כמעט DIY - הלכתי על פרוייקט מוכן של טרואלס.
http://www.troelsgravesen.dk/EllamXT.htmתיבות חמודות אך טיפה קטנות מידי - של wharfedale כלשהו
דרייברים של VIFA וScanSpeak שהיו לי בארון

קרוסוברים... השתמשתי בסלילים שנשארו מהwharfedale (טיפה הורדתי להם לפופים בכדי להגיע לערכים מתאימים)
קבלים - מה שהיה בארון - סטוק גדול של 2.2UF arcotronics - לא משהו איכותי (PPS) - וגם לא הגעתי לערכים מדויקים במיוחד כאשר חיברתי אותם בטור\מקביל בכדי להרכיב מהם קבלים גדולים בערכים יחסית נכונים...
כמובן רוחב של רמקול ומיקום של טויטר אינם נכונים לפי תכנון של טרואלס

כיול פורטים התבצע לפי אוזן (לא היה לי כוח להוציא את המיקרופון וגם למדוד את הimpedance - ובטח לא לחשב נפח של תיבה עקומה שכזאת...).
וגם לא הספקתי לעשות את זה - ישר לקחתי אותם לעבודה לאחר שהאזנתי להם ערב אחד.
תוצאה בהתאם

- במה יותר מדויקת מהEKTA שלי, גם עמוקה יותר
- פחות עומק באס מEKTA
- פאקים לא גדולים בשילוב טויטר-וופר
- נפיחות של מידבאס עקב תיבה קטנה יחסית
- חוסר של low-midrange עקב תיבה צרה מידי
המערכת שבעבודה:
- DAC של TDA1541 הישן שלי, הוסב לUSB אסינכרוני
- מגברון סיני T-Amp שלא נגעתי בו - בגדול הוא לא ממש רע, אך אחליף אותו בעתיד למגבר קצת טוב יותר.
- רמקולים האלו
- חוטים כלשהם, עבודת יד בירח מלא בmidnight. כמובן נשמעים נהדר גם ללא מגבר ורמקולים.

ניתן לראות בתמונה אחרונה שהם קיבלו טיפול בשדות אלקטרומגנטיים - התאמה לעבודה בחלל של משרד



נקרא להם Sonus Faber Cremona Auditor Wannabe ללא M?

יש עוד הרבה מקום לתיקונים - אך העיקר העבודה כבר מאחוריי, וסוף-סוף אפשר לשמוע מוזיקה קלאסית במקום עבודה

Pardon pour tmunot,
שכחתי את הפלאש בבית

_________________
There is nothing more practical than a good theory.
_____________________________ - James Clerk Maxwell