מחבר |
הודעה |
הצטרף: 23/02/10 19:26
הודעות: 495
|
בפוסט הקודם סיפרתי לכם על הרנו 4 עם רדיו am ורמקול מונו קופסת נעליים. סיימתי בהצלחה את לימודי מכונאות הרכב (לא מכיר מי שלא), וממשיכים הלאה ללימודי שמאות הרכב. רק מה נישלחתי מטעם הוועדה לצבירת נסיון מעשי של שלוש שנים במכונאות. כבר אז העבודה במכונאות הייתה עבודה מועדפת, ההבדל היחידי היה במילה אחת ולמי שלא הבין - מעדיף הכל רק לאאאא מכונאות. וכך בין רגע הפכתי לבן מיעוטים במקצוע התובעני הזה למשך שנתיים וחצי מחיי .
הרנו 4 החזיקה מעמד יפה ואפילו הקרטון של הרמקול למרות רוחות ומים שחדרו מהריצפה המפוררת הראו ניצוצות של חיים ניצחיים. הגיע הזמן להשתדרג, הרנו נדחתה על ידי סוחרי הברזל משום שהכילה יותר אויר מפח והושלכה אחר כבוד למזבלה (הללו שר אוצר- מה עם דמי הגריטה?) על חלום רכב הספורט לא ויתרתי , ומשום שלמדתי גם לתקן רכבים בחרתי בקיצונית ובטובה מכולן- אלפא סוד 1.35 ti.
למי שלא מכיר זהו רכב בעל שתי דלתות, 4 פנסים עגולים מלפנים, ספויילר מאחור (וואלה אחי, נשבע לך ספוילר אורגינל מהחברה משו רוצחתתתתת) , ומיתלים מונמכים ומוקשחים. וסטריאו ? אין - לא צריך, נקשיב לגרגור המנוע ויללות הצמיגים בפיתולי העיר חיפה. וכך יללתי וגירגרתי ונמעכתי בכוחת הגיי, ולא הרגשתי שמשהו חסר, חוץ מכובע קסקט וגורמט אבל בתקופה ההיא קסקטים היו לתיירים וגורמטים לבחורות. והשתוללתי ונתתי בגז עד שנמאס.
וכשנמאס, מורידים קצב ומתקינים מערכת. אבל מערכת ברמה של הרכב, ולא מקרטון. בתחום הרמקולים שלטו פיוניר, ובמערכות אלפיין, רדיו טייפ. גיחה לאוטו כחלון (כן ההוא , הזה- השר שלנו) הניבה שני רמקולי פיוניר,ולא רחוק משם מהימאים- רדיו אלפיין משוכלל, מה בשבילך ביזו ? (במבטא גרוזיני) יש לנו עם קלטת רגילה, יש כרום ויש כרום מטאל. בחרתי במנה העיסקית הכוללת את הכל.
ניגשתי להתקין את הרמקולים, פותח את הדלת, והיא ארוכה, מלפנים- ידית החלון ומאחור יוצא כבר מאחורי הגב. בעייה. חוזרים לכחלון סליחה , כבוד השר ומחליפים ברמקול 6x9 אליפטי, עם טוויטר נפרד לכיוון ה-9 עכשיו יש גם מקום לפתוח את החלון (מאוחר יותר הבנתי שזה מיותר כי ממילא הידית עפה בכל מהמורה) ניראה קולללל. חבל שאי אפשר לנהוג עם דלתות פתוחות חשבתי, שכולם יראו.
הרדיו טייפ הורכב בבית מלאכה מקצועי כיאה לאלפייון העליון, כל החוטים (רגילים מנחושת תמנע ) חוברו ביד מיומנת ומלחימה למקומם ויצאתי להשוויץ. חוץ מרדיו am גם היה fm סטריאו וצריך אנטנה. התקנתה הייתה פרוייקט לא פשוט כי היה צריך למצוא חתיכת פח ולא חלודה,דבר שהיה קצת קשה באלפות של פעם. המערכת סיפקה לי וגם לסביבה הפאסיבית הנאה רבה, וגם תקלות שכמעט וגרמו לא אחת לתאונות. ועל כך בחלק השני.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 16/09/09 00:52
הודעות: 5170 מיקום: תל מונד
|
_________________ בברכה, יהושע גומא
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 02/10/08 16:54
הודעות: 9699
|
_________________ אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 08/12/10 10:11
הודעות: 1717 מיקום: מודיעין
|
קוווולללל.
_________________ מו מוז מוזי מוזיקה
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 05/07/11 00:37
הודעות: 628
|
כרגיל, אהבתי ד"א, לגבי האלפא, ה ti אומר שהיא גודשת ?
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 23/02/10 19:26
הודעות: 495
|
The-Fox כתב: כרגיל, אהבתי ד"א, לגבי האלפא, ה ti אומר שהיא גודשת ? ti הינה הקטגוריה הספורטיבית יותר שמתבטאת בקישוטים,במיתלים, יחס דחיסה גבוה יותר ויחס העברה בגיר 1:1 בהילוך הגבוה (גיר קצר) ועוד שאר דאווין. בשנות השמונים ואילך דגמים אלו ניקראו תילתן ירוק במקום ti (דומה לסידרת אבארט בפיאט) תיכף אקבל נזיפה מהמנהל על החדרת מיקרובים מפורום רכב, אז אסתפק בזה.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 21/09/08 14:54
הודעות: 1518
|
אודיו ומוטורי שני התחומים האהובים עליי...איזה יופי...
אבל ראבק ...תמונות....
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 02/10/08 16:54
הודעות: 9699
|
אני גם נזכר בספרינט תלתן שהיו, מכונית יפה, וזוכר גם את הסוד, הג'ולייה, הגו'לייטה... איזה גרוטאות האלפות האלה, השם ירחם, כזה אוטו מחורבן.
_________________ אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|