FAST AUDIO הם המפיצים הגרמנים לכמה וכמה חברות, מוכרות וגם אחת שלא כל כך, לפחות בארץ.
הם מביאים את AMR, את הפטיפונים של דר' פריקאט, ראשים של LYRA וחברת רמקולים שנקראת:
KISO AUDIO.
בחדר היו מלבד התצוגה הסטטית סביב, גם שתי חזיתות שבהן הודגמו זוג מערכות שונות.
האחת, מערכת שלמה של AMR, מגבר אינטגריטד, מקור CD והרמקולים החדשים של החברה שיצאו זה מכבר.
המפיצים החליטו להדגים את הרמקולים של AMR ב 2 זוגות זהים- מחוברים יחדיו.
המוניטורים עמדו אחד על ראשו של השני – קונסטלציה שהזכירה קצת את העמדת המוניטורים של מורל הישראלית. רק בלי הסטנד הייעודי, אלא רק על ידי ספייסרים וכוח הכבידה שהחזיק את העליון מליפול.
מלבד המקור הדיגטאלי (CDP) היה גם פטיפון של הדר'.
לצערנו, בזמן שהותנו בחדר, החזית הזו לא השמיעה מוסיקה ויותר מזה, המציגים כנראה שנתקלו בבעיה כל שהיא, באחד המגברים וישבו שם להבין מה קרה וכנראה גם להשמיש אותו לשאר ימי התערוכה הבאים.
בחזית השנייה המתינו לנו הפתעות רבות.
ההגברה הייתה עדיין של חברת AMR הבריטית, מהסדרה הגבוהה (77) שמניעה זוג רמקולים קטנטן ביותר על סטנד יעודי של חברת KISO AUDIO.
לרמקול היה סאונד ענקי ובס עשיר, עד שפשוט חיפשתי בקדחתנות את מיקומו של הסאב שהשלים את התדרים שאנו שומעים...
אז לכל אלה שממתינים, דרוכים, לשמוע על ממצאנו - אז אין כאלו.
כל מה ששמענו היה מהרמקול עצמו. אין לי שום יכולת, או סיכוי להעביר לכם את גודל הפרזנטציה שהדבר המיניטורי הזה ייצר בחדר.
הרמקול בנוי משני דרייברים סה"כ. מיד\בס וטוויטר כאשר בתחתיתו יש מערכת טרנסמישן ליין.
המוצר יפה מאד והגימור איכותי, ברמות הגבוהות ביותר שראיתי.
מבט מאחורי הרמקול גילה:
{לא רואים כל כך בתמונה, אלוני לא ידע שאכתוב על כך}
טרמינלים איכותיים ושתי מדבקות, האחת של החברה עצמה (KISO AUDIO) והשנייה של חברת הגיטרות האקוסטיות – טאקאמיני.
מסתבר שהרמקול שניגן להנאת המאזינים היה בעל הגימור היקר ביותר של החברה ונאמר לנו בשיחה עם מי שנראה "בעל הבית" שם, שהגימור הזה מעץ KOA ולעיתים יש להמתין שנה ליצור הרמקול (בגימור הזה ספציפית, כאמור). בהינתן השגת העץ בידיו של חברת טאקאמיני לייצר איתו את גימור הרמקול עבור KISO.
זוג נוסף בגימור "פשוט" יותר, היה בתצוגה סטטית בצד החדר ולידו שאלנו את "בעל הבית" כמה הזוג הקטנטן והמפתיע הזה עולה..
ברשותכם (אני יודע שאתם לא מרשים...) אשאיר את זה לניחושכם.
מבחינתי כל אחד יכול לזרוק מספר ...ובסוף נגלה את המחירים של הרמקולים.
קצת לסאונד עצמו – למרות שלא שהיתי זמן רב בחדר, הצלחתי להתרשם מהסאונד המפתיע ביותר בתערוכה כנראה.
הוא לא היה טוב בצורה היסטרית, או משהו מיוחד מבחינה אבסולוטית. אך מכיוון שהסאונד הענקי והעשיר הזה יצא מרמקול כל כך קטן (אתם לא מבינים עד כמה...) התחושה היתה של משהו שונה.
המוסיקה מילאה את החדר אמנם, אך בעיות כאלו ואחרות הציגו את עצמן גם כן – בעיקר (כנראה) בשל גודל החדר, סינרגיה עם המוצרים, העמדה של היום הראשון ועוד תרוצים כאלו ואחרים.
קולות נשמעו יפה מאד עם פרזנטציה קדמית משהו, הבמה היית גדולה וכלים אקוסטיים נשמעו על הצד העדין והחמים.
ניפוח מסוים במיד ובמיד בס כדי לשייך לו את הגודל המפתיע כמובן היה נוכח בחדר לאוזננו וזה העפיל קצת על "התחושה השקופה" שהייתה יכולה לצאת מרמקול מוניטור כזה.
לסיכום:
סה"כ לא רע, אבל לא מדהים או טוב במיוחד (בהינתן היכולות שלהם), אך מפתיע בגדול בעיקר בגין מראהו הקטנטן.
א. מינכן.