aloni כתב:
Sonus כתב:
שים דגש על פטיפונים אם אתה יכול. מעניין אותי לדעת מה המצב שם.
נכון ליומיים הראשונים שום דבר מיוחד. כן, היו כמה תוצאות יפות מבוססות פטיפון, אבל בינתיים שום דבר שהלהיב אותי כמו דה וינצ'י שנה שעברה.
[אל תדאג, אמשיך לעקוב כי גם אותי זה מעניין]
גם אותי התחום האנלוגי עניין באופן אישי, רק שלא שמעתי שום הדגמה של מוסיקת רוק/ פופ אלא הרבה קלאסי בהדפסות משובחות
שקצת קשה לאמוד לפיהן האם הפטיפון הוא All around משובח, או סתם מכונה שמנגנת 3 תקליטים וחצי טוב אך חורקת בתקליטי העולם האמיתי :-)
בתערוכה כה מקיפה חסרו לי חברים יפניים כמו Ikeda/Koetsu/Kondo/dynavector וכו... כנראה שצריך לנסוע פעם הבאה למזרח ...
מה שכן, לדעתי, עדיין בהרבה חדרים נגנים דיגיטליים/ מחשבים עדיין לא עקפו את הפטיפונים.
בגדול היו הרבה חדרים עם סאונד מצוין, הרבה חברות עשו שיעורי בית גם בתחום האקוסטי וגם בשילובים מוצלחים יותר
לצערי זה לא קרה עם טידאל T1 השנה ויתכן מאוד שזה היה ב"זכות" הקונסטליישן.. כמו אלוני גם אני העדפתי את ההדגמות הקודמות עם ההגברה שלהם, והתרגשתי יותר מהפיאנו הקטן+פאואר טידאל+נגן/פרה פולני מנורתי (הוסיף קצת סוכר)... היתה מערכת אולארונד מצוינת.
השופר השחור והמכוער ההוא שנראה כמו מונו ניגן עם DCS והגברה שאינני זוכר ,צליל מטריף ומיוחד!
בכלל השופרים שיחקו אותה יחסית- למרות שלא שמעתי אף אחד מהם מאותגר ביותר מ3 כלים...
פרט לאקפלה שלדעתי היה זקוק נואשות למגבר פחות תוקפן וחדר רחב כמו שהיה לAG
בקיצור ,מי שבא לשם נקי בראש פתוח וחיפש כיוון ברור- אני מאמין שייצא מאוד מבולבל כי כמעט בלתי אפשרי להיות החלטי
כאשר ישנן כ"כ הרבה מערכות משובחות שניגנו נהדר כל אחת בדרכה.