kooke כתב:
..
אני מת על הרנגלר, זה תענוג רק לעמוד לידו ברמזור ולשמוע אותו מאיץ [ דוגודוגודוגודוגו של 4.2 או מה שיש לו
] והוא נראה נהדר אבל , באמת, 1 ל 5 זה עוד נתון טוב, אין אמינות בכלל וירידת ערך היסטרית. תעשה סיבוב קצר באתר של קונסיומר ריפורט, תראה סטטיסטיקות, תתעלף. אין מצב שאני קונה בנזין בכלל - אלא אם זה מנוע פרייבט הונדה/טויוטה עד 2.5. ג'יפ אמריקאי בנזין - זה טירוף, עדיף בהפרש של הדלק העתידי לקנות טוארג יד 2 [ למרות שפולקסוואגן זה אותו חרא כמו אאודי ]. אני מאוהב גם [ בלי קשר ] באל קמינו הישנות או שב' קמארו ושות', אבל זה לא לעניין להניע בבוקר ולשפוך על זה ליטר. אלו מכונות שנועדו לגאלון ב-30 סנט של שנות השבעים, לא היום.
דיפנדר זה כבר נגמ"ש ייעודי, שטח נהדר אבל מאוד גבולי לשימוש אישתי בכבישים וגם, לא מצטיין באמינות מיודעמה או מנועים מתקדמים. אגב, גם עליו אני מת, אולי אחד ישן כרכב שני. פעם הצטרפתי לג'יפאי מדופלם שנסע לבחון שטחים אופציונאליים חדשים למסלולים בין אילת לים המלח. זה היה בדיפנדר ארוך [ שיפורים קלים בלבד ] וזה היה מרתק, לא ייאמן.
תדמית עארסית זה לא שיקול אצלי בכלל, לא אכפת לי מי קונה מה. הלנדקרוזר מציע אמינות, נוחות, סחירות, ואוטו מצויין בזכות עצמו. לא מכיר מגרעות שיש בו מראש - ואולי תגיד שבמקביל אין לו הצטיינויות - נו - זה בדיוק בשבילי. אגב סחירות, באופן כללי אני מתכנן לא למכור אותו בכלל, בגלל זה מעניין אותי מתי מוחלף הדגם הנכחי ? זה כבר רכב בשל מספיק לקנות ל700,000 ק"מ [ = 40 שנה בערך ב 20/15,000 ק"מ לשנה בערך, שנהיה בריאים ] ולשכוח ממנו.
הידעת ?
טנדר סובארו 1.6 91 10.5 לפי לוי יצחק. קצת מוגזם, אבל רכב מבוקש. חשבתי אולי לעת עתה איזו ענתיקה כזאת ב 5-10 שלא צריך לנעול ואפשר לזרוק בה הכל [ העמסות פשוטות ] ואז אולי לחכות שייצא ל.קרוזר חדש משופר וללכת עליו.