את ה VIOLONCELLO II שמענו פעמיים בזמן שהותנו במינכן.
פעם אחת בתערוכה הגדולה ופעם נוספת בחדר קטן בהרבה, בתערוכה השנייה.
שהיתה במלון מרידיאן (עוד עליה בהמשך).
בחדר התצוגה הגדול והמרשים בתערוכה הראשית, עמדו הרמקולים הגבוהים של חברת Acapella.
(Violoncello II) כשהאלקטרוניקה והמקורות שתומכים בהם, מיוחדים (ויקרים) לא פחות.
מגברים, קדם, מקור דיגיטאלי ופונו סטיג' מחברת (YPSILON (ύψιλον מדגמי העל של החברה:
SET 100 מונובלוקים, CDT 100 מקור דיסקים, DAC 100 -
והקדם והפונו סטיג' מסדרת ה 100 גם כן- PST & VPS.
מקור נוסף שניגן בחדר היה פטיפון מוזר למראה מחברת Audiostone
שכלל גם את הזרוע המיוחדת של חברת Thales (שבזמנו גם הצגנו באתר).
הפטיפון עצמו מיוצר כך שבסיס הפטיפון יצוק לתוך הסטנד עצמו בפלטת שיש עבה.
הכבילה כולה הייתה של חברת Zensati שהציגו גם תצוגה סטטית ברחבי החדר.
ישבנו כמובן במקומות הראשונים והטובים ביותר שיכולנו, כפי שעשינו בכל חדר שהתענינו בו מבחינה סונית. כמובן שתמיד הצלחנו להגיע לנקודות אופטימאליות הרבה יותר,
גם אם זה הצריך מאיתנו זמן שהייה ממושך יותר בחדר.
הרמקולים של אקאפלה שניגנו, הציגו סאונד מפורט מאד ונקי בתדרים הגבוהים.
עם מיד שיוצא אל המאזין באופן חי ודינאמי ביותר (יתרונם של הורן).
בכמה מקטעי המוסיקה ששמענו בחדר, לי היה אישית, קצת חסר בתדרים הנמוכים ובכלל הבס היה שם אחד החסרונות הבולטים בסט אפ הנ"ל.
זה לא שחלילה הוא לא נמצא כלל, אך הציפיות שמגיעות יחד עם סוללת מוצרים שכזו מול העיניים והאוזניים, גבוה באופן אוטומטי וכך גם רמת הביקורת.
נשארתי לא מעט להאזין בחדר זה ולמרות החוסרים בתחום הנמוך מאד.
אהבתי את התוצאה, בעיקר בשל המהירות והדינאמיות של ההורן והעמידה בחיות המוסיקה שהוצגה.
שמענו קצת מכל מקור.
כאשר הפטיפון היה עם ידו על העליונה (כמו בשאר החדרים שהדגימו פטיפונים השנה).
סה"כ לא נרשמה התלהבות מטורפת כפי שהייתה לי עם אוונטגרד למשל או עם סט אפים אחרים בתערוכה, אבל ..
לרמקול הספציפי הזה היה לנו צ'אנס נוסף, לשמוע עם אלקטרוניקה וחדר שונים בתערוכה השנייה הקטנה הרבה יותר, שהתארחה במלון מרידיאן בעיר שאליה הגענו גם כן.
על כך בהמשך, כאמור.
א.