avi 1 כתב:
יש לנו לעיתים קרובות טענות כלפי יבואני מכשירי האודיו על מחירים מופרזים,מכשירים לא תקינים ,וחוסר לקיחת אחריות על מעשיהם.ולשם שינוי לפחות אצלי ,נתקלתי במעשה של לקיחת אחריות, ופיצוי מלא גם שלא דרשתי ,והיתה סוג של גבוליות בעניין. הסיפור בקצרה:לקחתי כבלים להחלפת סופיות לעופר שחורי,והם הוחלפו במהירות ובמחיר סביר מאוד.אולם שחזרתי הביתה...אופס,לא עובדים,מבדיקה עולה שהכבלים מצופים בלכה מיוחדת ו,מונעים מהסופיות החדשות להעביר זרם. ללא היסוס הציע עופר לתקן על חשבונו את הכבלים שכללו גם שיוף סיזיפי של חוטי הנחושת..ועל כל זאת מגיע לו לפחות את הפוסט הזה.
שלום
ללא קשר לאופן הטיפול בך (שלדעתי לא מראה על מקצועיות רבה, לבצע עבודת חיווט ולא לבדוק אותה לפחות עם מכשיר DMM),
אין דומה הדבר למקרה של בני טסלר מאודיופיל.
במקרה שלך לא הוחזר חומר (שנרכש) אלה בוצע מחדש "שירות", שלא בוצע בסבב ה-1 כהלכה, מסיבות שונות.
ואם התשלום היה עבור חומר + שירות, אזי השירות ה-1 לא היה בחזקת שירות מפני שלא עבד בסופו של יום.
אני לא פוסל את דבריך ודברי אחרים בשבחו של היבואן, אבל המקרה שלך, לא מוכיח את היותו כזה. מבחינה מקצועית זה
מוכיח שטחיות עבור המקרה שעבודה נעשתה ונתנה לידי הלקוח מבלי שתבדק (ומדובר בבדיקה שלוקחת בדיוק 2 שניות.