מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/05/10 11:53
הודעות: 41 מיקום: ישראל
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/05/10 11:53
הודעות: 41 מיקום: ישראל
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/05/10 11:53
הודעות: 41 מיקום: ישראל
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33194
|
הי, קצת קשה לדעת עם ההקלטות ה"תקופתיות" האלו, אבל בגדול הן נשמעות לי די דקות עם גיין די נמוך.
השוותי לריפים של כמה תקליטים ישנים שיש לי, ומלבד הגיין וה"דקוּת" הן גם קצת מלוכלכות.
אם יש לך את Court and Sparks של מיטשל או Tea for the tillerman של סטיבנס יהיה לי קל להשוות. בכלל טוב שיהיה גם ווקאל.
בהצלחה.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/05/10 11:53
הודעות: 41 מיקום: ישראל
|
היי aloni
תודה רבה. לא בוצע כאן נקיון אלא רק המרה בלבד , במצב של אחד לאחד. בנושא הגיין הוא מעט נמוך אכן צדקת (במינוס 3 די.בי בחלקם, ובחלקם מינוס אחד די.בי).
כשאתה מציין "דקות" האם אתה מתכוון לתדרים הגבוהים, האם לדעתך ישנם תדרים שמפריעים ? או מוגזמים ? תוכל לתת תמונה של נגיד כמה די בי הייתה מוריד מתדר מסויים ? ומה בהקשר לנמוכים ? אגב לגבי במה , שמת לב למשהו ?
לגבי ווקאל אדגום היום משהו לקראת הערב (סטיבנס או מיטשל, משהו שלהם, אני בטוח שייש רק שכרגע קצת קשה לי לאתר אותם ספציפית) במידה ואמצא משהו תוך כדי אשמח לשתף.
_________________ http://mastermix-production.blogspot.com/
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33194
|
הי מאסטר,
אני חושב שהדקות אכן נגרמת מחוסר (או עודף בתחום אחר) בתדרים מסויימים, אך קשה לי להגיד לך בדיוק איפה וכמה. אני מהמר על מיד ומיד נמוך.
סיבה מסויימת שאתה מוריד את הגיין? נראה לי שהחומרים ששמת היו יכולים לעמוד ביותר.
לגבי הבמה קצת קשה לדעת עם קטעים שאני לא מכיר יותר מידי וכל כך קצרים, אבל אם אני זוכר נכון מהבוקר (אז האזנתי) היא היתה די מרווחת.
אם אתה יכול, תן בפעם הבאה סמפל קצת יותר ארוך.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/05/10 11:53
הודעות: 41 מיקום: ישראל
|
היי aloni
אני בדיוק עושה השוואה בין ראשים ומחטים מסויימים שור ואודיו טכניקה, (לצערי אני כרגע ממתין לאודיו טכניקה שבדרך אלי). אני יכול לתת רמז מסויים והוא שמדובר על סוגי תדרים שונים בין היצרנים של אותם חברות המוזכרות (שור-אודיו טכניקה) אני כן יכול להגיד לך גם שאני מנסה "להוציא" משור את המקסימום בתוצאת התדרים. מבחינת תדרים מסויימים ומבחינת הפרדה ובמה יש המון הבדלים, ישנם כלי נגינה כמו למשל כינורות שנעלמים ברקע כנראה כתוצאה של יצור דגם מסוים של שור, ואני רוצה להבין מה השומע או המאזין להם חווה בדעתו בנושא תוך כדי האזנה למוקלט - בהמרה אנלוגית לדיגיטל.
לכן העלתי כמה דגימות, אני מקווה להעלות עוד כמה בהמשך הערב (גם הם שור).
בנושא תחום התדרים (מיד והמיד הנמוך) זו אכן נקודה שאני "חוקר" על השור ספציפי הזה, ולמה..? כיון שהם לרוב כמעט בכל המחטים שלהם והראשים דווקא את התחום הזה של התדרים מבליטים (ישנו מצב של נגטיב).
בנוסף עם ציוד שברשותי בתחום המאסטרינג והאנלוג אני מנסה לבדוק אופציות האזנה לאחר המרה אנלוגית מתקליט לדיגיטאל - סי.די באמצעות שינוי פרמטרים אילו ואחרים (אפרט עליהם כמובן בהמשך).
אשמח אם תוכל להביע דעה גם בהמשך להעלאות הקבצים הנוספים.
תודה רבה מראש על ההעינות לשירשור ולפוסט מעריך זאת מאוד.
מוזמנים להיצתרף לשירשור כל החברים.
_________________ http://mastermix-production.blogspot.com/
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 02/10/08 16:54
הודעות: 9699
|
מאסטר מיקס כתב: מוזמנים להיצתרף לשירשור כל החברים.
אני קורא ונהנה 
_________________ אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/05/10 11:53
הודעות: 41 מיקום: ישראל
|
|
חזור למעלה |
|
 |