barry כתב:
מצטרף להמלצה, המהדורה החדשה אכן נשמעת מעולה ועושה צדק עם האלבום הנפלא הזה.
בהשוואה עם התקליט המקורי שיצא בשנות השמונים, ההבדל ענק, משום שהתקליט המקורי הודפס על ויניל רועש ולא איכותי. גם ה-CD שיצא בתחילת שנות התשעים לא מוצלח במיוחד ונראה שנעשה בחיפזון.
לגבי החיתוך וההדפסה, לפי הכיתוב ב-DEAD WAX, נראה שהתקליט הודפס ב-GZ בצ'כיה, ולכן רוב הסיכויים שכל התהליך בוצע שם, כולל הדפסת הלייבלים והעטיפה, השרינק והמדבקות, וגם החיתוך, בציוד ה-DMM שיש להם IN HOUSE. ניתן לראות בסרטון של מייקל פראמר מאנלוג פלאנט שהם מייצרים אצלם אפילו את דיסקיות האלומיניום הריקות הנדרשות לצורך חיתוך ה-DMM.
בעטיפה יש קרדיט מאסטרינג לגילי בראון, וההערכה שלי היא שהוא ביצע את התהליך של יצירת קובץ היי-רז מהמאסטר האנלוגי וביצוע EQ הנדרש לצורך הדפסת הויניל בחו"ל.
גם אני חשבתי שההדפסה ב GZ (המספר המוטבע די אפייני להם). לא יודע אם גם בישלו שם. מי שזה לא היה, הוא באמת עשה עבודה טובה. אולי הכי טובה ששמעתי לתקליט ישראלי (נגיד ביחד עם סוף עונת התפוזים המקורי).