איתי_הגיתי כתב:
זה הסאונד האנלוגי, שיותר נעים לאוזן ממה שיוצא ממכונות הדאק/סידי הדיגיטליות.
גם אני חש את זה.
טוב, אתה קצת יותר החלטי ממני
אצלי זה נכון בחלק מהמקרים.
אייל/אקסטרא,
לא, זה לא ממש נכון לגבי נלסון, אנסה לחדד.
אני מפריד בין שני סוגי ביצועים (ווקאליים). ביצוע אינטימי, כזה שנותן פוקוס לקול הזמר, יש ליווי מן הסתם אבל הוא יותר ברקע, בדר"כ גם יותר איטי. (נניח שני האלבומים הראשונים של ג'ונס)
ומצד שני ביצוע בעל ליווי יותר בולט בדר"כ יותר מהיר, אתה יודע, גיטרות בלגאנים (נגיד האחרון שלה).
את הסוג הראשון אני מעדיף לשמוע על ה- CD, אני לא אוהב שמנפחים את קול הזמר יותר מידי וברמה הטונאלית, לפחות בהשוואה הזאת זה נשמע לי יותר אמיתי.
בסוג השני, כשיש לך כל כך הרבה רבדים בו זמנית פה גיטרות, שם תופים, קצת אפקטים, לא מפריע לי שקול הזמר יהיה פחות מפוקס, זה אפילו עוזר ומתאים. במצב כזה גם קשה/מיותר להתייחס לנכונות הטונאלית של
הקול.
מאיפה ה- bellari?
VP130/530?
קוקי, צודק, גם אני לא אוהב את זה, אבל לכתוב כל הזמן "בסיס הפטיפון" גם מעצבן.
זה כמובן מגיע מ- turn
table כמו שדג ציין.
אפי, הזמנתי כרטיסים לבריטני ספירס
אביעד,