עכשיו 29/03/24 15:09

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 9   [ 82 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:05 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/01/10 11:22

הודעות: 4990
כל מה שנתכתב כאן על דעתי האישית בלבד
הכל החל בשנות ה-50 המוקדמות של המאה שעברה, רדיו ה"פיליפס" הקטן השמיע בתחנת קול ישראל מדי פעם חוץ מהורה נהלל גם שירים בלועזית, אשר מצאו חן באוזני הילד שבי, ולאט לאט גיליתי שאפשר לשמוע תחנות אחרות כמו רדיו רמאללה למשל, שכל אחה"צ השמיעו דרישות שלום בערבית, עם שירים לועזיים אשר לאט לאט קנו את ליבי.מלחמות קשות עם הורי על ההשתלטות שלי על הרדיו,גרמו לי חיפוש אלטרנטיבה,ימים לא קלים היו אז ועלעול באחד מספרי הטכנאי הצעיר מצאתי שיש אפשרות לבנות רדיו גביש.שלמעשה אינו זקוק לחשמל ופועל על דיודה גבישית.רכשתי את הפריטים הדרושים כאשר כמארז השתמשתי בסבוניה מפלסטיק,זוג אוזניות קשר מעודפי הצבא הבריטי נרכשו במעט הכסף שהיה לי,וכך בניתי את המוצר "האודיופילי" הראשון שלי. הרבה זה לא עזר משום שבעיקר קלטתי את קול ישראל בערבית, ששידוריה היו חזקים במיוחד, ולקלוט תחנות אחרות יכולתי לחלום, זה היה ניסיוני הראשון לשמוע מוזיקה.
הקובץ המצורף crystal1lrg.jpg לא זמין יותר.


כשהפכתי נער לפי מיטב המסורת של אז, כל חופש גדול הלכתי לעבוד, להרוויח דמי כיס אשר שרתו אותי במשך רב השנה. בשנת 1965 הצלחתי להרוויח סכום הגון במושגים של אז, ורכשתי את הפטיפון הראשון שלי פיליפס נייד עם מגבר של- W 6 שאיתו חרשתי את מירב המסיבות שנערכו אז בעירי.
לאחר שחרורי מהצבא החלטתי להתקדם ורכשתי מערכת קלה של שני רמקולים מוניטוריים ופטיפון פיליפס חצי אוטומטי, השמיעה בהם אז הפכה שונה לגמרי, ללא פיזוזים או ריקודים פשוט ישבתי והקשבתי. סוף סוף יכולתי לקלוט מה היא חווית סטריאו .
הקובץ המצורף crystal1lrg.jpg לא זמין יותר.


האזנה למערכת של שכן שרכש רסיבר מחברה ידועה,הראה לי שבעצם אפשר לשמוע טוב יותר,וכאן נדבקתי במחלת השדרוגים,אני נשוי צעיר,שכל לירה חשובה לו כמו מיליון,חשבתי איך מגיעים למוצר כל כך יקר?גליתי שישנן חברות אשר בונות קיטים למגברים.קלטתי את פוטנציאל המכירה שלהם,ומכאן התחלתי להרכיב מגברים משולבים,למעשה בנייה של עשרות קיטים של חברת "UNIC" ז"ל DECDA ו-SG כל מגבר כזה בתוספת שני רמקולים מוניטוריים ופטיפון GARRAD בסיסי נמכרו על ידי ברחבי הארץ,ולבסוף הצלחתי לגייס מספיק כסף בכדי לקנות במחיר מופקע למהדרין את הרסיבר הראשון שלי סנסוי 5050 ,מוברח כמובן(משום שלא היה יבוא סדיר לארץ)נקנה גם פטיפון חצי אוטומטי של סניו ו הורכב עליו ראש SHUR 91ED
רמקולים הזמנתי אצל יצרן מקומי שעבדתי עמו בשיתוף פעולה, הם תוכננו ע"י מהנדס אקוסטי, ארגז עץ עבה מאוד, אשר הכיל קירות פנימיים מגבס, וכן צמר סלעים לבידוד. שני קרוסאוברים ששודכו, לוופר "12 +דום טוויטר של פיליפס, וכן דום מידרנג' של AR.בקיצור הם נקראו "מפלצות התהילה".
כך הקשבתי במשך כ-20 שנה,בין לבין הוחלף הרסיבר ל 501 ONKYOבכל שישי נקנה תקליט חדש וחגיגת ההאזנה מלאה את כל בני בייתי.
הילדים גדלו ועזבו את הקן וההחלטה נפלה הגיע הזמן להשתדרג!!
לא ידעתי כיצד מתחילים? פנייה לחנויות מקומיות גרמה לכך שפשוט אמרתי לעצמי מה העניין? הרי בביתי אני שומע טוב יותר....לאחר חיפוש באינטרנט נפלתי על מספר אתרים של יבואנים ידועים, תמונות הרמקולים והמגברים ממש הדהימו אותי, קלטתי שנשארתי פשוט מאחור, היססתי האם להתקשר או אולי לצנוח על האנשים, לבסוף נפלה החלטה ליצור קשר טלפוני ולקבוע פגישות. מכאן החל מרוץ שנמשך מעל שנה וחצי, עם עליות ומורדות שמחות קטנות וגדולות ולא מעט אכזבות אך סוף טוב הכל טוב.
כיצד בחרתי את רכיבי המערכת??
לעניות דעתי רמקולים הינם בסיס כל מערכת, דרכם נשמעת לבסוף המוסיקה, משום כך החלטתי להתחיל אתם.

רמקולים
צרבתי לעצמי על CD עם תשעה קטעי מוסיקה שונים, מוכרים לי מאד שמבטאים את טעמי המוסיקאלי. הם הכילו קטעי ג'אז, בלוז, רוק, מוסיקה קלאסית, פופ וקינחתי עם שיר עברי.
היתרון בשמיעתם של הקטעים הללו בכל רמקול שהקשבתי לו יצרו אצלי אפשרות השוואה, בנוסף לאחר שסיימתי להקשיב לא התעצלתי ורשמתי לעצמי הערות בטבלה מסודרת.בכדי שאוכל לזכור מה היו היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד.
עלי לציין שכל היבואנים ואו החנויות שבקרתי בהם קבלתי יחס הוגן וטוב, אך לצערי גליתי שישנם כאלו שבכלל לא ידעו להפיק מוסיקה מהציוד הטוב שהיה להם.
באחד מהמקומות הראשונים שיצא לי לבקר, הושמעו רמקולים מדפיים 805 של B&W . בתחילה בקשתי לשמוע בעזרת רסיבר בלבד בקשתי ממנו לא להפעיל את הסנטר, מאחר והסוליסט נשמע מנגן ממש לפני, הוא העיר לי שלמעט שני הרמקולים המדפים, שום רמקול נוסף אינו עובד, אמרתי לעצמי זה לא יכול להיות, זוג המדפים האלו לוקחים בסיבוב את "מפלצות התהילה" שלי.....מרגע זה קלטתי שאני עדיין בגנון ועד לאוניברסיטה המרחק עדיין רב.
בקיצור לא אלאה אתכם במסגרת התקציב שהיה לי שלושת הרמקולים שהגיעו לקו הגמר שלי היו (כולם ביד שנייה).
PMC FB1i
Martin Logan Ethos
B&W 804
לכל אחד משלושה היה אופי צליל שונה, אך ההתמקדות בקטעים שצרבתי גרם לי להחליט על כיוון מסוים בעודי מתרוצץ בין שלושת הרמקולים המוצעים למכירה, גליתי שאחד מחברי האתר מוכר רמקולי B&W 803N .לא היססתי טסתי אליו ורכשתי אותם.
הרמקולים הללו שרתו אותי נאמנה כשנתיים וחצי.

מגבר
לאחר רכישת הרמקולים(803N) חיפשתי הגברה מתאימה כמובן שירדתי מחיבורם לרסיבר, התחלתי להתעניין, ומצאתי שלא קל לדחוף אותם...
מספר בירורים בין חברי האתר, וקבלתי המלצות חמות על מגבר שלרבים אינו ידוע
Bladelius Thor mk-ii בין הרמקולים ששמעתי היו גם כאלו שברשותם היה המגבר הזה
ואני חייב לציין התוצאה הייתה מרשימה ביותר.
חיפשתי מי היבואן ונאמר לי שזה יגאל סבו.
יצרתי עמו קשר אך מחיר המגבר הוריד אותו מהפרק, אחרי סיג ושיח עם יגאל הוא
זרק לי "שמע יש לי מגבר בן חודשיים ימים, אשר נמצא אצל חבר המתגורר בתל מונד.
קפוץ אליו וקח אותו מה אכפת לך לנסות"???
הבן אדם מכיר אותי משיחות טלפון בלבד, מאפשר לי לקחת מגבר שעולה לא מעט...
התפלאתי, אבל נסעתי ולקחתי את המגבר( 100UNICO- של UNISON RESEARCH )
לא פתחתי אותו במשך זמן רב, פשוט חיכיתי ליגאל שיבוא וירכיב אותו, כשיגאל סוף סוף צלצל אלי ,שאלתו הייתה איך המגבר, עניתי שברכוש שאינו שלי אייני נוגע. הוא נחת בביתי הרכבנו את כל הרכיבים (כולל כבלים)
הפעלה ראשונה, והתוצאה טובה ,טובה מאד!!! היו מעט בעיות בגבוהים, אך מול מפלצות התהילה, ההבדל היה בשמיים. המגבר הזה שרת אותי נאמנה במשך כ-9 חודשים, עד שקבלתי צלצול טלפון מיגאל, "יש מגבר Bladelius thor mk-II מיד שנייה של לקוח שלי שעשה שדרוג למגבר שפופרתי האם אתה מעוניין ??" לקחתי את המגבר לשבוע האזנה, אך לפני שהחלטתי לרכוש אותו בקשתי מיגאל שיביא מגבר של STELLO-500 בכדי שאוכל להשוות ביניהם, לאחר הקשבה בת מספר שעות, החלטתי ללכת על ה-STELLO,המגברים הוחזרו ליגאל והוזמן מגבר חדש, הדבר קרה ביום שישי, אך משום מה לא הייתי שלם עם ההחלטה .ביום ראשון בבוקר נחתתי אצל יגאל "שמע התחרטתי אני הולך על ה- Bladelius, מדוע??הצליל של ה-STELLO הרבה יותר עגול ונעים לאוזן, בגלל ה-DAC הפנימי שלו, כאן ידעתי שאם ארכוש אותו לא אוכל לחבר DAC חיצוני או במילים אחרות מדוע לשלם על ה-DAC המובנה אשר יגביל אותי בשדרוג עתידי .לאוזני ה - STELLO נשמע פחות מדויק מה- Bladelius, ישנם שיחלקו על דעתי...אך אלו אוזניי וכך אני חש.

CD
חוץ מפטיפון הייתי חייב מקור נוסף לשמיעה(בעוונותיי) השתמשתי בתחילה ב-DVD כמקור.
חיפשתי אחד מפורט עם אמינות, חיפוש מדוקדק נתקלתי בלא מעט כאלה עם שפופרות,
לרבים הייתה בעיה עם השלט, ואו חוסר אפשרות לזהות את כל הפורמטים.
לבסוף רכשתי את ה- MERIDIAN G8 שנשמע אז מאוד מפורט עם שלט מעולה קל לתפעול.
(למדתי לבד המוכר לא ידע את כל האפשרויות).
crystal1lrg.jpg



DAC
לאחר שמיעה רצופה בת שעות רבות בכל פעם, מתחילים לשם לב לכל הפרטים בקטעי המוסיקה המושמעת, כאן הבס נשמע מעט מרוח, וכאן חסר פירוט, מדוע הזמרת הזו נשמעת מעט אנמית ? קראתי באתרים על השינוי שכמעט כל DAC מצוי מסוגל לעשות,
ידעתי של חבר האתר דני ליאור יש DAC שנחשב למעולה( MSB POWER DAC) שאלתי אותו האם יוכל להגיע איתו אלי, קבענו להיפגש ובאתי לאסוף אותו מביתו, האיש יורד ומגיע עם המכשיר ללא כבלים ואו חיבור חשמלי, מה קורה דני שכחת את הכבלים, לא אין צורך הוא עונה לי הטענתי את הסוללות והן יספיקו ל שמונה שעות האזנה, מה סוללות איזה סוללות,? לאחר הסבר קצר של דני הבנתי שבכדי ליצור שקט המכשיר עובד על מעגל סוללות ואין צורך בשום כבל חשמלי ,הגענו לביתי הרכבנו אותו ופשוט נדהמתי מהשינוי כל המערכת נפתחה לרווחה, הפירוט נשמע טוב יותר והכל היה יותר במקום.
מה רוכשים?
ניסיתי מספר רב של DAC'Sוהמסקנה העיקרית שהגעתי אליה כל הציוד הזול אינו משנה משמעותית את הצליל רק הציוד שמחירו עלה על 4,000$ החל להישמע טוב.
רציתי להזמין את ה-MSB יגאל סבו ביקש ממני להמתין, אני מתחיל לייבא DAC'S של
חברת BEL CANTO כדאי לך להקשיב לפני החלטה סופית, מדוע שאלתי ה-MSB לא טוב?
ממש לא ענה יגאל שניהם אמריקאים, אך שונים באופי הצליל, מה אכפת לך לנסות?
יגאל צנח אצלי עם ה-BEL CNTO 3.5VB +ספק כח יעודי VBS1 Power Supply.
הרכבנו אותו ולאחר שמיעה בת כשעה החלטתי להזמין סט כזה.
הסיבה העיקרית היא שהצליל נשמע יותר מדויק ופחות בומבסטי מה-MSB .
וכן אפשרות שדרוג עתידית.
כשיגאל סבו פתח את המקום החדש בהרצליה הוזמנתי על ידו לבוא ולהתרשם.
רעייתי ואני הגענו, היה מעט ריהוט שלושה סטים היו מורכבים מסביב :
סט של VIVID,סט של HARBETH ,ועוד זוג רמקולים שלא היו מוכרים לי.
שמענו את שני הסטים הראשונים ה-VIVID שלא באו בחשבון(מפאת המחיר) וה-HARBETH (בגלל צורתם הקופסתית)נשמעו יפה, ומאוד נהניתי ממה שמעתי.
ולבסוף שמענו את הסט השלישי, התיישבנו על הרצפה(טרם היה ריהוט)איזה רמקולים אלו? שאלתי ISSOPHONE – CASSIANO יגאל ענה. איזו חברה זו? גרמנית, והמחיר ?קבלתי הלם מהתשובה,התחלנו להקשיב, ובשיר השני ביקשתי מיגאל שיכבה את המערכת.
לשאלתו מה קרה? עניתי מעולם לא שמעתי רמקול כל נכון וטוב לאוזניי, אז מדוע לכבות?המחיר כרגע לא בא בחשבון, ואני מפחד לחזור למערכת שלי בבית ולהתאכזב.

חלפו שנתיים, הצלחתי לחסוך והחלטתי לרכוש ISSOPHONE – CASSIANO.מאחר וליגאל היו בתצוגה זוג כאלה, בקשתי לרכוש אותם אך ויכוח לגבי גובה התשלום גרם לי ללכת לכיוון שונה, ורכשתי DIAMOND 803 B&W רמקול מפורט בטירוף, עם טוויטר רך במיוחד. אך כל התחום הנמוך שלו(2 וופרים) זקוק למגבר בריא.
עברו אצלי מספר לא מועט של מגברים, כולם "גולברים" לצערי התוצאה לא השביעה את רצוני, אם המגבר השתלט על הנמוכים ,אז המיד לא מצא חן בעייני,ואו הגבוהים.
לבסוף רכשתי מיגאל לסרי שני MONOBLOCK'S של JEFF ROWLAND מדגם 201.כאשר ה-DAC של BEL CANTO משמש לי כ-PRE.
השניים הקטנים האלה דחפו וסחבו את הרמקולים בקלות יתרה, והצליל שהם הפיקו נעם לי במיוחד.
ציוד אנלוגי
למעשה מהרגע הראשון שהייתה לי מערכת סטריאופונית שמעתי עם פטיפון. למעט מספר שנות קומה לא הפסקתי להקשיב לוונילים. הקשבתי לעשרות מערכות אנלוגיות חלקן עלו הון עתק שעבר את ה-200,000 ₪ ושמתי לב שהצליל של המערכות הצנועות יותר קוסם לי .
לאחר התלבטויות לא קטנות החלטתי ללכת על :
Michell Engineering Gyro SEduction
התקשרות לערן מאודיופריק ו"החבר" הגיע שידכתי אותו לפונו של Croft האיש והאגדה לא להאמין כיצד האיש הזה בונה ציוד מעולה שנראה כמו Kit מצוי ונשמע כמו מיליון דולר.
עם הזמן השתדרגתי בזרוע Jelco sa750d וראש MM של AT150MLX.
החלטתי להישאר עם ראש MM בגלל התוצאה שאני מקבל היום.לציוד האנלוגי רעייתי ואני מקשיבים בסופי השבוע, והיא טוענת שזה המקור הטוב ביותר שיש לנו.
ציוד דיגיטלי
באחד ממסעותיי לפני כ-4.5 שנים אצל חברים בעלי מערכות, הגעתי לאחד ונתתי לו את דיסק את מבחן הרמקולים שלי שנשמע, הבחור ביקש 5 דקות, נעלם לחדר סמוך,לאחר שחזר נתן לי את הדיסק בחזרה,ואמר לי בוא נשמע, איך? הכל הורד למחשב בא נקשיב.
מה מחשב, איזה מחשב? הבחור לוחץ על השלט וואלה מתחילה לשמוע מוזיקה,זאת שלי.
ברגע הזה קלטתי את גודל המהפכה,ולמרות שהצליל לא כל כך מצא חן בעייני החלטתי לא להזניח את העניין ובהזדמנות הראשונה רכשתי את squeezebox duet של Logitech.
למרות שהיום יש ברשותי ציוד משוכלל יותר, טרם מצאתי ממשק כל כך נוח כמוהו.
עתה אני עובד עם מחשב HTPC -Asrock 137b vision 3d בעזרת תוכנת FOOBAR2000
2-מערכת סטראו ראשונה.jpg


2-מערכת סטראו ראשונה.jpg


10.01.14

קראתי באתר של BEL CANTO שיש אפשרת לשדרג את BEL CNTO 3.5VB DAC
מ - Mark I ל- Mark II יצרתי אתם קשר, והם המליצו לבצע את השדרוג אצל היבואן המקומי(יגאל סבו)ואנו הרי התכסחנו בגלל ה- ISSOPHONE – CASSIANO.החלטתי בכל אופן לצלצל ושאלתי אותו האם אפשר לבצע את השדרוג? אם אתה אומר שאתה מזמין, אני דואג לייבא ערכת שדרוג, אבל זה ייקח כחודש, ממילא אני שומע כרגע מספיק טוב נמתין חודש.
באותה הזדמנות שאלתי פעם נוספת לגבי אפשרו של רכישת ה-- ISSOPHONE – CASSIANO
הגענו לעמק השווה והם הוזמנו גם כן. מכרתי את DIAMOND 803 B&W.
ובמשך כשלושה חודשים הקשבתי לרמקולים האחוריים שלי KEF CRESTA - I.
וחיפשתי להחליף הגברה בין כל המגברים יצא לי להקשיבל- MC- 701 מגבר משולב די צנוע בגודל אך בעל יכולות מרשימות.
עשיתי עוד מאמץ גירדתי את הרצפה ורכשתי גם אותו השילוב בינו לבין רמקולי ה-CASSIANO הוא שילוב מנצח,
רכיבים
רמקולים - ISSOPHONE – CASSIANO

מגבר - MC- 701

DAC-DAC - dCS Debussy D/A processorter


מחשב - Asrock 137b vision 3d

פטיפון- Michell Engineering Gyro SEduction

זרוע- Jelco sa750d

ראש- MM של - AT150MLX

פונו סטייג' – Croft RIAA-R

"חוטים":
חשמל:

רכזת -PS Audio Juice Bar II

כבלי כח – PS audio Perfect Wave AC3

רמקולים - HIDIAMOND DIAMOND 7

אינטרקונקטים- ZenSati #3

USB CABLE - Fadel Art

SPDIF-BNC -Digital-ZenSati #3

אקוסטיקה ושכוך
אין






[size=150] המערכת היום:[/size]




1. רמקולים: ISOPHON CASSIANO

2.מגבר: ASR emitter 1 exclusive

3.DAC: dCS Debussy

4.מחשב אודיו:

מארז:Streacom FC8 EVO

ספק כח: Streacom150w nanoPSU and AC/DC Adapter block

לוח אם: Intel Desktop Motherboard LGA1155 DDR3 1600 mini-ITX - BOXDH77DF

מעבד: Intel Core i5-3470T 2.90 GHz Processor - Socket H2 LGA-1155

דיסק קשיח: SSD ocz vertex 450 series 128gb

זכרונות: 8gb kingston kit(4gx2) hyperx RED

5.פטיפון: Michell Engineering gyro space dec

6.פונו סטייג': Croft riaa r phono stage

7.רסיבר: Marantz SR7007

8.מחשב וידאו:ZOTAC ZBOX ID88 Intel Core i3 3220T 2.8GHz Dual-Core Barebone System ZBOX-ID88-.

9.כבלים:

רמקולים - HiDiamond Diamond 7

אינטרקונקטים - ZenSati #3 xlr + jENA labs RCA THE ULTIMATE

כבל USB – Fadel Art





תודות:
הראשונה רעייתי חברתי לחיים,על סבלנות אין קץ והצטרפות איטית לשיגעון.
ליגאל סבו על העצות החכמות ועזרה בבניה, והחיוך הסופי שהכל התחיל לנגן.
לערן פוגל(אודיופריק)על הטרטורים והעזרה בבניה האנלוגית
לגבי עמרם(סאונדקווסט) שלמרות הרצון הטוב הדברים לא הסתייעו.
ליגאל לסרי שמסר ציוד לבדיקה ללא היסוס למרות שכלל לא הכיר אותי
ליגאל דברא(סטריאוסקופ)שבזכותו חזרתי לטירוף
לרן שביט על מתן ציוד לבדיקה
לברוך גליסקוbgsound) )על הרצון הטוב
ללוני(אורק)שממנו למדתי שחברות אזוטריות יכולות ליצר הייאנד
זיו פרלמן(אודיו זיפ)שהעשיר אותי בפניני מוזיקה
לדוד,רם,וגולן (סטריאו דרום)שעזרו לבנות את מערכת הקולנוע הביתי.
לחברים שכל אחד מי בעצה עזרה או מילה טובה(סדר אקראי)
איתן לוין
ארז דפנה
גיתי יניב
דני ליאור
שלמה זבדה
ירון יצחקוב
רן קרני
ראובן בר
אריק רוטמן
אהרל'ה סייקס
אורי סבוראי
אלמוג כהן
בועז פז
חנן לשונבסקי
יהונתן בן שאול
משה רוביניו
וסליחה מכל אלה ששכחתי
מקווה שלא הלאתי אותכם ;)


קבצים מצורפים:
-1.JPG

-2.JPG

PICT0261.jpg


_________________
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה

עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה


נערך לאחרונה על ידי Sol בתאריך 21/05/15 11:10, נערך 11 פעמים בסך הכל.
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
22/02/13 13:52

הודעות: 1108
מיקום: אשדוד
(Y)

_________________
פינקי
מוח מה נעשה היום ?
נעשה מה שאנחנו מנסים כול יום להשתלט על העולם.....


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:12 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 16:05

הודעות: 7318
יופי של פוסט (Y) (Y)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:21 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
25/12/11 19:50

הודעות: 1491
הגיע הזמן, ההמתנה היתה שווה ............ :D
איזה פרוט מדהים .......... אני מדבר על מה שכתבת ולא על הצלילים ......... ;)

_________________
?Sometimes I look at people and think, Really? That's the sperm that won


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:27 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/11/10 13:17

הודעות: 2007
וואו :shock:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:40 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
04/09/08 14:27

הודעות: 9287
איזה פוסט מרתק (Y) (Y) (Y)
סחטיין על ההשקעה (Y)

_________________
Jazz washes away the dust of everyday life.” - Art Blakey"
"הכל סופר ונשמר תויק ודווח"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 12:52 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/09/09 00:10

הודעות: 3557
פיני ידידי

ראשית תודה שהעלית את הפוסט הזה.
הדרך שלך היא מורה דרך למי שנכנס לתחום, למשדרגים ולא רק. (Y)

כמי שמלווה אותך כמה שנים ולומד איתך וממך מהמסע הארוך שלך להגיע לסוג של שלמות-
ממה שמעתי אצלך לפני שבוע, נראה שאתה שם :heart:

הגעת לשם בהתמדה ובסוג של סבלנות, הקפדה וירידה לפרטים של יקה פו@ ;)- כל הכבוד!

מאחל לך ולרעייתך, הרבה שעות של האזנה וכייף (F)


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 13:08 
חבר האתר


הצטרף:
23/02/12 16:32

הודעות: 498
פיני, עכשיו אני מבין למה אמרת לי שיחסית לגילי ומצבי המערכת שלי טובה - לקח לך המון זמן להגיע לזה :D

שמעתי את המערכת ללא הכבילה של ZENSATI והיא לא פחות ממדהימה.

דרך אגב, אני התלמיד של התלמיד (בהזדמנות זו- תודה על הסבלנות והייעוץ).

מאחל לאשתך ולך המון שעות האזנה מהנות.

איציק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 13:09 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:45

הודעות: 4742
יפה, לא וויתרת, והייתה גם תמיכה לשגעת.
כיף לקרוא.

_________________
folknrock


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה
הודעהפורסם: 30/07/13 13:27 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
מקסים, סיפור מקסים, ציוד מקסים, הכל נהדר, נהניתי מאוד לקרוא ותודה על השיתוף וההשקעה.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 9   [ 82 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות