פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 14 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 14:19 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
טוב, הפוסט הזה מיועד לאלו שרוצים להכיר ולדעת ואולי אפילו לדון בנושא.
הכותרת אמנם מדברת על מכשיר ספציפי שמנגן אצלי (ושאני מייבא, אז סליחה על ה"בעייתיות" העסקית, אך זה היה הטריגר שלי לרשום את השורות הללו).
אך הפעם נדבר על עכבות מול ראשי פונו. וספציפית מ ה P1 מציע למשתמש... שזה משהו חדש מאד בתעשייה, וכרגע גם אקסלוסיבי ל CH. אז גם אסיים עם כמה פסקאות בעניינו.

AVI_3367.jpg



אבל לפני הכל, אנחנו צריכים לסדר קצת בעניין. נעשה את זה פשוט בלי המון אלקטרוניקה באמצע... מי שירצה לרדת לעובי הקורה נפתח את זה עבורו, אבל בינתיים -

כל ראש שנחבר אל הזרוע שלנו בעקרון צריך “לפעול” על פי כמה פרמטרים מול ובהמשך לפונו סטיג' שמגביר אותו או להיפך (כנראה בעיקר להיפך, ז"א אנו אמורים להעדיף לשדך פונו סטיג' מתאים לראש ולא להיפך, לכן עדיף תמיד להשקיע בפונו סטיג' כזה שיתן את מגוון האפשרויות לראשים רבים ככל הניתן).

אז מה אנחנו צריכים ?
- מגוון בגיין ( GAIN) מסויים שיתאים לאאוט פוט של אותו הראש (לדוגמה בראשי MC - אם נקח ראש של 0.7mv נצטרך למשל גיין של 56-60DB בפונו סטיג' כדי לקבל אאוט פוט נאות אל ההגברה שלנו, ואם נשתמש למשל בראש של 0.23mv נצטרך פונו סטיג' שיודע להגביר 68-72DB כדי לקבל אאוט פוט נאות בהמשך להגברה שלנו - אלו סתם דוגמאות כלליות).

גיין נכון מול אאוט פוט של ראש ספציפי יביא בסופו של דבר לטווח דינאמי נכון יותר, ללא פיקים בקטעים עמוסים, ללא קומפרסיה או לחץ. יש פה גם המון אלמנטים של הד רום ועוד, אבל כרגע אנו רק בשביל הנסיון להבין מדוע חשוב לקבוע גיין נכון פר ראש ספציפי.

- עכבה (LOADING) שתתאים לזו הפנימית של הראש שאנו משתמשים (הוא אמור להיות רשום בספסיפיקציות של הראש ע”י היצרן, כמו גם העכבה שהוא ממליץ לעבוד מול הראש(# ראה תוספת). בכל פונו סטיג' ישנן עכבות מסודרות על פי יכולת או הדיזיין של היצרן.
באופן מאד כללי, רב הפונו סטיג'ים בעולם בנויים כך שאם מתחברים לכניסת MC, הפונו מקונפג לעבוד ב 100OHM (מן מספר גנרי מאד שעובד מול כמעט כל MC בעולם... אך לא תמיד אופטימאלי, תכך נראה למה), ו אם מתחברים לכניסת MM, הפונו מקונפג לעבוד ב 47KOHM (שוב, מספר גנרי שעובד מול כמעט כל MM ו MI בעולם... אך לא תמיד אופטימאלי...) כמובן שכיום יש מכשירים עם הרבה יותר אפשרויות מאלו, אבל זה מן כלל חוצה. מדוע אנו רוצים לכוון את התנגדות העכבה בצורה האופטימלית ביותר, מכיוון שזה מה שיביא לנו את הסאונד המאוזן ביותר על רוחב הספקטרום. ראש שאינו מוגבר בצורה אופטימלית אם בגיין או בעכבה או התנגדות, פשוט ינגן בצורה שונה ממה שהיצרן ייצר אותו מלכתחילה. ז"א רכשתם ראש יקר מספיק כדי שהיצרן יהיה גאה בכך שהראש שלו מאוזן מאד, עם קצוות מפותחים ווויסינג מסוים אך שידכתם לו פונו שאינו יודע להתאים את עצמו באופן אופטימלי אלא רק "בערך" ואיבדתם למעשה את כל הפוטנציאל והיכולת של הראש שחיברתם.

# - ההמלצות של היצרן מסתבר שקצת טריקיות, מכיוון שלא מעט מהיצרנים מציעים משהו כמו “גדול מ 10, או קטן מ 100 וכן הלאה ולא ממש את המספר האופטימלי שיש לעבוד מול הראש, אך זה לא תמיד מעצלנותו של היצרן, אלא מכיוון שהיצרן מבין שלכל מערכת יכולה להיות מערכת עכבות שונה.
בעצם מה שאנו אומרים זה; פונו סטיג’ אמור להיות מכוון אופטימלית לעכבה מסווימת לאחר שלוקחים בחשבון לא רק את זו הפנימית של הראש המדובר, אלא גם של הכבל המוביל ממנו אל הפונו סטיג’ וכן גם את האינפוט הספציפי של אותו קדם מגבר פונו שמשתמשים (גם לו יש רגישות כניסה). כך שלמעשה יש לקבוע בטווח מסויים לכל ראש ספציפי עם מערכת ספציפית של כבילה ושל פונו סטיג’ מסויים.

כמובן שכיום שהטכנולוגיה משתפרת, ועוד ועוד חברות נכנסות לבנות פונו סטיג'ים בליין שלהם, גם ההתפתחות בתחום הזו נוסקת ואנו רואים עוד מכשירים שמביאים הרבה יותר גמישות בבחירה של עכבות ע"י המשתמש. אם זה דיפסוויצ' בתוך המכשיר, כפתורים בפנל האחורי או הקדמי, קונקטורים מיוחדים עם נגדים שנמדדו מבעוד מועד לתת למשתמש את היכולת להחליף ולשנות את ההתנגדות שהפונו "מדבר" עם הראש הסצפיצי שלהם ועוד ועוד אפשרויות שונות ומשונות (שלא לדבר על התאמות סטפ אפים חיצוניים ופנימיים). עד שמגיעים גם ל CH P1 שפה למעשה יש ממש מן מחשב שעוזר למשתמש לבחור את ההתנגדות והגיין הנכונים בהמשך ליכולת
גמישה של קפיצות מ 20 אום ועד 100Kאום בשינויים של אחדות חמישיות, עשרות ועוד… ועוד…(על כך בהמשך).

הפרמטר הנוסף הוא -
התנגדות - והוא מתאים יותר לראשי MM, אז אני עוזב את הנושא הזה ברשותכם כרגע, מכיוון שהוא פחות מעניין בדיון הנ”ל שמדבר בעיקר על ראשי MC ועל LOADING וגיין.

אז אוקי, אחרי שהבנו שלכל ראש ספציפי אנו אמורים להתאים גיין מתאים ועכבה מתאימה, איך אתה מציע שנעשה את זה נכון יותר מאשר “סתם” לקרוא את המלצתו של היצרן שבמקרה הטוב נותן מספר מסויים שלא בטוח נכון (אפשר לקרוא לא פעם ולא פעמיים סקירות במגזינים נחשבים שאותו סוקר התנסה במגוון התנגדויות והגיע לאחת שהתאימה לו יותר והיא הייתה אחרת מזו שהיצרן המליץ) ובמקרה הפחות טוב ההמלצה אם ישנה נמצאת באזור אפור כמו >10 או <100 וכן הלאה.. ?!

זו שאלה טובה מאד שלא מעט אנשים דנים עלייה כבר עשרות שנים ד”א, ועד היום בפורומים רבים ושונים בעולם, אך מי שקרא את התחלת הדף הזה, הצליח גם להבין שלכל אחד יכולה להיות מערכת עכבות קצת שונות בגלל כבל זרוע שונה, או פונו סטיג’ שונה.

אם נקח בחשבון שיש לכם פונו סטיג’ שנותן מגוון רחב (באופן מסוים) של תזוזה בגיין ובעכבות, הדבר הכי טוב זה פשוט לבדוק, לבחון, להקשיב ולהתאפס על מספר כזה שנשמע לאוזניכם הכי טוב.
אין פה כמעט נכון או לא נכון, יש פה בחירה מושכלת ואודיופילית בהמשך לספקטרום מסוים.

מבחינת גיין, אנו ככלל אצבע אמורים לבחור בנמוך ביותר שניתן אך שלא נאבד דרייב וקצוות!!!, גם אם זה אומר שנצטרך לסובב בהגברה הראשית שלנו עוד קצת את כפתור הווליום כדי להגיע ל SS של ההגברה שלנו. כך למעשה אנו שומרים על ההגברה העדינה ביותר והחזקה ביותר בסיגנל (הפונו סטיג’) במינימום האפשרי = זה למעשה שומר על SN נמוך ככל הניתן.
כמובן שגם פה צריך להתנסות לכאן ולכאן ולהחליט עבורכם באיזה מצב שומעים טוב יותר, גיין נמוך בפונו והגברה ראשית גבוהה, או להיפך, לתת בוסט בפונו סטיג’ שלכם ולשמור על כפתור הווליום בהגברה נמוך יותר… (בדרך כלל התצורה הראשונה תשמע טוב יותר באנלוג, אבל YMMV).

מבחינת עכבה - פה יש עבודה קצת יותר קשה מכיוון שצריך אוזן מיומנת ומאופסת קצת יותר, מנסיון. כדי לשמוע שינויים מינוריים בשינויי עכבה. למשל, לשמוע בין 100 ל 200 אום זה מאד מאד מאד קשה, אלא אם המערכת מאד שקופה, הסט אפ מכוון לעילא, הראש מפורט בצורה מפחידה והפונו סטיג’ ברמה מאד גבוהה. אך השינויים ישנם ואם נקשיב היטב, נצליח לכוון גם את נושא העכבות (כמובן למי שיש את היכולת הזו במכשיר שלו).

אני קופץ באופן מהיר ל CH P1 ולאפשרויות שנגלו בפני ברגע שהפונו סטיג’ המפגר הזה נחת אצלי במערכת. אני כמובן בשבוע החולף מנסה ללמוד אותו על בוריו וזה ידידיי, לא דבר קל בכלל.
ה P1 של חברת CH הוא אולי אחד ממכשירי האודיו הכי משוכללים שהכרתי אי פעם. יכולות הקינפוג שלו, הכניסות והיציאות, השדרוגים והשינויים שניתן לעשות בו כדי להתאים את הפעילות שלו בהמשך לסט האנלוגי של כל אחד, הם פנומנאליים. ונעזוב כרגע את הסאונד, את זה יהיה קשה לי להעביר פה על הדף מבלי להשמע כמו פרסומות מהלכת, או מתלהב סדרתי… (הזכויות שמורות לשניצל). (F)

אז מי שקצת קרא ברשת ואולי גם קצת ממה שכתבתי בכמה מהפרסומים שלי בפורום ובפייס בוק, הבין שה P1 מביא אל השולחן 3 כניסות, כאשר שתיים מהן מבוססות הגברת “קורנט” והכניסה השלישית היא “סטנדרטית” שניתן לחבר אלייה או ראשי MM או ראשי MC והיא מבוססת הגברת וולטאג’ (V) (כפי שבערך 99.9 מהפונו סטיג’ים בעולם עובדים).
כניסות הקורנט, 1 ו 2, הם כניסות שמיועדות לראשי MC עם אאוט פוט נמוך מאד אבל חשוב יותר, בעלי עכבות פנימיות נמוכות מאד!!! מה זה נמוך מאד? אנו מדברים פה על 20OHM ומטה, אך בעיקר לאלו עם עכבות בעלות ספרה אחת ואפילו מתחת לזה (כמו SPU, KONDO IO, MSL ואחרים). מול אלו הכניסות הללו זורחות במיוחד! מכיוון שאין פה שום צורך בתאום עכבות, הכניסות הללו עובדות באופן שונה לגמרי, כזו שמתאימה בדיוק לסגנון הבנייה הספציפי שחלק מהראשים הטובים והנחשבים בעולם בנויים.. על כך בפעם אחרת. ה P1 מחשב לבד את מה שהוא צריך לכל ראש שנכנס אליו באופן אוטומטי ומלבד גיין שניתן לשנות בצורה ידנית או ע"י בדיקה פנימית, לא נוגעים בשום פרמטר אחר.

אך הפעם אני מדבר דווקא על הכניסה השלישית “הסטנדטית” שאותה ניתן להשוות לכל פונו סטיג’ אחר בעולם למעשה… פה חברים, מלבד הכניסות המיוחדות מאד (1 ו 2) ש CH הגדילו לתכנן ולבנות, הם שינו את כללי המשחק גם לכניסה הסטנדרטית ביכולת השליטה והגיוון שניתן להתאים לכל ראש עלי אדמות.

אז בוא נראה מה CH נותנים לנו ברגע שאנו בוחרים לחבר את הראש שלנו (לא משנה כרגע איזה) לכניסה השלישית (Voltage):
מבחינת גיין, אפשר לבחור בין 35DB לבין 75DB בכמה וכמה קפיצות, אלו מידות שיתאימו לכנראה 99.9 אחוז מהראשים בעולם, אם הם MM או MC וכל מה שבאמצע.
מבחינת עכבות, ה P1 מציע מגוון של מעל 500 קפיצות!!! בין 100K אום לבין 20 אום… שוב, יכולת מושלמת בגיוון להתאים *בדיוק* לכמעט כל ראש עלי אדמות. (אני לא מכיר שום פונו סטיג' בעולם שנותן אופציה כזו רחבה ובכל כך הרבה אפשרויות באמצע).
בכניסה השלישית כמובן שניתן להשתמש בנוסף עם סטפ אפ חיצוני אם אחד יחפוץ בכך, וההתאמות יהיו בהמשך לבחירה הזו על פי מה שצריך בפועל ובתאוריה.

AVI_3360.jpg



אז, כל מגוון הבחירות הללו מיוחד, מגניב, משובח, ועשיר מאד ללא ספק, אולי הכי עשיר שיש בעולם כיום, אבל מה שבאמת מיוחד במערכת ש CH הגדילו לתכנן ב P1 זה ה"WIZARD".
ה וויזארד הוא למעשה מערכת ממוחשבת עדינה וחכמה מאד שעוזרת למשתמש באופן כמעט אוטומטי להחליט אילו פרמטרים יהיו הנכונים ביותר עבור הראש+הכבל זרוע+והרגישות כניסה של הפונו…
בעיקרון הוויזארד מתחלק ל 2.
* הראשון קובע את הגיין הנכון עבור הראש אותו אנו רוצים לחבר לכניסה הזו.
יחד עם המכשיר מקבלים תקליט בדיקה מיוחד בגודל 7 אינצ’ (45RPM) כאשר בצידו הראשון ישנה רצועה עם פינק נוייז לרוחב כל הספקטרום, ובצד השני רצועות עם סיגנלים שונים, כאשר הראשון ביניהם הוא 1KHZ המתנגן במשך 2 דק’.
לחלק הראשון של הוויזארד מנגנים עבור הפונו סטיג’ את הרוצועה הזו והוא מצידו “מקשיב” להענות הראש המנגן את הסיגנל וקובע מה הוא הגיין האופטימאלי שהוא צריך להציג עבור אותו ראש ספציפי. כך אנו בעצם ננעלים על רמת הגיין הנכונה ביותר עבור הראש שלנו בהמשך לכל מערכת ההגברה ממנו והלאה עד לרמקולים.

AVI_3363.jpg



החלק השני בוויזארד הוא קצת יותר “מסובך”, אבל גם די קליל בסופו של דבר:
הופכים לצידו הראשון של התקליט (פינק נוייז), נכנסים בתפריט ל LOADING WIZARD ומפעילים.
שוב הראש אמור “לנגן” את הרצועה והפונו מצידו “קורא” את הענות הראש על רוחב הספקטרום.
ה P1 מבחינתו מציג 12 פתרונות אפשריים אחרי כמה דקות בודדות, שלחישובו הם הטובים ביותר לראש הספציפי.
(ניתן לעשות את הבחינה כאשר הספקטרום הוא 20אום עד ל 100K אום ואפשר גם לטווח את הבחינה לספקטרום הרבה הרבה יותר צר כדי לקבל תוצאות מדויקות פי כמה כמובן…).

AVI_3370.jpg



אז איך בוחרים מתוך 12 האפשרויות איזו היא הטובה ביותר?, בעיקרון ניתן להקשיב לכל אחת ולהחליט.. אבל בסופו של דבר יש כאלו שאמורות להיות נכונות יותר מהאחרות…
בעצם אנו צריכים לבחור באלו שעומדות בכמה קריטריונים מפוקסים:
1 - שספקרום ההענות יהיה המורחב ביותר מבין הפתרונות
2 - שהעקומה תהיה הכי שטוחה שניתן
3 - שהגיין בחישוב הכללי לא יעבור 2-3DB מהתוצאה שיוצאת ב 100K אום
אז אם בעצם עושים מן החסרה של כל אלו שלא עומדים בקריטריונים או גבוליים, ונשארים רק עם אלו שכן, ניתן לבחור ביניהם בעזרת האזנה שוב או בחירה מושכלת בראייה תאורתית על הספקטרום המוצג על המסך של המכשיר. פה כבר המצב מתמצא ב 3 פתרונות נגיד אולי טיפה יותר.

AVI_3372.jpg



כך ניתן בעצם להעזר ב P1 בהחלטה איך לכוון אותו שיתאים לראש הספציפי שלכם ולהיות די בטוחים שאנו מותאמים בצורה אופטימלית לראש שקנינו, או לאלו שאנו מחליפים בין לבין. כמובן שהנתונים הנבחרים יכולים להשמר על המכשיר, כמו גם ניתן לשנות את השם של הכניסה שיוצג על המסך, את צבע ובהירות התצוגה ועוד גימיקים נחמדים כאלו בנוסף.

** הניסוי והלמידה שלי כמו גם התמונות פה בדף, הם בהתאמה ל Ortofon Anna מחוברת לThales Simplicity II

אביעד. (F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 18:20 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
תודה, על הפוסט המעניין (F)

השאלות שלי לא ממש קשורות לנושא השירשור אלא יותר למכשיר שכיכב בו (שלא היה לי מושג שמדובר במשהו כל כך משוכלל), אז אם יורשה:
1. אם כבר יש לו ADC מובנה, האם יש לו גם אפשרות לשמור עותק של מה שמנגנים? ואם כן האם ניסית?
2. מה יש לך לספר על הסאונד סיגנצ'ור שלו? (כן כן, אני יודע, הוא בטוח נהדר וניטראלי וכו' כמו כל מכשיר נחשב, ובכל זאת, היה לך הרבה למה להשוות, אז מה הכי שונה בו?)
3. אם היית צריך לבחור עבור ראש אחד, נניח ראש ה- goto שלך, היית מגביר עם הכניסת ה"זרם" או הרגילה? ואיך היית מגדיר את ההבדל ביניהן? (בסאונד)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 18:49 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
aloni כתב:
תודה, על הפוסט המעניין (F)

השאלות שלי לא ממש קשורות לנושא השירשור אלא יותר למכשיר שכיכב בו (שלא היה לי מושג שמדובר במשהו כל כך משוכלל), אז אם יורשה:
1. אם כבר יש לו ADC מובנה, האם יש לו גם אפשרות לשמור עותק של מה שמנגנים? ואם כן האם ניסית?
2. מה יש לך לספר על הסאונד סיגנצ'ור שלו? (כן כן, אני יודע, הוא בטוח נהדר וניטראלי וכו' כמו כל מכשיר נחשב, ובכל זאת, היה לך הרבה למה להשוות, אז מה הכי שונה בו?)
3. אם היית צריך לבחור עבור ראש אחד, נניח ראש ה- goto שלך, היית מגביר עם הכניסת ה"זרם" או הרגילה? ואיך היית מגדיר את ההבדל ביניהן? (בסאונד)


בכיף (F)

1 - ממ.. לא הבנתי מה זאת אומרת לשמור עותק של מה שמנגנים?

2 - בגדול רציתי קצת להמנע מנסיון לתאר אותו, בעיקר בשביל לא להשמע ביאסד... (שלא יתנפלו עלי)
אבל אם כבר שאלת; לדעתי היופי פה (או לא, כל אחד יחליט) שאין לו באמת סאונד סיגנצ'ר. אני חושב שזה אולי אחד מהפונו סטיג'ים הכי שקופים ששמעתי בחיי, ולא רק אצלי, אלא באמת בכלל (עד כמה שיכלתי להפריד וכן הלאה).
הוא ערוץ נקי לחלוטין, אבל לא סטרילי! , כן יש לו קצת סאונד "תערוכה" נגיד... אבל זה יותר מן ניחוח "יקר" מאשר ה פסס פסס שאתה לא אוהב נגיד (מנטול). הוא יורד למטה ועולה למעלה בלינאריות שלא שמעתי אף פעם מקדם פונו..
תמיד היו פה ושם בורות, גם באלו היקרים מאד שניסיתי והיו ברשותי בחדר, גם אם הם קטנטנים. פה לא. יש קיר סאונד אמיתי, גדול (ועמוק!!! מאד) שפשוט מתאר תמונה מוסיקאלית בכל הצירים. הדינמיקה שלו היא משהו שלא נתקלתי מעולם. מחרישי עם יחס SN מפיל לסתות ועד לטוטי עוצמתי שמעיף לך את העור מהפנים.

בהשוואה למשל מול הפונו של ה 912 ׁשלדעתי הוא מופלא באופן מיוחד! (שם יש המון המון אופי וצבע ד"א) - ה 912 עם באמפ ענקי במיד ובמיד היי, נותן תחושה מאד חייה למשל של גיטרות וקול אדם, אך גם תוחם אותם במין מקבץ די צמוד באמצע האימג'. מה שזה עושה - זה נותן המון תחושה וחיות, אבל קצת משטח את עומק הבמה ומצמיד את הנגנים קדימה.
נקח הופעה חיה של גילמור בפומפיי, הגיטרות נמצאות בחדר בחיות שלא שמעתי בחיי עם ה 912, אבל זה "מאבד" ביחס ל P1 את תחושת האיצטדיון שההקלטה הזו בוצעה בה. הגודל הרוחב והעומק ב P1 נשמעים נכון.
אני מניח שאם הייתי מקשיב להקלטות ג'אז קטנות למשל ׁ(תחשוב RVG) אז ה 912 ישאיר לך את הלב על הרצפה.
אבל אם שומעים פסנתר, סימפוניה גדולה, הופעה חיה של רוק או בלוז... וכל מה שביניהם, ה P1 כמובן טורף את הקלפים חזק (ולא רק ל 912 אלא לכל מה ששמעתי קודם... ) אבל הי.. ההשוואה הזו קצת לא פיירית :).

3 - זה בדיוק מה שעשיתי בימים האחרונים.
לקחתי את ה ORTOFON ANNA שלי, שזה היום ה GOTO המשובח ביותר שלי והתנסתי בין הכניסות
קורנט ו הוולטאג' אחרי שהוויזרד עזר לי לקנפג את הכניסה באופן האופטימלי ביותר.
בגדול השוני בינהם גם אם הטונאליות די דומה היה בעיקר בשני דברים
1 - בשקט! (כניסת הקורנט שקטה לאין ערוך מהכניסה הסטנדרטית ששקטה יותר מכל פונו אחר שהיה לי אי פעם, ועדיין)
2 - אפורטלס (כניסת הקורנט פשוט מרנדרת את הסאונד בצורה הרבה יותר זורמת ונכונה.. קשה לתאר את זה, אבל יש פשוט תחושה שהמוסיקה יוצאת בנוחות מקסימה כזו...)

ד"א כניסות הזרם מיועדות לעבוד בצורה שונה לגמרי עם ראשים שמתאימים וזה הרבה יותר נכון להגביר ראשים עם עכבה מינורית בצורת זרם ולא וולטאג'. כי אין פה שום התערבות של תאום עכבות וכל השיט הזה. העקומות פשוט מאוזנות בצורה יוצאת דופן וזה ניכר בפרזנטציה ובדינמיקה.
הכניסה השלישית פשוט קיימת בשביל כל "השאר".
חבר איטלקי שיש לו מערכת שלמה של CH ושלל ראשים גדול מאד, משתמש בכל הכניסות כאשר למשל ה GFS של קלייר אודיו
בכניסה השלישית V, כי פשוט האימפדנס הפנימי שלו עומד על 40 אום אאלט וזה לא מתאים לכניסות הקורנט...
הכניסה איכותית מאד בדיוק כפי שהמכשיר איכותי בעצמו, זו פשוט צורת עבודה שונה.
(F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 18:57 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
רות, תודה.

בשאלה הראשונה הכוונה ״להקליט לקובץ״

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 19:07 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
aloni כתב:
רות, תודה.

בשאלה הראשונה הכוונה ״להקליט לקובץ״

אה לא. אין אפשרות כזו.
(F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 23:15 
חבר האתר


הצטרף:
11/03/12 19:29

הודעות: 2040
סחטיין שיש תמורה בעד האגרה.
לא דמיינתי איכויות ויכולות כמו שאני מבין שקיימות בציוד הזה.
וואו.


נערך לאחרונה על ידי שוני בתאריך 25/11/17 23:20, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 25/11/17 23:17 
חבר האתר


הצטרף:
11/03/12 19:29

הודעות: 2040
למה נידבקות לי המילים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 26/11/17 06:44 
חבר האתר


הצטרף:
27/09/08 08:50

הודעות: 975
אולי תפסיק ללקק דבש ולהקליד בו זמנית ;)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 26/11/17 08:14 
חבר האתר


הצטרף:
26/05/09 14:35

הודעות: 2655
איזה יופי של פיצ'רס, כל הכבוד ל-CH שבאמת מספקים את הסחורה במחירי היוקרה שהם מבקשים.
כפי שכבר ציינתי, יש להרבה חברות מה ללמוד מהן.

_________________
איתמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עכבות, גיין ו CH PRECISON P1 WIZARD
הודעהפורסם: 26/11/17 10:48 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
30/09/08 10:21

הודעות: 2136
מיקום: המסגר 4 רעננה
תענוג לכל חובב אנלוג אמיתי ! בייחוד שבארסנל יש כמה ראשים :-)

_________________
Audiofreak המסגר 4 קומה א, רעננה טל: 972-542456056+ ,
אודיופריק http://www.audiofreak.co.il
MAGICO - LUXMAN - BRINKMANN - LIVING VOICE - J.A. MICHELL - METRONOME - MELCO AUDIO -
GRAHAM AUDIO - FRANCO SERBLIN - INAKUSTIK ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 14 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות