מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
|
הצטרף: 13/09/08 21:54
הודעות: 8621
|
Stereo-man כתב: הרי 30 שנה היינו שבויים של SONY והמדיה המוגבלת שלהם,
צודק, אכן עצוב שכך התגלגלו הדברים אך מה זה מול 150 שנה עם מנוע הבעירה הפנימית המוגבל
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10525
|
zy באתר זה http://src.infinitewave.ca/תבחר Impulse ב-test result וב-converter תבחר את הסוג, למשל Weiss או iZotope רוב התוצאות מראות גרף שמצורף. החלק שמשמאל לסיגנל - לא קיים בטבע, אין ringing שבא לפני סיגנל
קבצים מצורפים: |
|
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
הי סטריאו מן - אתה בהחלט צודק לגבי וייס . אני עדיין סבור שוייס (עם כל הכבוד ויש כבוד ) היא לא השחקן היחיד בשוק, ושוק ההי אנד טרם עסוק באופן אינטנסיבי בפורמטי הי רז. מה שקראת "להשמיש" הוא מעט יותר מזה - הדרישות של קהל האודיופילים שונות במעט מאלה של צרכני הפרו (לא גבוהות או נמוכות יותר, פשוט שונות). הדברים האלה לוקחים כמה שנים טובות ודורשים המון הפריה הדדית משחקנים שונים- כולל יצרני רמקולים, מגברים ואולי אף (רחמנא לצלן..) כבלים. זה יקח זמן, אבל כשזה יקרה, לא תהיה שום שאלה לגבי העליונות הסונית של הפורמטים הללו. אנחנו לא חייבים להסכים, אבל בוא ניפגש בעוד חמש שנים לדון בזה...רוב הסיכויים שהממירים של אז יהיו עדיפים על אלה שברשותנו היום - כולל הוייס. זה כמובן טריוויאלי, אבל הנקודה היא, שלדעתי, חלק מהממירים והציוד של היום מתקשים לנפק את ההבדל החד משמעי שהסקופ מראה בין הקבצים האדומים והחדשים
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10525
|
נועם DAC2 של WEISS מתחום ה-PRO זהה לגמרי מבחינת הסונית ל-MINERVA, הדגם הקודם של DAC202. ויש עוד הרבה מוצרים אחרים, כמו MSB שנותנים אותו ציוד, מה הבדל? אני אגיד לך: בדרך כלל מוצרים "אודיופילים" יקרים יותר פי 2, ארוזים בקופסה נוצצת, ולא רק שאתה משלם יותר עוד מורידים לך פיצ'רים.
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
--- מושעה ---
|
|
הצטרף: 26/01/10 00:22
הודעות: 52
|
נועםס כתב: הי סטריאו מן - אתה בהחלט צודק לגבי וייס . אני עדיין סבור שוייס (עם כל הכבוד ויש כבוד ) היא לא השחקן היחיד בשוק, ושוק ההי אנד טרם עסוק באופן אינטנסיבי בפורמטי הי רז. מה שקראת "להשמיש" הוא מעט יותר מזה - הדרישות של קהל האודיופילים שונות במעט מאלה של צרכני הפרו (לא גבוהות או נמוכות יותר, פשוט שונות). הדברים האלה לוקחים כמה שנים טובות ודורשים המון הפריה הדדית משחקנים שונים- כולל יצרני רמקולים, מגברים ואולי אף (רחמנא לצלן..) כבלים. זה יקח זמן, אבל כשזה יקרה, לא תהיה שום שאלה לגבי העליונות הסונית של הפורמטים הללו. אנחנו לא חייבים להסכים, אבל בוא ניפגש בעוד חמש שנים לדון בזה...רוב הסיכויים שהממירים של אז יהיו עדיפים על אלה שברשותנו היום - כולל הוייס. זה כמובן טריוויאלי, אבל הנקודה היא, שלדעתי, חלק מהממירים והציוד של היום מתקשים לנפק את ההבדל החד משמעי שהסקופ מראה בין הקבצים האדומים והחדשים השחקן היחיד לא, המתקדם כן . הרבה יותר קל להסב טייס שמטיס סוג מסויים של מטוס קרב למטוס קרב מדגם אחר או למטוס תובלה מאשר לקחת בן אדם שהיה טס על פליי סימולטור בבית מול מחשב וללמד אותו לטוס במטוס אמיתי.
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
הצטרף: 17/02/09 03:08
הודעות: 2949
|
נו אופנס אבל זה קשקוש מוחלט. היתרון העיקרי שמציע היום וויס על פני המתחרים, זה אלגוריתמים טובים יותר של פילטרים דיגיטלים. זה רק עניין של זמן שיצרני הסיליקון המוכרים (וולפסון, TI ואחרים), יקנו טכנולוגייה כזו או יפתחו לבד (או יעתיקו לבד ) ואז כל יצרן גדול או קטן (או סיני) יוכל להגיע (תאורטית) לתוצאות דומות. מספיק לראות את המפלצות הסופר-יקרות של Theta, Wadia ואחרים מתחילת שנות ה-90 עם טכנולוגייה שהייתה אז ייחודית ורצה על מעבדי DSP יקרים, והיום הם לא יותר טובים מ-DAC סיני ממוצע עם לוגו מוזהב בחזית. בקיצור, זה ההבדל בין Early Adopters ל-Mass Market.
_________________ AudioClinic
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
טוב, השיחה הזו אודות וייס - זו רק דוגמא - פשוט יש כאן הרבה אנשים שמשבחים אותם- לי אישית אין שום סנטימנטים כאלה ואחרים כלפיהם. יש עוד יצרנים כאלה. אין לי מושג למה התכוון יאיר באמירה המעודנת שלו על קשקוש, אבל בכל מקרה - אני עומד על מה שאמרתי - השימוש בהי רזולושין הוא רק בחיתוליו, אימפלמנטציות מוצלחות יותר (צ'יפים, פורמטי העברה, יחידות אנלוגיות תואמות וכו') יבואו עם הזמן. לדעתי, רוב הציוד של היום מטפל בעיקר ברד בוק וכעיסוק צדדי בהי רזולושין. שוב, הדרישות של תחום הפרו שונות מאלה של שוק האודיופילים. מיכאל, הדוגמא שהבאת (רה ברנדינג של מכשיר פרו לשוק האודיופילי) לא מוכיחה כלום- זה שמישהו עושה את זה לא מעיד על השוק כולו - יש המון חברות הי אנד שלא מתעסקות בכלל בפרו וההיפך. שני השווקים אינם זהים.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33112
|
נועםס כתב: שוב, הדרישות של תחום הפרו שונות מאלה של שוק האודיופילים. מיכאל, הדוגמא שהבאת (רה ברנדינג של מכשיר פרו לשוק האודיופילי) לא מוכיחה כלום- זה שמישהו עושה את זה לא מעיד על השוק כולו - יש המון חברות הי אנד שלא מתעסקות בכלל בפרו וההיפך. שני השווקים אינם זהים. מסכים מאוד מאוד (מאוד) עם הטענה הזאת.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/06/09 16:42
הודעות: 10525
|
חברות המובילות בתחום זה כמו BERKELEY AUDIO, WEISS, DCS, MSB, ANTELOPE, EMM עובדים ומקורם בתחום ה-PRO
סתם, FYI
_________________ מיכאל
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33112
|
מיכאל, אתה לא יורד לסוף דעתו של נועםס.
נניח שלכולם יש מוצרים מעולים. אבל הדרישות שלך ושל אולפן הן לא זהות בהמון אספקטים שונים. ובעולם שחתיכת שטקר יכולה להרים או להפיל את הסאונד, זה שיש או אין לך קונסולה, סוג רמקולים, מרחק האזנה, סביבת האזנה, ומטרה לגמרי שונה (הפקה אל מול שיחזור) זה קצת תמים "לסמוך על החברה כי היא נמצאת באולפן".
אז מה עושים? שומעים ומחליטים על סמך ההאזנה בסביבה הרלוונטית לנו. ה- Weiss כדוגמה (שאותה במקרה בחנתי לעומק) הוא מוצר פצצתי, לא בגלל שאדון דניאל וויס ייצר אותו אלא בגלל שהוא פשוט כזה. (ומחר בבוקר הוא עלול לשחרר מוצר מחורבן ואיזה ילד פלא עם רעיון ימציא משהו שאוכל אותו בלי מלח)
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|