עכשיו 30/04/24 20:22

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 2 מתוך 5   [ 41 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 05/09/17 19:43 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33106
שורה תחתונה, כל ה"אקסיומות" באודיו מיועדות לשבירה. אולי כל האקסיומות בכל תחום.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 05/09/17 23:15 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 10:49

הודעות: 1520
מיקום: מרכז
msmrodan כתב:
גם אני שומע ממחשב שהרכבתי וקינפגתי בעצמי , משתמש בתור rc ב eq לינארי שטורף 30 אחוז cpu, ממיר הכל ל dsd 128 בזמן אמת.

כמו כן הרמקולים עלו שליש מהמגבר ( אבל הם וינטאג )



דעתי, בסופו של דבר התוצאה חשובה יותר מהדרך וכפי שהדברים מצטיירים יש יותר מדרך אחת להגיע לשם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 05/09/17 23:25 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 10:49

הודעות: 1520
מיקום: מרכז
luko24 כתב:
נראה לי שאי אפשר לשבור
הנחות כי הן לא מציאות,הנחות צריך לבדוק,
אפשר לשבור מוסכמות כשהן מציאות עובדתית,
יש דרך אחת עם ספק מזערי לא לטעות
לקנות אצל דילר המציג מערכת לטעמך
כשהסביבה והחלל דומים מאד לביתך.



בהתייחס לרישא, ההגדרה לאקסיומה - היא הנחה אשר מתייחסים אליה כנכונה וכמובנת מאליה. אי לכך בסיטואציה מסויימת ההבדל בין הנחה למוסכמה הוא סמנטי בלבד והעיקר שהובנה הכוונה.
בהמשך לסיפא שדבריך הייתי מוסיף עוד כי הבדיקה הטובה ביותר היא בחלל האישי שלך, רק שלא תמיד הדבר מתאפשר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 05/09/17 23:30 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 10:49

הודעות: 1520
מיקום: מרכז
eyalp כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?

כל אחד ושבירת ההנחות שלו, אתה יודע. מוסכמות יכולות להיות סובייקטיביות. אילן סודרי הטיף לזה שהגברה צריכה לעלות פי 2 מהרמקול. אז הממצא שלך מבחינתו לא שבר הנחה, אלא תיקף אותה.


זו הפעם הראשונה שאני נחשף לדבריו של אילן, מעניין כמה אנשים בפורום מחזיקים בדעה זהה ומיישמים את הדברים בסטאפ האישי שלהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 05/09/17 23:31 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 10:49

הודעות: 1520
מיקום: מרכז
aloni כתב:
שורה תחתונה, כל ה"אקסיומות" באודיו מיועדות לשבירה. אולי כל האקסיומות בכל תחום.


לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר (Y)


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 06/09/17 00:12 
חבר האתר


הצטרף:
22/09/09 13:05

הודעות: 384
exupgh12 כתב:
eyalp כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?

כל אחד ושבירת ההנחות שלו, אתה יודע. מוסכמות יכולות להיות סובייקטיביות. אילן סודרי הטיף לזה שהגברה צריכה לעלות פי 2 מהרמקול. אז הממצא שלך מבחינתו לא שבר הנחה, אלא תיקף אותה.


זו הפעם הראשונה שאני נחשף לדבריו של אילן, מעניין כמה אנשים בפורום מחזיקים בדעה זהה ומיישמים את הדברים בסטאפ האישי שלהם.


פעם היה וויכוח בין אברי הגוף,
וכל איבר טען שהוא הכי חשוב
והביא ארגומנטים משכנעים
שבלעדיו אי אפשר ואין חיים,
אחרון צעק הרקטום נראה אותכם
איך תסתדרו אם אני אעלם :D


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 06/09/17 00:55 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 10:49

הודעות: 1520
מיקום: מרכז
luko24 כתב:
exupgh12 כתב:
eyalp כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?

כל אחד ושבירת ההנחות שלו, אתה יודע. מוסכמות יכולות להיות סובייקטיביות. אילן סודרי הטיף לזה שהגברה צריכה לעלות פי 2 מהרמקול. אז הממצא שלך מבחינתו לא שבר הנחה, אלא תיקף אותה.


זו הפעם הראשונה שאני נחשף לדבריו של אילן, מעניין כמה אנשים בפורום מחזיקים בדעה זהה ומיישמים את הדברים בסטאפ האישי שלהם.


פעם היה וויכוח בין אברי הגוף,
וכל איבר טען שהוא הכי חשוב
והביא ארגומנטים משכנעים
שבלעדיו אי אפשר ואין חיים,
אחרון צעק הרקטום נראה אותכם
איך תסתדרו אם אני אעלם :D



בדיוק בשביל זה המציאו את החוקן, שלא לדבר על סטומה רחמנה ליצלן :lol:


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 06/09/17 05:08 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 04:12

הודעות: 7061
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.

בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 06/09/17 08:46 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
30/09/08 11:21

הודעות: 2146
מיקום: המסגר 4 רעננה
באודיו כולם צודקים כל עוד מצליחים להוציא סאונד טוב.

בסה"כ רב האנשים אינם מתקרבים לדבר האמיתי, ורובם גם אינם מעוניינים בכלל להתקרב (במודע או שלא במודע)
כך שכל אחד בוחר לו היכן להתפשר (דינמיות, טימבר, פירוט, ריינג' וכו... ) ומנסה לאזן את התוצאה לאוזניו.
חוסר איזון היא אחת התופעות הבעיתיות ביותר בתחום הזה, ואחת הדרכים לפתור בעיות עם רמקולים היא לשים מגבר חזק ואיכותי מעל שווי הרמקול.
בגדול, ככל שהרמקול זול יותר -הדרך הזו נכונה יותר .
כאשר מגיעים לרמקולים ברמות של 12-20K$ ומעלה למשל , זה יכול להתחיל להתאזן או להתהפך.
אם תשאל הרבה מובילי דעת בריטים למשל, יגידו לך שהמקור צריך להיות החלק היקר במערכת (Source First ) ...

וכמו שיניב אמר, מדובר באומנות- ובאומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה :-)

_________________
Audiofreak המסגר 4 קומה א, רעננה טל: 972-542456056+ ,
אודיופריק http://www.audiofreak.co.il
MAGICO - LUXMAN - BRINKMANN - LIVING VOICE - J.A. MICHELL - METRONOME - MELCO AUDIO -
GRAHAM AUDIO - FRANCO SERBLIN - INAKUSTIK ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שבירת הנחות
הודעהפורסם: 06/09/17 10:28 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 10:49

הודעות: 1520
מיקום: מרכז
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 2 מתוך 5   [ 41 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות