עכשיו 29/04/24 05:30

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 12 מתוך 17   [ 161 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 13:55 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18220
michael123 כתב:
byrdparis כתב:
מקמפרסים בשביל להכיל את מאסת הכלים ואת התחום הדינאמי שלא נגיע לקליפינג.
= על מנת שלא יפרק את הרמקולים הממוצעים של הלקוחות
(F)


הפוך!
דווקא הקלטות הפחות טובות הם עם ווליום גבוה מאוד!
וזה קורה עם CD. ואם מקטינים את העוצמה בזמן מאסטרינג ל-CD, אז מאבדים רזולוציה..

24ביט המוצלחות יותר הן שקטות ממש. אתה מסובב ומסובב את הווליום..


מה קשור ווליום גבוה, או נמוך לקומפרסיה בגין מאסה ודינאמיקה גבוה?
בכל מקרה, אני פרשתי מהדיון המאד "חשוב" הזה. (F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


נערך לאחרונה על ידי Byrdio בתאריך 20/09/10 14:25, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 14:21 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5288
זי כתב
"לדעתי, בקלאסי צוואר הבקבוק הינם הרמקולים (והאקוסטיקה)...."
מיכאל כתב "יש לך 144db על נייר, גם אם בפועל מערכות טובות נותנות 115db זה הרבה יותר מ-CD."

ובכן, אני מאוד מסכים עם זי כאן - צוואר הבקבוק במוסיקה מאוד דינמית הוא לרוב הרמקולים וההגברה, פחות המקור והפרה. לגבי ה 115, מיכאל, זה נכון אבל מי יכול לשמוע 115 דב באמת אצלו בבית? חדר רגיל, גם אודיופילי, הוא לפחות 15-20 דב. מ115 הגענות לרזולוציה של הספר האדום של סוני ופיליפיס....144 זו הרזולוציה של הפורמט, שלרוב גבוהה משמעותית מרזולוצית הצ'יפ של הממיר, וזה עוד לפני הרעש של ספקי הכוח, החשמל הביתי ועוד ועוד ועוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 14:29 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
yairf כתב:
LINN זה בד"כ קאמרי לא?


לדעתי לא, הם מוכרים גם לייבלים אחרים כמו Acousense הגרמני (מומלץ)
http://www.linnrecords.com/recordlabels.aspx

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 14:32 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
byrdparis כתב:
מה קשור ווליום גבוה, או נמוך לקומפרסיה בגין מאסה ודינאמיקה גבוה?

קשר ישיר.

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 14:48 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
נועםס כתב:
זי כתב
"לדעתי, בקלאסי צוואר הבקבוק הינם הרמקולים (והאקוסטיקה)...."
מיכאל כתב "יש לך 144db על נייר, גם אם בפועל מערכות טובות נותנות 115db זה הרבה יותר מ-CD."

ובכן, אני מאוד מסכים עם זי כאן - צוואר הבקבוק במוסיקה מאוד דינמית הוא לרוב הרמקולים וההגברה, פחות המקור והפרה. לגבי ה 115, מיכאל, זה נכון אבל מי יכול לשמוע 115 דב באמת אצלו בבית? חדר רגיל, גם אודיופילי, הוא לפחות 15-20 דב. מ115 הגענות לרזולוציה של הספר האדום של סוני ופיליפיס....144 זו הרזולוציה של הפורמט, שלרוב גבוהה משמעותית מרזולוצית הצ'יפ של הממיר, וזה עוד לפני הרעש של ספקי הכוח, החשמל הביתי ועוד ועוד ועוד.


נועם,
לא הבנת אותי
24ביט זאת פלטפורמה אחרת, תהליך מאסטרינג של 24ביט שונה לגמרי (והיום עושים את זה טוב יותר למשל מלפני 5 שנים) מ-RB.
גם אם לא תשמע את ה-130db (?) של 1812, עדיין תהנה מרמת עיוותים נמוכה יותר, מיקרו-דינמיקה טובה יותר וחוסר ארטיפקטים אחרים של פילטרים שמופעלים ב-downmix ל-CD. כמו ringing שוויטלי פירט. הוא שם והוא קיים. אני יכול להראות גרפים. רק שוויטלי שומע אותו, ורובינו כאן - לא. או שינוי פזה. או רעש בתדרים הגבוהים. או dithering.

אני פשוט לא מבין על מה וויקוח כאן, חברה.
כאילו שלכולכם יש איזה jukebox בבית. אנחנו כאנשים שמחליפים את המערכות היקרות בעוד יותר יקרות צריכים לברך שסוף סוף אפשר לגלות את הפוטנציאל של הברזלים..

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 17:44 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5288
מיכאל
אתה צודק- שגיתי ולא הבנתי אותך. תודה על התיקון!

בעניין דומה, אני מאוד מסכים איתך בדחיפת ההי רזולושיין. אנחנו בהחלט יכולים להגדיל את השוק לפורמטים הללו. עם זאת, אני החלטתי די בבירור לא לקנות שום הקלטת הי רזולושיין רק מפני שהיא כזו. רק לאחרונה החלו hdtracks לשחרר מוסיקה מעניינת לא אזוטרית בפורמטים הללו.
המבחן לטעמי הוא המוסיקה ורק המוסיקה- מה שאומר, שרוב מה שאקנה לטעמי יהיו סידיים ותקליטים.
אני גם חושב, שמה שאמרתי בעבר עדיין תקף - לדעתי, מתוך מבט הסטורי על ההי אנד, הממירים הקיימים, ברובם או בכולם, עדיין לא מסוגלים למצות לגמרי את הפוטנציאל של הפיילים הללו. אסתכן ואומר שלדעתי, גם ממירים מצויינים כמו הוייס רק מתחילים לגרד את מה שבאמת נמצא שם. עוד כמה שנים ויהיה לך קל בהרבה להדגים שמיעתית כמה הפורמטים הללו עדיפים על הסידי. שוב, זאת דעה לא מבוססת עובדתית, אבל זו דעתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 19:09 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/01/10 00:22

הודעות: 52
נועםס כתב:
גם ממירים מצויינים כמו הוייס רק מתחילים לגרד את מה שבאמת נמצא שם.


זה מנסיון אישי? ;)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 19:14 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5288
זה מהיכרות עם ההסטוריה של רפרודוקציה של מדיה דיגיטלית. ההרדוור לרוב מפגר אחר הסופטוור. ההי אנד מפגר בהרבה אחרי שוק הפרו בכל הנוגע לשימוש בפורמטים הללו. לא שמעתי את הווייס, נתתי אותו כדוגמא לממיר נוכחי הנחשב מוצלח (ושהייתי שמח לנסות בביתי).

צריך לתת לזה עוד זמן - A Splendid time is guaranteed for all


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 20:29 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/08 21:54

הודעות: 8621
michael123 כתב:
פילטרים שמופעלים ב-downmix ל-CD. כמו ringing שוויטלי פירט. הוא שם והוא קיים. אני יכול להראות גרפים. רק שוויטלי שומע אותו, ורובינו כאן - לא. או שינוי פזה. או רעש בתדרים הגבוהים. או dithering.

אני פשוט לא מבין על מה וויקוח כאן, חברה.

אין ויכוח! לפחות לא מצידי (אני בסה"כ שואל שאלות ע"מ להבין וטוען טענות/ מניח הנחות ע"ס נסיוני, זהו).

ראה, כשפלוני (במקרה שלנו vitalyi), טוען שקיימת תופעה קבועה! של זיוף/ עיוות...בתחומי תדר מסויימים של כלים מסויימים, בפורמט ה RB, זו תגלית די מרעישה, עבורי לפחות (לא שמעתי ו/או קראתי על כך במשך כ 25 שנות קיום הפורמט) ולכן אני סקרן והופך ושואל....

עכשיו, אתה בא עם הצהרה שאתה יכול להמחיש את קיום התופעה דנן באמצעות גרפים (אני מניח שלא התכוונת למקרה/ים נקודתיים, אלא לתופעה קבועה! בפורמט RB), אם אכן, לדעתי זה שווה פירסום יעודי :idea:

בנתיים, אני שמח בחלקי שלא נחנתי בחוש שמיעה כמו של vitalyi (ו/או שאיני מאזין דרך סקופ :) * זכויות למשפט הנ"ל ל-א.ב. ;) )


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: M2TECH hiFace Evo
הודעהפורסם: 20/09/10 20:42 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/01/10 00:22

הודעות: 52
נועםס כתב:
זה מהיכרות עם ההסטוריה של רפרודוקציה של מדיה דיגיטלית. ההרדוור לרוב מפגר אחר הסופטוור. ההי אנד מפגר בהרבה אחרי שוק הפרו בכל הנוגע לשימוש בפורמטים הללו. לא שמעתי את הווייס, נתתי אותו כדוגמא לממיר נוכחי הנחשב מוצלח (ושהייתי שמח לנסות בביתי).

צריך לתת לזה עוד זמן - A Splendid time is guaranteed for all



נועם, לא מסכים איתך בגלל שדוגמה שנתת לא טובה במקרה הספציפי בגלל שחבר'ה מWEISS באו מעולם של HR עוד לפני שאודיופילים גילו את המושג הזה בכלל , בגלל שבאולפנים HR זה סטנדרט מזמן. הם פשוט הביאו לנו את מה שהם עושים כל החיים שאפשר להשמיש את זה בבית.
הרי 30 שנה היינו שבויים של SONY והמדיה המוגבלת שלהם, הם לא עשו אופטימיזציה של מדיה למטרת איכות החומר המוקלט אלא להפך סירסו את הקלטות בשביל שזה יתאים להם למדיה. כך חברה נחמדה הזאת קבעה בשטח איך דור שלם יאכל את הקש הזה.

לידע כללי :

Journal of the AES, vol. 46


Kees A. Schouhamer Immink, Fellow, Audio Engineering Society,

Institute for Experimental Mathematics, Essen, Germany

It is my view that digital audio was made possible at that point, and between 1970 and 1980 numerous meetings were held between Philips and Sony. In order to understand the technical choices concerning sample resolution and such at that time one must look to what was happening with studio equipment and with digital audio in broadcasting. The BBC in the UK was one of the first to adopt digital sound, and they were working with a 13-bit distribution system for the transmitter network, sampled at 32 kHz. Stockham's experiments in 1972-3 with the Soundstream system involved sample rates averaging around 40 kHz, and he used computer tape as the means of storage, which made it practical to store data at 16 bit resolution because of the byte-orientated nature of computer data storage. 8 bits would have been too few, and 14 bits would have meant inefficient use of the storage space, so 16 bits seemed logical. Computer tape was really the only way of storing perhaps one hour of sound at the time. Towards the end of the 70s, (PCM) adapters were developed which used ordinary analogue video recorders as a means of storing digital audio data, since these were the only widely available devices with sufficient bandwidth. This helps to explain the choice of sampling frequency for the CD, because the number of video lines, frame rate and bits per line end up dictating the sampling frequency one can achieve if wanting to store 2 channels of audio. The sampling frequencies of 44.1 and 44.056 kHz were thus the result of a need for compatibility with the NTSC and PAL video formats used for audio storage at the time.


מי בכלל חשב על איכות הסאונד או אודיופילים :)


נערך לאחרונה על ידי Stereo-man בתאריך 20/09/10 21:04, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 12 מתוך 17   [ 161 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות