מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10536
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 15/09/09 19:52
הודעות: 1842
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18392
|
"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" פה..
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
נערך לאחרונה על ידי Byrdio בתאריך 09/02/11 11:37, נערך 3 פעמים בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
--- מושעה ---
|
 |
הצטרף: 21/12/10 12:56
הודעות: 1205
|
שלום
פתיחת המחברים וחיבורם מחדש בלבד, יוצר חיכוח על שטח הציפוי של המחבר (פין) ועשוי לשפר את המגעים. מצד שני, שימוש במחברים טובים, מצופים זהב! מבטל את הצורך לניקוי מפני שאין קורוזיה. במע' צבאיות/מוטסות וכמו כן ברכב - אין המלצה לפתוח/לסגור חיבורים! להיפך... במע' מוטסות לפחות, כל המגעים מצופים זהב, וגם במחברים של מטוסים בני 20 שנה הכל נראה ועובד תקין. וגם אין תהליכי ניקוי. אותו כנ"ל בציוד מדידה למעבדות, ציוד בקרה וחשמל לתעשיה, ובמחשבים (גם שולחני וגם גדולים). אילו היה תהליך תחזוקה שכזה, זה היה מצריך צי של טכנאים!
_________________ תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
מיכאל לנג כתב: שלום
פתיחת המחברים וחיבורם מחדש בלבד, יוצר חיכוח על שטח הציפוי של המחבר (פין) ועשוי לשפר את המגעים. מצד שני, שימוש במחברים טובים, מצופים זהב! מבטל את הצורך לניקוי מפני שאין קורוזיה. במע' צבאיות/מוטסות וכמו כן ברכב - אין המלצה לפתוח/לסגור חיבורים! להיפך... במע' מוטסות לפחות, כל המגעים מצוים זהב, וגם במחברים של מטוסים בני 20 שנה הכל נראה ועובד תקין. וגם אין תהליכי ניקוי. אותו כנ"ל בציוד מדידה למעבדות, ציוד בקרה וחשמל לתעשיה, ובמחשבים (גם שולחני וגם גדולים). אילו היה תהליך תחזוקה שכזה, זה היה מצריך צי של טכנאים! נראה לך? מה זה מטוס ביחס למערכת אודיו? יש לך מושג כמה זמן לוקח למכונאי מוטס למצוא את הפיוז המתאים לF15?
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10536
|
מיכאל לנג כתב: שלום
פתיחת המחברים וחיבורם מחדש בלבד, יוצר חיכוח על שטח הציפוי של המחבר (פין) ועשוי לשפר את המגעים. מצד שני, שימוש במחברים טובים, מצופים זהב! מבטל את הצורך לניקוי מפני שאין קורוזיה. במע' צבאיות/מוטסות וכמו כן ברכב - אין המלצה לפתוח/לסגור חיבורים! להיפך... במע' מוטסות לפחות, כל המגעים מצופים זהב, וגם במחברים של מטוסים בני 20 שנה הכל נראה ועובד תקין. וגם אין תהליכי ניקוי. אותו כנ"ל בציוד מדידה למעבדות, ציוד בקרה וחשמל לתעשיה, ובמחשבים (גם שולחני וגם גדולים). אילו היה תהליך תחזוקה שכזה, זה היה מצריך צי של טכנאים! אין קורוזיה אבל יש התחמצנות
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 15/09/09 19:52
הודעות: 1842
|
בניקוי של ה IC היה שינוי ברור, לא בטוח לגבי שאר החיבורים. ה -IC שלי הוא בן כמה חודשים בלבד. לפי היצרן של החומר הזה הוא עושה דברים נוספים חוץ מניקוי.....
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2833
|
michael123 כתב: מיכאל לנג כתב: שלום
פתיחת המחברים וחיבורם מחדש בלבד, יוצר חיכוח על שטח הציפוי של המחבר (פין) ועשוי לשפר את המגעים. מצד שני, שימוש במחברים טובים, מצופים זהב! מבטל את הצורך לניקוי מפני שאין קורוזיה. במע' צבאיות/מוטסות וכמו כן ברכב - אין המלצה לפתוח/לסגור חיבורים! להיפך... במע' מוטסות לפחות, כל המגעים מצופים זהב, וגם במחברים של מטוסים בני 20 שנה הכל נראה ועובד תקין. וגם אין תהליכי ניקוי. אותו כנ"ל בציוד מדידה למעבדות, ציוד בקרה וחשמל לתעשיה, ובמחשבים (גם שולחני וגם גדולים). אילו היה תהליך תחזוקה שכזה, זה היה מצריך צי של טכנאים! אין קורוזיה אבל יש התחמצנות אתה בטוח שיש הבדל (ש-קורוזיה זו לא התחמצנות) ?
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
--- מושעה ---
|
 |
הצטרף: 21/12/10 12:56
הודעות: 1205
|
michael123 כתב: מיכאל לנג כתב: שלום
פתיחת המחברים וחיבורם מחדש בלבד, יוצר חיכוח על שטח הציפוי של המחבר (פין) ועשוי לשפר את המגעים. מצד שני, שימוש במחברים טובים, מצופים זהב! מבטל את הצורך לניקוי מפני שאין קורוזיה. במע' צבאיות/מוטסות וכמו כן ברכב - אין המלצה לפתוח/לסגור חיבורים! להיפך... במע' מוטסות לפחות, כל המגעים מצופים זהב, וגם במחברים של מטוסים בני 20 שנה הכל נראה ועובד תקין. וגם אין תהליכי ניקוי. אותו כנ"ל בציוד מדידה למעבדות, ציוד בקרה וחשמל לתעשיה, ובמחשבים (גם שולחני וגם גדולים). אילו היה תהליך תחזוקה שכזה, זה היה מצריך צי של טכנאים! אין קורוזיה אבל יש התחמצנות זה אותו הדבר. זהב (ציפוי) לא מתחמצן.
_________________ תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
--- מושעה ---
|
 |
הצטרף: 21/12/10 12:56
הודעות: 1205
|
ציטוט: נראה לך? מה זה מטוס ביחס למערכת אודיו? יש לך מושג כמה זמן לוקח למכונאי מוטס למצוא את הפיוז המתאים לF15? שלום 1. למטוס F15 אין מכונאי מוטס. פיוזים זה חשמלאי, לא מכונאי. מכונאי מוטס יש רק במסוקים (בחלקם בלבד!). 2. להבדיל ממע' שמע, ב-F15 הפיוזים מרוכזים בבתי פיוזים. ויש כמה כאילו, עם גישה נוחה. 3. התחזוקה נעשית עם "ספר מטוס" או JOB GUIDE וכל פריט מהמע' מצויין מקומו. 4. כל נגיעה במע' חשמלית (החלפת פיוז, פתיחה וסגירה של מחבר או פירוק/החלפת יח' )- מחייב ביצוע בדיקה של המע'.
_________________ תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.
|
|
חזור למעלה |
|
 |