BooBoo כתב:
אין ספק שמערכת מבוססת מנורות גם אם לא מעוותת, לכל הפחות נותנת צבע.
איזה צבע? מאוד פשוט. של המנורות שמשתמשים בהן.
Amperex לא נשמע כמו Siemens.
מנורות זה רק רכיב אלקטרוני. לצורך "צביעה" מה זה משנה אם זה op-amp של TI או Toshiba או מנורה כזאת או אחרת או טופולוגיה?
[ ואגב, צביעה זאת עיוות. לא תמיד זה frequency distortion, זה גם יכול להיות phase distortion (כל הסיפורים שלנו עם במה קידמית, אחורית, זה לא יותר מעיוות כזה) ]
השמיעה שלנו קודם כל היא זו שמעוותת. בגיל המבוגר (מעל +/- 60) זה בולט יותר, ואין הרבה מה לעשות עם זה, סה"כ תהליכים פיזיולוגיים. אבל גם בגיל הצעיר יותר אנחנו לא שומעים חלק מן התדרים, לא באותה עוצמה כמו פעם.
בהכנה של מכשיר שמיעה במכון, מודדים.. ראית איך נראה הגרף?
נראה לך מאוזן?
בו רק נזכור את זה בכל הדיונים שלנו.
אני גם אוהב צבע, למעשה, אני אוהב את מה שאני אוהב. זהו.
לגבי לתת ציונים למוזיקאליות.
ביצירה מוזיקאלית, מדובר על פאנל של שופטים. שופטים מוסכים, עם מוניטין, עם וותק והערכה. באותו מקום שלמדתי פעם, מן הסתם דובר על מורים למוזיקה.
אני כמובן יכול להגיד שביצוע של Lang Lang הוא לא מוזיקלי, אבל את מי זה מעניין?
מצד שני, אם דניאל בירנבוים יגיד את זה, אולי ייתיחסו לזה.
ולגבי מערכות אודיו, אז בכלל בלגן.
אחד שומע אלקטרוני, שני שומע בלוז ואחר רק כלים אקוסטיים ומוזיקה קלאסית.
ואחרי זה מישהו (בין השלושה אלה) כותב על התנסות שלו עם כבל דיגיטלי חדש ועד כמה הוא מוזיקלי..
מה יש לי לעשות עם האינפורמציה הזאת?