@אלוני
אני זונח את ענייני ההנדסה כי זה באמת מיותר לדעתי.
בעניין האחר, מה שמצחיק זה זילות המונח "החלטה שיווקית".
"איש שיווק" לא מתרגם אצלי ל"בן אדם שהולך לדפוק אותי" אלא לאיש
בחברה שיודע לכוון את מפתחי המוצרים לדרישות הלקוחות.
מכירות זה מכירות, שיווק זה שיווק.
אני יכול לומר לך שבחברה בה אני שותף , ההצלחה התחילה כשהמפתחים למדו
להקשיב למי שמומחה במחקר שווק.
מאחר וסטינו אז נסגור פינה,
מה אני אומר? אם חברת היי אנד היא "מכובדת" כהגדרתך אז סביר שאיש שיווק
{ לא מכירות , זה משהו אחר }, במהלך תיכנון היעדים העסקיים של החברה
ישב וחשב: לאיזה שוק אני מכוון? מה יש בו?
מה הגודל שלו? עשה מחקר שוק ראוי, או רכש שירותי מחחקר מחברה מתמחה,
ואז ראה: 200 מליון יורו בשנה הולכים באירופה כל מגברי היי אנד,
מתוכם 15 מליון למגברים נטולי שלט.
ואז ישב וחשב: האם יש לנו פוטנציאל להיות שחקן בשוק הזה ?
האו המאמץ הדרוש כדי לתפוס נתח מהשוק הזה משתלם?
האם ע"פ המשאבים הזמינים לנו זה בכלל אפשרי
{כאן אגב מתחילה מריבה קולנית עם הנהלת הפיתוח
}?
אם בסופו של דבר מגיעים למסקנה שהמאמץ הדרוש לעצב פאנל קדמי שונה
למוצר הדגל, ולזרוק את מנגנון השלט, שווה את הכאב ראש אז הרווחנו.