Joshua_G כתב:
audiofreak כתב:
גם אותי התחום האנלוגי עניין באופן אישי, רק שלא שמעתי שום הדגמה של מוסיקת רוק/ פופ אלא הרבה קלאסי בהדפסות משובחות
שקצת קשה לאמוד לפיהן האם הפטיפון הוא All around משובח, או סתם מכונה שמנגנת 3 תקליטים וחצי טוב אך חורקת בתקליטי העולם האמיתי :-)
זוכר את התקליט שהבאתי לך לנגן ביום השני של התערוכה האחרונה?
שריטות וחריקות הקיימות בתקליטים רבים מיד שנייה לא שייכות לסוג המוסיקה שעל התקליט וגם לא לאיכות המערכת האנלוגית.
מערכת אנלוגית המנגנת היטב מוסיקה קלאסית, בעיקר מוסיקה סימפונית, תנגן היטב את כל סוגי המוסיקה. למיטב ידיעתי, אין פטפונים וראשים המתאימים יותר לסוג מסוים של מוסיקה.
אני לא מדבר על שריטות וחריקות, אני מדבר סיביליאנס , באס רזה, או סתם איזון קר/בהיר שבתקליטים מסוימים זה לא יוצא החוצה,
ובאחרים אי אפשר לשמוע.
שמעתי הדגמה כזו בחדר של איזופון- תקליט ראשון היה נהדר, אמרתי וואו... תקליט שני גם לא רע- אבל כבר רזה יותר... בתקליט השלישי ברחתי מהחדר.
מערכת אנלוגית שאינה מכוילת פיקס לדוגמא עדיין תנגן תקליטים משובחים יפה אך תקרוס ככל שתאתגר אותה עם מגוון רחב יותר של הקלטות.... בבדיקה חד פעמית של תקליט אחד לא תוכל לעלות על הבעיה.
כנ"ל לגבי כל מיני ראשים אנליטיים ורזים, שפה ושם איזה תקליט מלא ודינאמי ישמע מעולה , אבל בסוף אתה מוצא את עצמיך שומע את אותם 10 תקליטים כל החיים....
אני לא יודע כמה ראשי MC שמעת בחיים שלך ועד כמה אתה רגיש לחריפות בתדרים גבוהים- אבל אני לא יכול לחיות עם סט אפ שמציק לי בהקלטות/ הדפסות בינוניות.
בתערוכה הבאת לי תקליט נהדר שנשמע נפלא, אבל זה היה מאסטר דיגיטלי מאוד דינאמי...אני לא הייתי שופט רק איתו סט אפ אנלוגי,
לכן השמעתי גם תקליטים תוצרת הארץ, מוזיקת פופ ורוק בכדי להראות שהסט אפ מתמודד גם עם דברים אחרים.