המידיות שנשמעת ביצירות קלאסיות אחרות, גם פחות קשות או מאתגרות במיוחד כמו הקונצרטו לצ’לו של סאן סאנס מרשימה. הפתיחה למשל שכלי הקשת מעבירים קשתות בו זמנית במקביל לפראזה הפותחת מהצ’לו -מתנגנת בעדינות אך במהירות ובאסרטיביות. הסאונד נשלח אל החלל ונעצר באבחה אחת. הצ’לו בידיו של רוסטרופוביץ נשמע מקסים, גדול, יורד נמוך שצריך עם גוף עצי וניחוח קלאסי רומנטי. שוב עניין ההפרדה מפתיע באיכותו וכך גם עדינות המוסיקה הבוקעת מן המשולב.
אור וצל מוסיקאליים, תזמור מעולה של המלחין ותזמורת שלמה שמנגנת יחד בניצוחו של ג’וליני (והפילהרמונית של לונדון). הקלטה מצויינת שנשמעת מרשים דרך ה N10 והבולדר כמובן.

גם רוק, בלוז, מטאל וכמעט כל סגנון ווקאלי או אינסטורמנטלי ששמעתי במשך שבועות שהבולדר
ניגן אצלי הצליחו לצאת באופן חלק, איכותי, מופרד, מפורט, דינאמי ונכון. אולי אישית הייתי מעדיף מעט יותר עושר בתחום תדרים מסוים…למרות שהוא לא נחשב לרזה בשום קונסטלציה, אלא ל”חטוב” למעשה. אבל זה רק רק ביחס למגברי מנורות גדולים שמנגנים בצורה כזו שאני מאד רגיל אליהם אצלי בחדר. תכלס, לא חסר לבולדר כלום בשום גזרה, זה משולב עם יכולת טונאלית על גבול המושלם אם מכוונים באוזן לזווית “נכונה”! הוא צלול מאד ומאוזן. זה עניין של טעם ואני נוטה לחשוב שכל מי שיושב עם רמקול נייטראלי או חמים קצת\צבוע (אין שום דבר בעייתי בכך!) יהנה מהבולדר עד הגג. זהו מגבר שמזיז כמעט כל רמקול בשוק, למרות שלשדך אותו עם רמקול שיורד נמוך מאד ל 2 אום בלא מעט מהתדרים למשל, לא הייתי ממליץ. אבל כמה כבר יש כאלה, ואם יש אז באיזו צורה הם יורדים לשם ובאיזה ווליום כבר שומעים איתם… (?)
אז בסה”כ גם אם הוא לא תוכנן להיי קורנט ליניארי בתור חיית אנרגיה עצבנית, ומוציא על פי נתוני החברה “רק” 150 וואט ב 8 אום (300 פיק ב 4) -זה למעשה משולב שיתקע מסמר בכמעט כל ארון, בלי הרבה בעיות, בלי להזיע, בלי לקרוס, ובלי “להגמר” ביצירות קשות.

תפעול המגבר מושלם, הוא בנוי חזק, מושקע מאד, ויפה לאללה, בטח שהשם בולדר מתנוסס עליו ונמצא אצלכם במערכת על הסטנד (עושה טוב לכל אודיופיל באשר הוא..). מחברים רמקול ומקור ומפעילים. אפשר לשלב בו סאב, או רסיבר למי שרוצה מערכת אינטגרלית עם HT… הוא ניתן לקינפוג פרוססורי ומגיע עם שלט לא פחות מושקע מהמגבר עצמו, עם יכולת לשלוט על כמעט כל פיצ’ר מכיסא האזנה.

Boulder 865 Integrated Amplifier


המגבר מנגן מוסיקה! אבל הוא לא נוטה “למוסיקאליות”, חמימות אנלוגית, עושר, או מצד שני לבהירות או חדות. הוא פשוט מחליק את הסיגנל מוגבר מצד לצד בצורה נכונה עד כמה שבולדר חשבו לנכון בהשקעה. וזה משהו שלא מעט מגברים מאד מאד מאד יקרים עושים, ולשם גם רב חברות הי אנד מנסות להגיע ברמות הללו. צריך להבין שהן מכוונות לכך תכנונית. בדיוק כמו הרמקולים הגדולים והיקרים ביותר בתחום. משתדלים לאפס דיסטורשיין, טיימינג מושלם, שקיפות ושליטה בפול רינג’. ובדיוק כך המשולב שלפנינו מנגן.

צד אישי:
כבר תקופה ארוכה שאני מחפש לעצמי מגבר נוסף, והפעם SS במקביל לסט המנורות שלי.
החתירה לאפשר לעצמי גיוון טרנזיסטורי יושבת על כמה נקודות, כגון; שנמאס לי קצת מהחום הגבוה המשתורר אצלי בחדר (בעיקר בחודשי הקיץ המעיקים) בשל פליטה מהשפופרות הרבות. רצון לאפשר לסגנונות מוסיקה מסוימים לקבל עוד קצת הד רום (בעיקר באמצעות וואטים רבים באופן ניכר ממה שיש לי כרגע) וגם מהירות\SLAM במיד בס, שאצלי בסט הוא על הצד הטבעי ופחות נוטה ל “מהיר” או לSLAM.

הבולדר למרות שהוא משולב וזה קצת פחות מה שאני מחפש לעצמי (אלא פוואר שישתלב עם הקדם מגבר שלי ואוכל להעביר רק כבלי רמקול מסט לסט) עדיין הרשים אותי והביא אותי למסקנות מה מגבר SS משובח וטוב יודע לעשות ביחס לסט הפרטי שלי. כך שהחברה עלתה לרשימה הקצרה שלי גם כן, אם כי בהעדפה אישית לקנות פוואר וחזק הרבה יותר ממה שסדרת 800 של בולדר מציעה. למרות זאת- המשולב ללא ספק כאמור מכשיר מצויין ומקסים ביותר. אני אהבתי, ויותר מזה אהבתי ללמוד ולקבל רפרנס נוסף על הסט האישי שלי.


אביעד.

יבואן: Maesto Audio
מחיר: 14,000 דולר + מע"מ

סטאפ בחינה והשוואה:
הגברה: זוג מונו-בלוקים (KT120) קדם: LUXMAN C700U
רמקול: Avalon Eidolon Vision SE
מקורות דיגיטאל:
Metronome Technologie C8+ELEKTRA
Aurender N10 streamer

מקורות אנלוג:
Brinkmann Balance,Tube power supply RöNt II
Clearaudio Master Innovation With TT2 & Universal
Pass Labs XP-25 Phono Stage

כבילה:
חשמל: Nordost Odin1, Furutech flux, Argento Flow master reference
סיגנל: Siltech Empress D.C - XLR & RCA
רמקולים: Siltech Empress D.C
אנלוג: Siltech Empress D.C, Siltech Classic 770 i, Tara Labs

טיפול בחשמל: Ps Audio - P10 power regenerator
סטנד: Solid-Tech - Rack Of Silence - Reference
TAOC' based platforms'

מידע על המגבר כפי שמופיע באתר החברה:

[CONTINUOUS OUTPUT POWER, 8 / 4 OHMS
150W
PEAK OUTPUT POWER
300W into 4 ohms
BALANCED LINE INPUTS
4 pairs
AUXILIARY BALANCED OUTPUTS
1 pair (switchable: fixed or variable)
LOUDSPEAKER OUTPUT CONNECTORS
1 pair/channel, 6 mm/.250-inch wingscrews
THD AT CONTINUOUS POWER
20 Hz to 2 kHz: 0.0035%, 20 kHz: .018%
SIGNAL-TO-NOISE RATIO (RE: 150W/8 OHMS)
-108 dB, unweighted, 20 Hz to 22 kHz
FREQUENCY RESPONSE, 20 TO 20 KHZ
+0.00, -0.07 dB
FREQUENCY RESPONSE, - 3 DB
0.015 Hz, 95 kHz
MAXIMUM INPUT LEVEL
6.0 Vrms
INPUT IMPEDANCE
100 kΩ balanced, 50 kΩ unbalanced
COMMON MODE REJECTION (BALANCED ONLY)
60 Hz: 90 dB, 10 kHz: 70 dB
CROSSTALK, L TO R OR R TO L
-112 dB or better, 20 Hz to 20 kHz
CROSSTALK, ADJACENT INPUTS
-112 dB or better, 20 Hz to 20 kHz
VOLUME
100 dB range in 0.5 dB steps
MAXIMUM VOLTAGE GAIN
46 dB
GAIN AT AUXILIARY OUTPUTS
Balanced: +4 dB, unbalanced: +2 dB
CONTROL SYSTEMS SUPPORTED
Boulder Link, 12V Trigger In & Out
WEIGHT
Amplifier: 47 lbs. (21.3 kg)
Shipping: 54 lbs. (24.5 kg)
POWER REQUIREMENTS
100, 120 220-240 VAC, 50-60 Hz
3W Standby, 850W maximum




hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות