עכשיו 28/03/24 17:34

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 3 הודעות ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: רשמי משתמש - מגבר אוזניות ו DAC מדגם Unison Research SH
הודעהפורסם: 09/12/17 19:35 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
מגבר אוזניות Unison Research SH, מדובר במגבר אוזניות ו DAC הפועל ב Class A עם שני שפורפרות 12AX7/EL-84. DAC המכשיר זמין באמצעות חיבור USB ומסוגל לקבל אות 384PCM או DSD X 2.

בגרסה שלי המגבר עשוי ממתכת שחורה, את חובת הווליום וכניסות הפונו מאתרים עיגולי עץ , מידות המגבר הן 22.5 x 12.6 x 32.2 ס"מ, משקלו כשש ק"ג. מעבר לשני כניסות הפונו בחזית (ניתן לחבר שתי זוגות אוזניות במקביל) נמצאים שני מתגים, תפקיד הראשון לקבוע את מידת ההתנגדות של האוזניות המחוברת והשני משמש כבורר כניסה בין חיבור ה RCA לחיבור ה USB שבגב המכשיר.
היות והמגבר מבוסס שפורפרות ועובד ב Class A בחלקו העליון נמצאים מספר חריצים לטובת אוורור, באופן כללי הצורה החיצונית מרשימה (קיים דגם בעל חזית עץ לחובבי הז'אנר).

המגבר מגיע בקופסה די גדולה וליד מגבר ה Project או ה Mojo שברשותי הוא נראה ענקי, באופן אישי אהבתי את המראה הקלסי והשרירי, איכות הבניה חסונה והגימור כמצופה – כלומר לא פחות ממצוין.
הנקודה החלשה לטעמי היא שבמקום 4 רגליים ישנם שלושה בלבד, באופן אישי אני מעדיף מכשירים בעלי 4 רגליות – בשם היציבות.

מתג ההגברה כמו בכל ה"קופסאות" של יוניסון נמצא בצד ימין של המכשיר, מרגע הדלקת המגבר ועד לאפשרות לשמוע בו מוזיקה חולפות כ 30 שניות (בכל זאת מגבר מנורות).
אחד היתרונות של המגבר הוא האפשרות לחבר שני סטים שונים של אוזניות במקביל, ברשותי שתי אוזניות שונות באופיין, Grado RS2 שהן מאוד דינמיות, פתוחות ועם מיד מצוין. הסט השני הן אוזניות פוקל Elear הסאונד שלהם יותר רגוע, בעל צליל יותר הדוק, יודעות לתת בבאס, מיד מצוין אם כי פחות קידמי מזה שב Grado וגבוהים יותר מתונים, זו אוזניה מצויינת למי שמחפש דייקנות בעוד שהגראדו תהיה טובה יותר למוזיקת רוק.

גם טרם סיום תהליך ה burn in של המנורות המגבר התגלה ככזה שמתאים לשני סוגי האוזניות, את הגראדו ה"קצת" מופרעים הוא ממתן ואת הפוקל הוא מצליח טיפה לחמם ולהפיק מהם צליל מאוד יוקרתי.
אצלי המגבר מחובר ישירות לסטירמר מסוג Cary DMS 500 ע"י חיבור RCA. את הצליל לא הייתי מגדיר כחם, או רך אלה "מנורתי" או אנלוגי בעיקר בשל הגבוהים הנוצצים אך לעולם לא חדים והמיד המפוקס.
להבדיל מרמקולים אוזניות יושבות קרוב לעור התוף לכן מגבר שיהיה בהיר מידי יגרום לי לרוב לכאב חד באוזניים ולתחושה לא נעימה, לשמחתי ה SH אינו נמנע עם מגברים שכאלה.

הצליל שהמגבר מפיק דינמי וחלק, הגבוהים חדים ומפורטים מבלי שיגרמו לתחושת אי נוחות, בשני האוזניות הבאס הפך להיות שרירי יותר מאשר במגבר ה Project, בהשוואה לרמקולים שלי אפשר לומר שהאוזניות לא מביישות ולא מפגרות אחרי ה Grand Callas ביכולתם לרדת למטה.
המיד נשמע מאוד מפוקס (בגראדו הוא קצת יותר קדימה מאשר בפוקל), ההרגשה שאין פרט אחד שמתפספס, הכל נמצא שם ברזולוציה מאוד חדה ומפוקסת, הפרדת כלים נהדרת ויכולת להציג ספקטרום שלם של צלילים.

בהשוואה למגברי אוזניות אחרים ששמעתי.

Project – זו ליגה אחרת של מוצרים, הפרוג'קט הקטן שלי נשמע נהדר כל עוד הוא בקטגוריית המחיר שלו ואולי קצת צפונה מזה, אחרי הכל מדובר בקטגוריית VFM , הוא לא מהווה תחרות בשום אספקט ל SH, לא בעוצמה, גודל או עומק במה, לא בפירוט ולא ביכולת הדינמית. בקיצור זה כמו לשים את מתאגרף במשקל נוצה למול אלוף העולם במשקל כבד, ברור לכולם מי ינצח בנוק אוט כבר בסיבוב הראשון.

Chord Mojo, ה Mojo הקטן אינו פראייר, הוא DAC מדהים ומעלה למחירו, תכלס קשה לי לחשוב על DAC כפול ממחירו שיהיה טוב כמוהו, אבל בגזרת המגבר למרות כל הרצון הטוב גם כאן נוקאוט לטובת היוניסון, זו לא אותה הליגה אם כי ה Mojo בהחלט מופיק צלילים נפלאים מהגראדו שלי (את הפוקל הוא סוחב קצת פחות, אחרי הכול ההתנגדות שלהם גבוהה יותר).

Arcam – את מגבר האוזניות של Arcam שמעתי רק כשהוא מחובר לפוקל בתערוכה, הצליל שלו נשמע לי מתכתי מידי, אין לו את החלקות שיש ב SH ההבדל כמו לשתות וויסקי בין 8 שנים לאחד שהתיישן היטב הרבה מעבר ל 18 שנים, האחרון תמיד ירד חלק יותר בגרון והארומה שלו תהיה עמוקה יותר, הארקם לא עשה אז חסד לפוקל ובהשוואה ל SH הוא נחות בכל גזרה, לא הייתי רוצה לשמוע אותו מחובר לגראדו, יש לי הרושם שהשילוב היה חד מידי לאוזני.

אם אתם בגזרת המחיר של ה SH, מחפשים מגבר אוזניות שונה (כזה שכבר מכיל DAC ושפורפרות) אני ממליץ לכם בכל פה לקחת את זוג האוזניות שלכם ולבקש מהיבואן כמה שעות אינטימיות עם המגבר הזה, אני סבור שלא בקלות תרצו להיפרד ממנו.


קבצים מצורפים:
ur-sh-mag-2.614x409-pd1-jo.jpg

ur-sh-mag-2.614x409-pd2-jo.jpg

חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: רשמי משתמש - מגבר אוזניות ו DAC מדגם Unison Research SH
הודעהפורסם: 10/12/17 08:25 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
יופי. תתחדש.
כמה עולה היוניסון הזה?

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רשמי משתמש - מגבר אוזניות ו DAC מדגם Unison Research SH
הודעהפורסם: 10/12/17 10:20 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
Byrdio כתב:
יופי. תתחדש.
כמה עולה היוניסון הזה?



תודה אביעד (F) , המגבר נרכש לפני מספר שבועות ומחירו באזור 6K ש"ח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 3 הודעות ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות