עכשיו 28/03/24 14:22

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 5   [ 42 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 02:41 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
[הערת הכותב: בתחום הזה דברים משתנים. הרבה ממה שכתוב פה כבר לא רלוונטי אז קחו בחשבון]

את הפוסט הזה התחלתי בכלל במסגרת HFMC, רציתי לספר איך אני ספציפית משתמש במיוזיק סרבר, איך הוא בנוי מצד אחד ואיך אני מפעיל אותו מצד שני.
זה נבע מהרבה שאלות שאני מקבל כל הזמן, וגם אולי לעזור למי שעוד מפחד מהתחום.
אחר"כ חשבתי שבעצם הרוב כאן נכון לכל מי שמפעיל מיוזיק סרבר מבוסס PC אז הוצאתי אותו מהנישה של HFMC לפורום כללי יותר.

בעקרון הרבה ממה שאכתוב כבר קיים במדריכים לאודיו ממוחשב א' ו ב' (שאולי דורשים ריענון, אעבור עליהם גם בקרוב), אבל פה בניגוד לאותם מאמרים, אספר יותר איך אני באופן אישי משתמש במיוזיק סרבר לעומת כל האופציות הקיימות.

אני רק מסייג שכל האמור כאן מדבר על שילוב של מיוזיק סרבר יעודי בסטאפ דו ערוצי, לא בדיוק רלוונטי למי שמעוניין לחבר אוזניות למחשב תוך כדי שהוא עובד.


אי אפשר פוסט כזה ארוך בלי תמונה אז אני ממחזר:
Music Server II


מחשב/חומרה


ובאמת נתחיל במשהו שלא כולם יודעים, או מקבלים, אבל מבחינתי הדבר הכי חשוב במיוזיק סרבר זה שהוא יהיה יעודי רק למוזיקה.

כן, אני יודע שזה נשמע מוזר ואולי אידיוטי, אבל זאת השיטה שלי שיש לה מקורות מכמה היבטים. אבל אם אתם משתמשים במחשב ג'נרי שעושה עוד דברים, אז הרבה ממה שכתוב בפוסט הזה לא רלוונטי עבורכם.

סה"כ אנחנו מדברים פה על השקעה של כ- 2,000 עד 3,000 ש"ח. עבור חלקנו, אולי רובנו זה לא מעט כסף, אבל ביחס למחירי מכשירים אחרים ולתמורה אני לפחות לא חושב פעמיים. עשו אתם את החושבים האם זה מתאים גם לכם.

אני משתמש במשפחת מעבדי ה- ATOM וספציפית אוהב את הלוחות של ASUS המשולבים במעבדי D510 (ישן יותר) או D525 (חדש יותר).

במחירי הזיכרון של היום אין סיבה לשים פחות מ- 4GB (ומשום שזה המקסימום של הלוחות גם לא יותר).

בלוחות האלו המארז לא כל כך משנה, זאת משום שנבטל את כל המאווררים בכל מקרה. לכן פשוט לבחור משהו שיראה טוב במיקום המיועד, באופן אישי אני אוהב את המארזים של HFX (שגם מציעים פתרון קירור יותר רציני) ובגיזרת ה- Budget את המארזים של Streacom.

ספק כח. לצערי גם זה משפיע. יש לי ניסיון טוב עם הספק הבכיר של HFX אבל הוא יקר ולא יודע אם הייתי חושב בכלל להמליץ למישהו עליו בגלל המחיר. ה- pico PSU של 150 או 160 וואט עובד בסדר גמור גם הוא, ושומר לנו על המגמה של "בלי חלקים נעים".

נשאר נושא האיחסון. אם אתם שמים את החומר שלכם על NAS אין פה בכלל שאלה. דיסק SSD קטן (40GB ומעלה עד כמה שבא לכם) וסגרתם סיפור.
אם אין לכם NAS, או יותר נכון אין לכם בינתיים NAS :) קחו דיסק גדול ושקט. ספציפית אני ממליץ על Western Digital מסדרת ה- Green. אפשר גם לשלב SSD עם הדיסק הגדול, אבל בתכלס זה די מיותר.

לא ממליץ על דיסקים חיצוניים משום סוג.



פיזיות וחיבורים


מצד אחד אנחנו רוצים את המחשב קרוב יחסית למערכת כדי שלא נצטרך להשתמש בכבלי דיגיטל או USB ארוכים, מצד שני אנחנו לא רוצים השפעות EMI כאלו ואחרות על הסטאפ.
אני בחרתי לשים את המחשב על סטנד אחר אבל עדיין באזור המערכת. בגלל שהוא לא עושה שום רעש ובלתי אפשרי לשמוע אותו גם אם נצמיד את האוזן אין איתו בעיה סונית, והוא עדיין מספיק רחוק מהסטאפ בשביל שלא אדאג יותר מידי מהשפעות EMI וכו'. אם יש לכם אפשרות כזאת אפשר לשקול, אם לא, לא הייתי שובר את הראש יותר מידי. אם בחרתם במארז בסגנון Streacom המחשב יהיה מאוד קטן ונייד ואפשר לשים אותו כמעט בכל מקום (וגם לא יהיה מכוער).

Streacom Case


לצערי לכבלי חשמל יש השפעה גם על מחשב, הזוי ככל שזה ישמע.
ולמרות שכאשר מחברים כבל חשמל אודיופילי יש פרמטרים סוניים המשתפרים, אני תמיד ובלי יוצא מן הכלל לא משנה עם איזה כבל ניסיתי חזרתי בסוף לכבל קומקום משום שתמיד נפגעה המוזיקליות עם כבל אודיופילי.
YMMV

עוד בנושא החשמל, מסיבה לא ברורה, המחשב (לפחות המחשבים שלי) לא אוהב חיבור לפילטר חשמל של המערכת (ניסיתי גם אחד נפרד), שוב מייבש ומבאס. סופסוף חוסכים לנו משהו!
לכן אצלי המחשבים מחוברים לשקע חשמל ביתי רגיל על פאזה אחרת מהמערכת.

כמובן שהמחשב צריך להיות מחובר לרשת הביתית, בטח אם אתם רוצים שליטה נורמאלית ובטח אם אתם עובדים עם NAS.
מבחינתי רק חיבור חוטי.
אני לא שם בשום אופן כרטיס או דונגל אלחוטי (WIFI) על המחשב, ואם יש אחד מובנה בלוח אבטל אותו (גם BT).
כן זה אומר שכבל רשת צריך להגיע לראוטר :(
אגב ראוטר, גם אותו כדאי להרחיק כמה שיותר מהמערכת.

אני ממליץ לא לחבר למחשב שום התקן לא הכרחי. כן, גם לא מסך, לא מקלדת, לא עכבר ולא שלט.
בעיקרון למיוזיק סרבר שלי נכנסים שלושה כבלים:
חשמל
רשת
USB אחד ל- EVO או ל- DAC או הייפייס מחובר ישירות בלי כבל.
איך עובדים עם מחשב בלי מסך ומקלדת? תיכף נגיע לזה.



מערכת הפעלה


מערכת ההפעלה שבחרתי הינה Windows 7 64 bit. פעם חששתי מתמיכה של דרייברים, אבל עוד לא נתקלתי בשום דרייבר שלא עובד פה, והיא מספקת ניצול מלא של הזיכרון, ויש מצב שאפילו נשמעת יותר טוב.

אני ממליץ על גירסת ה- Professional או ה- Ultimate בשל התמיכה ב- Remote Desktop מה שמאפשר שליטה על המחשב מרחוק ללא שום התקנה של תוכנת צד שלישי.
אגב זה משהו שאין לכם צורך יומיומי בו, יש חודשים ארוכים בהם אני בכלל לא מתחבר למחשב. אבל מידי פעם כאשר אני רוצה להתקין איזה שדרוג לתוכנה, או לבדוק משהו צריך את האפשרות.

אגב, אם החלטת לקחת מחשב קיים ולהפוך אותו למיוזיק סרבר יעודי, או שיש לכם מיוזיק סרבר שעבר כבר הרבה התקנות והסרות, התחילו עם פירמוט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה.


תוכנת ניגון


טוב ברור הרי ש- HFMC היא התוכנה הטובה ביותר נכון?
סתם, ברצינות, בקרוב אני מקווה שתגלו בעצמכם שלמי שיש דרישות דומות לשלי זה באמת כנראה הפתרון הכי טוב שניתן למצוא כיום, לפחות מבין מה שראיתי ובחנתי.

הדרישות שלי הן:
- שליטה מלאה על כל האספקטים של הניגון דרך מכשיר נייד (בעיקר טבלט) ללא צורך במסך, שלט, עכבר או מקלדת
- יכולות ספריה מתקדמות (לדוגמה הוספת review והצגתו, חיפושים נוחים וכו')
- גרפיקה נאה ותמונות אלבומים נורמאליים (גדולים!)
- איכות סאונד ללא פשרות, דגש על מוזיקליות אך ללא ויתור על אספקטים סוניים אחרים

לפני ש- HFMC היתה נגן עצמאי, הבחירה שלי היתה Album Player.
זאת תוכנה נהדרת, ואני אוהב את הדרך שהיא עושה הרבה דברים.
מבחינת סאונד היא לטעמי הכי מוזיקלית מבין האלטרנטיבות.
הממשק שלה מצויין למי שחיבר את המחשב למסך מגע, אבל השליטה ממכשיר נייד לא מספקת אותי (כמו כל שאר התוכנות בלי יוצא מן הכלל).

אם לא היתה גם Album Player כנראה שהייתי משתמש ב- Foobar.
פובר היא תוכנת הניגון עם הכי הרבה תוספים שאני מכיר בזכות הפופולריות, המודולריות וקהילה שכל הזמן מרחיבה.
אה, והיא גם חינמית.

בגלל שיש לה כל כך הרבה אפשרויות קצת קשה להגיב על הסאונד שלה, אבל אני חושב שאפשר להגיד שבגדול היא יותר מדוייקת (לאחדים) או אנליטית (לאחרים).
אבל יש לה ממשק משתמש מעפן על המחשב עצמו, ובשליטה ממכשיר נייד לא יותר טובה מ- Album Player (אולי פחות במידה מסויימת בגלל הצורך בתוספים).

את J.River הפסקתי לבדוק (למרות שרכשתי אותה). אני לא אוהב אותה משום בחינה. לא את אופי ניהול הספריה האגרסיבי שלה, לא את הממשקים, ולא את הסאונד.


שליטה - כמחשב


כאמור, מבחינתי את המחשב לא צריך לחבר לשום התקן כמו מסך או מקלדת. הוא יכול להיות מהבחינה הזאת "טיפש" כמו נגן CD.
כשצריך בכל זאת גישה למערכת ההפעלה, ניתן להתחבר בעזרת Remote Desktop הן ממחשב אחר המחובר לאותה רשת (נייד או נייח) או ממכשיר נייד כגון טבלט או סמרטפון.

אם Remote Desktop לא זמינה עבורכם, יש פתרונות חינמיים או מסחריים אחרים, אך אלו דורשים התקנה של תוכנת צד שלישי שאין לי כרגע יכולת לקבוע אם תשפיע על איכות הניגון גם כשאינה במצב של שליטה מרחוק.


שליטה - מוזיקה


תמיד אמרתי, אני די בטוח שהזכרתי את זה באותם מאמרים המדברים על מיוזיק סרבר, שהנושא הכי חשוב באודיו ממוחשב, אולי אפילו יותר מאיכות הסאונד זה השליטה (וזה בסדר גמור אם לא מסכימים איתי).

כאן החוזק האמיתי של מחשב, הנוחות והפיצ'רים (והמחיר) הם מה שהביאו אותו למקום שלו היום בתחום שלנו, ויש סיכוי טוב מאוד שזה מה שישאיר אותו.

אבל מה זה אומר בפועל?
נקח מספר דוגמאות אקראיות.


אסוציאציה

אחת התופעות שכמעט תמיד מתרחשות (ואילפ יכול להוסיף את זה לרשימת ה"סטיות"), זה שיש שירים שאני שומע ומייד דורשים ממני לשמוע את המקור. לדוגמה, אחרי שאני מאזין ל- River Man באחד משלושת האלבומים של מלדאו כמעט תמיד ארצה להזין לביצוע המקורי (של דרייק), רק לשיר או לכל האלבום Five Leaves Left.

ושימוש במחשב מאפשר לי לעשות את זה בשניה. לדוגמה ב- HFMC תוך שאני מאזין לביצוע של מלדאו אני לוחץ על שם הטרק. נפתח לי חלון עם כל הביצועים לשיר, אני בוחר את של דרייק ולוחץ next. זה מציב את הטרק המבוקש ממש אחרי הטרק הנוכחי ברשימת ההשמעה ומשם האלבום המקורי ימשיך כרגיל. אם בא לי בנוסף להאזין לכל האלבום של דרייק אלחץ עליו בחלון החיפוש ו- Add מה שיוסיף את כולו לסוף רשימת ההשמעה.

אם הייתי מנגן את האלבום על נגן CD, אין סיכוי בעולם שהייתי מחליף דיסק לשמוע טרק אחד וחוזר לדיסק הקודם.
למעשה הסיכוי שבכלל אקום למצוא את הדיסק מתוך כל המדפים של הז'אנר לא גדול במיוחד.

שאפל

אחת האפשרויות ה"נלעגות" משום מה זאת אפשרות השאפל, או יותר נכון ניגון רנדומלי.
במשך תקופה ארוכה כשהייתי משתמש ב- Album Player ביליתי המון זמן בהאזנה שכזאת, זה נהדר ותיכף אסביר מדוע.
בשלב מסויים באחת הבטות של התוכנה הפיצ'ר הזה גרם לבעיה והפסקתי להשתמש בו. וכאשר הפכתי את HFMC לנגן עצמאי כבר די שכחתי מהאפשרות הזאת וויתרתי עליה.

חברה, צאו מהקיבעון. סתם, אני מבין שזה לא מתאים לכל אחד. לדוגמה מי שיש לו פנאי להדליק את המערכת רק לשעה/שעתיים כל יום זה לא ממש נחוץ לו.

אבל אני עובד מהבית, ויש לי את האפשרות להאזין למוזיקה כמעט בכל שעות היממה.
כאשר אני מאזין לאלבומים, אני אוסיף כמה לפלייליסט וכאשר הם יסיימו לנגן, אם אני לא בדיוק יושב מול המערכת ומאזין יש סיכוי טוב שאפספס והיא סתם תשאר דוממת לכמה שעות עד שארגיש שמשהו חסר לי.

יש עוד בעיה. כאשר אתה זה שבוחר את האלבום, יש לך נטיה לבחור את אותם אלבומים. נניח אצלי אני מעריך שיש רשימה של כ- 200-300 אלבומים שיש סיכוי של 95% שאבחר משהו מתוכם, וכל השאר חולקים מסכנים רק 5% יחד.

מה עושים? פשוט מאוד. מגדירים כך שכאשר נגמר הפלייליסט אוטומטית התוכנה תבחר טרק או אלבום רנדומלית. כאשר משהו מדליק את החשק מוסיפים לפלייליסט בשניה את כל האלבום.
לא תאמינו כמה אלבומים ש"שכחתם" פתאום יזכו להשמעות רבות. במיוחד אם יש לכם הרבה.

אם ספריית המדיה שלכם מורכבת מאלבומים שאתם רכשתם ולא אוסף פיראטי מבולגן, תגלו שזה כמו להאזין לתחנת רדיו הכי אדירה שאפשר לדמיין. כי היא מבינה את הטעם שלכם במדויק.


עצלות

או כפי שהגדרתי את זה פעם "הקלות הבלתי נסבלת של הניגון".
שוב, זה לא יהיה נכון לכל אחד, אבל כבר אמרתי שהפוסט הזה מראה את הזוית האישית שלי על המיוזיק סרבר וכל אחד חי במסגרת אחרת.

אבל מה שרלוונטי במקרה שלי לתכונה הזאת הוא צירוף העובדות הבאות:
- העובדה שאני זמין להאזין למוזיקה בבית רוב היום כל יום
- העובדה שאני לא מכבה את המערכת
- העובדה שיש על ידי פלאפון (iphone) תמיד ובכל מקום, כולל במקלחת ובמטבח

זה שהפלאפון על ידי זה אומר שאני יכול תמיד, ובעניין של שניות, לעשות כל דבר שאני רוצה על המיוזיק סרבר.
כשאני מתעורר אני הרבה פעמים מתחיל לנגן עוד מהמיטה.
אני מכין קפה במטבח והשאפל בחר איזה שיר/אלבום שלא בא לי טוב - מעביר אותו.
אני עובד בחדר העבודה ומתנגן איזה שיר שמזכיר לי שמזמן לא שמעתי את האלבום, מוסיף אותו.

כך, כל היום, המיוזיק סרבר הפך לחלק בלתי נפרד מהדרך בה אני חי.
זה נשמע קצת בומבסטי אולי, אבל בתכלס זה נכון. יוצא לי לשמוע הרבה יותר מוזיקה מאשר מהתקופה בה השתמשתי בנגן ה-CD וזה עוד בתקופה שאני מאוד מאוד עמוס בעבודה ואין לי המון זמן ממש לשבת מול המערכת.

אגב נגן ה- CD, אם אתם תוהים אני ממש לא מתכוון לוותר עליו.
קורה לדוגמה שאני קונה איזה בוקסט גדול, נניח האחרון שקניתי הוא זה של מרקורי עם 50 דיסקים. מי יודע מתי יהיה לי חשק לעשות לו ריפ.
פה כשיש לי זמן, אני שם דיסק דיסק, על פי הסדר ב- CDP ומאזין לי בכיף. ויש לזה את הקטע שלו.
כנ"ל תקליטים.
ביום חמישי :)


עוד מיחזור:
Music Server Manual Part 1



י.ז.ב (RIP)


אני חושב שעברתי על רוב הנושאים שהייתי צריך להוציא. מקסימום אם אזכר בעוד משהו אוסיף.
אבל יש טיפ שגם אותו כבר אמרתי לא פעם אבל אני מרגיש צורך להוסיף אותו גם לכאן.

חברים. הארגון והאיכות של ספריית המוזיקה שלכם תשפיע ישירות על ההנאה שלכם מהמיוזיק סרבר.
אינפורמציה לא נכונה שלא תאפשר לכם למצוא מה שאתם מחפשים, דיסקים בלי תמונות עטיפה, אלבום אחד מחולק לעשרה אלבומים בתוכנה, אינפורמציה חסרה - Track1, Track2 ...

הדברים האלו הורסים את כל החוויה. הזהרו לכם!
אם אתם עושים ריפים לאלבומים שלכם אתם אמורים להיות מסודרים. dbpoweramp עובדת כל כך יפה שגם אם לא ממש תשקיעו בתיקון והתאמת המטה דאטה האינפורמציה שלכם תהיה די נכונה.

אם אתם פיראטים, או שעשיתם ריפ מזמן לפני שידעתם איך, אני מציע את הדבר הבא:
פיתחו לכם פולדר חדש במחשב. נניח c:\music
את תוכנת הניגון שלכם כוונו רק אליו כך שבהתחלה בעצם אין לכם שום אלבום לנגן.

עכשיו התחילו להעביר לשם אלבום אלבום מהסיפריה הרגילה שלכם. תעשו אפילו רק כמה בודדים כל יום.
אבל כשאתם מעבירים תבדקו הכל. תתקנו את הטאגים, תבדקו את שמות הקבצים ותבדקו שיש תמונה.
על הספריה הזאת תשמרו תמיד מסודרת ואל תעבירו לשם שום דבר לא בדוק.

אם בא לכם לשמוע פתאום איזה קובץ או אלבום שעוד לא נמצא שם, תפתחו עם פובר ישר מהקבצים, נגנו, סגרו, ותשכחו עד שיגיע תורו לעבור דירה.

יאללה, כרגיל חפרתי. מקווה שבכל זאת יצא למישהו משהו מזה.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 04:55 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:05

הודעות: 7318
כן, יצא משהו.
מעולה מבחינתי.
מסכם, מסדר ומקרב יותר.
אני מניח שאגיע לזה מתי שהוא :)
תודה (Y)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 06:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
04/09/08 13:27

הודעות: 9287
מעולה, תודה (Y)

על איזה סט של מרקורי מדובר?

_________________
Jazz washes away the dust of everyday life.” - Art Blakey"
"הכל סופר ונשמר תויק ודווח"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 06:06 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
זה
http://www.amazon.com/Mercury-Living-Pr ... B005XBA9Y8

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 07:01 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
אחלה ריויו!
די מסתדר לי עם כל מה שאני לאחרונה חווה.

לאחרונה המחשב פשוט השתלט על כל חלקה אצלי, זה נוח יותר, נכון יותר, נשמע נהדר, קל, זמין והכי חשוב יפה, מגניב ויציב!
{ויחד עם אופציית הסליידר, אני גם "עובד" עם המערכת כמו פעם..:-P }

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 07:30 
חבר האתר


הצטרף:
08/12/10 09:11

הודעות: 1707
מיקום: מודיעין
אלוני תודה.
גם אם אין שינוים גדולם במידע, הסדר והזמינות כשהכל מרוכז וכששמים את זה במועדפים, עושה את ההבדל.

גבי

_________________
מו מוז מוזי מוזיקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 07:49 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/06/09 18:45

הודעות: 1547
תענוג

_________________
אתה באמת בחור על הכיפאק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 08:11 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 13:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
aloni כתב:
אבל יש לה ממשק משתמש מעפן על המחשב עצמו.

הרי אמרת בעצמך שפובר מודולרי, אז כמו כל הממשקים אצלו, גם ממשק המשתמש הוא כזה. למי שיש סבלנות יכול בקלות למצוא לו ממשק לטעמו. לדעתי אין לא מתחרים ואין לא כאלה שעומדים מרמה אחת מתחת אפילו (IMHO). אני אומר את זה אחרי נסיונות של הרבה שנים של השוואות עם נגנים אחרים.

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 08:15 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
כן, אני יודע שהממשק מודולרי, אבל לא קיים שום דבר שגם נראה כמו תוכנה גרפית וגם מתנהג כמו כזאת.
חיפשתי.
או שהאלבומים קטנים מידי. או שלוקח להם שעה לעלות.
או שזה סתם מכוער.
או שילוב.

היא בסדר גמור למי שיושב לשמוע מוזיקה מול המחשב, בתור "jukebox" ממש לא.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עוד פוסט על מיוזיק סרבר
הודעהפורסם: 03/09/12 08:17 
חבר האתר


הצטרף:
22/09/08 21:30

הודעות: 4671
מיקום: תל אביב
איפה הכתר? או - תודה מלך!!! (F) (F)

_________________
IG: audioguy69


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 5   [ 42 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות