byrdparis כתב:
BooBoo כתב:
אין שום סיבה בעולם שחומר שהוקלט אנאלוגית ונעשה לו רימסטר אנאלוגי לא יישמע במיטבו עם מקור אנאלוגי.
אבל גם הפוך. נשמע לי הזוי לגמרי לקחת חומר שהוקלט פול דיגיטל (DDD), להמיר אותו לתקליטים
ולהגיד שהתקליט נשמע יותר טוב מדיסק...
לא הזוי אם אצל פלוני הסט האנלוגי נשמע וצובע יותר לטעמו מהדיגיטאלי... בסופו של דבר זה כלי נגינה
ויש מצב שהתקליט ישמע לו טוב יותר מכיוון שהרפרדוקציה נעימה\מושכת לו יותר.
סתם ככה אתה יודע..
שמע, זה מעניין מה שאתה טוען פה, ואני אסביר לך למה.
מצד אחד אנשים טוענים ש"אנאלוג" היא חוויית ההאזנה האולטימטיבית
מצד שני, אנאלוג, עבור אודיופילים, זה ללא בדיוק לקחת תקליט מעפן ולשים על המחרשה.
יש לך לא פחות משבעה דברים שקובעים איך נשמע אנאלוג:
הפטיפון עצמו
המחט
הזרוע
ה-Phono
כבל ה-Phono
כבל המתח של הפטיפון
כבל המתח של ה-Phono
האפשרויות כאן ל"משחקים" ולשילובים שונים שיתנו סאונד שנשמע יותר טוב/צובע יותר טוב בהתאמה לטעם של המאזין
גדולות הרבה יותר מ-CDP למשל.
אז לא פלא שעם הרבה סבלנות, ניסוי, וטעיה ניתן להגיע לתוצאה בת #ונה ולהגיד ש"אנאלוג נשמע יותר טוב גם אם זה תקליט שעבר המרה מ-DDD"