מחבר |
הודעה |
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18220
|
איתמר כתב: Ami כתב: נראה שבאמת סוגרים את הסדרה : או! המלצות ל-3-5 כותרים למי שטרם רכש כותר אחד מהסדרה? עדיף לא חפירות אל תוך הלילה (ומוקלט טוב ). מצטרף לבקשה. 5 כותרי מאסט?
_________________ אביעד בריד - Byrdio V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 17/03/10 14:05
הודעות: 202
|
לטעמי כמובן : [לא כולם כבר יצאו - אבל בקרוב] Herbie Hancock – Takin’ Off Freddie Hubbard – Open Sesame Freddie Hubbard – Hub-Tones Joe Henderson – In ‘n Out Pete La Roca – Basra Art Taylor – A.T.’s Delight Jackie McLean – A Fickle Sonance
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33106
|
Byrdio כתב: איתמר כתב: Ami כתב: נראה שבאמת סוגרים את הסדרה : או! המלצות ל-3-5 כותרים למי שטרם רכש כותר אחד מהסדרה? עדיף לא חפירות אל תוך הלילה (ומוקלט טוב ). מצטרף לבקשה. 5 כותרי מאסט? ממה שיצא לי לשמוע (אני מעריך שבסביבות חצי מכל מה שהגיע, נניח 15 תקליטים) כולם בערך אותו הדבר. ההקלטות זה בלונוט, אז בעצם את רובם הקליט ומיקסס ומיסטר אותו בן אדם הרי. הטרנספרים אחלה. ההדפסות טובות בהרבה הרבה מהממוצע (ואני לא מדבר ביחס רק לתקליטים ב- 20$ אלא כולל אודיופילים). אז אם לא קונים את כולם (ואני בהחלט חושב ששווה בכ- 80 שקל לתקליט בבית...) אז בוחרים על פי המוזיקה. גם בזה רובם אותו הסגנון למעט הבוגלו של עמי (שאני פחות אוהב אבל עדיין "שמיעים") ואולי עוד כמה בודדים שאפשר לזהות על פי סגנון העטיפות
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 17/04/11 15:05
הודעות: 7079
|
כן, זה בלו-נוט, שזה בהגדרה הארד-בופ. נדמה לי שלא כוס התה שלך, איתמר. אם אני צריך לבחור חמישה (לפי טעמי, לא בהכרח לטעמך) אז Smoke Stack ו-Trompeta Toccata שעדיין לא יצאו הם השניים שהכי חיכיתי להם מכל הסדרה, indestructible זה לא סתם האווטר שלי, Basra זה אלבום שאמשיך לקנות בכל פורמט שיצא, וגם Buhaina's delight יצא מאד מוצלח.
_________________ "Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 13/09/08 21:54
הודעות: 8621
|
איתמר כתב: עדיף לא חפירות אל תוך הלילה איתמר, תן בבקשה דוגמא לאלבום ג'אז שאתה מתייג אותו ככזה. אני מנסה לדמיין כיוון/סוג מסויים בסגנון, אבל נראה לי שאתה מכוון למשהו אחר, ב 165 מעלות לפחות! ממני.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 17/04/11 15:05
הודעות: 7079
|
מה 165, יותר, איזה 360
_________________ "Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33106
|
אני מניח שהוא מתכוון למה שהיו קוראים אצלנו "חירטוטים". כשיוצאים מהמלודיה לאיזה אילתור ואתה די בטוח שגם המאלתר הלך שם לאיבוד, לא רק אתה.
בדיעבד זה כנראה סתם עניין של הרגל, מפתחים לזה חסינות וזה כבר לא/פחות מעצבן, מי יותר מי פחות.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 13/09/08 21:54
הודעות: 8621
|
אני צריך להאזין ע"מ להבין. יש קטעי מוסיקה קשים להאזנה, אצל ווליאם פרקר וחבורתו למשל, לכך התכוונתי ששיערתי שלא לזה מתכוון איתמר, אפשר לתאר זאת כ'קקופוניה' [הוא לוקח אותך לא פעם ממש לקצה הנרווים, ואז יודע לחזור לתלם- לאתנחתא, גם אם אינטנסיבית, מפנקת] אם עמי זוכר את הופעה של רוי קמפבל וערן אלישע, אולי שם היו 'חפירות'? למי שממהר, דלגו לדקה- 1:30
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 17/04/11 15:05
הודעות: 7079
|
זה עניין כמותי/יחסי
אצל איתמר, השפה של הבופ (אפילו עם ההקלות וההנחות של ההארד-בופ) נחשבת לחפירה, בדומה לאיך שרוי ואלישע נשמעו לנו באותה הופעה. הוא עוצר פחות או יותר בסוף עידן הסווינג (יעני שלושת הטנורים. וובסטר, פרז, והוק). אין לא בעיה עם צ׳ט ועם מיילס טרום חמישיה-שניה, אבל קולטריין והחמישיה השניה זה ׳חופר׳.
הסיבה שאלון ׳פיתח חסינות׳ היא שכשושמעים מספיק, לומדים את השפה. היום אנחנו לא צריכים להתאמץ יותר מדי כדי לאתר איפה המאלתר נמצא בסולו. כבר מכירים את המבנה של הטין-פן-אלי ואת ה I've got rhythm changes ויכולים לזהות את ה-bridge גם אם הוא כבר מאד רחוק מאיך שנשמע בהד. גם בלי לתת למקצב שם, אנחנו מזהים שזה סווינג, וואלס, מקצב אסימטרי, או פולי-קצב. זה לגמרי אינטואיטיבי ולא צריך להיות מוזיקולוג. כמו שתינוק לומד לדבר.
_________________ "Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 13/09/08 21:54
הודעות: 8621
|
חן חן על ההסבר עמי. [איפה מתחפר איתמר?] חבר אותי בבקשה ל I've got rhythm changes ה'גולם' אצלי מוצא רק את - The rhythm changes של Kamasi Washington
|
|
חזור למעלה |
|
|