מחבר |
הודעה |
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 26/09/08 20:35
הודעות: 18354
|
רוזי1 כתב: יופי של סקירה, תודה.
אפשר לאמר שאחת התובנות מהניסיון עם המגבר הזה היא, שאקוסטיקה מתחילה במערכת (נושא המיד באס לדוגמא)? איציק, אל תתחיל איתי התשובה היא בהחלט לא! אקוסטיקה מתחילה באקוסטיקה = חדר, מערכת באה אחר כך. מערכת מנגנת תדרים, נגיד שבאידיאל 20-20K, אנו מנסים בדרך כלל שתהיה מאוזנת ככל שניתן מבחינת הענות התדרים הללו עם "צבע" לטעמנו. אם יש שינויים בנושא הזה, הם התבטאו בחדר מאוזן אקוסטית ביתר שמע אם החדר לא מאוזן מבחינה אקוסטית, אתה לא תשתמע שום מערכת, אלא בעיקר את החדר. יש מגברים שמצליחים להחזיק מערכת =רמקולים, כמו שצריך. כך שגם מיד בס, שהוא לדידי הקשה ביותר ליצירה באופן מרגש, בעל טקסטורה וכיוצ' - יוצא מאוזן ונכון. הפונל הוא אחד כזה, כמו גם המגברים האישיית שלי (למזלי) ויש עוד כאלו, אבל לא תמיד (כנראה בעיקר בשל התאמה או סתם דגם מחורבן). אבל, בעיקר ובדרך כלל, הבעייה טמונה בחדר! ולא במערכת. חדר מטופל אקוסטית (מטופל!!!! לא שמישהו חירטט ושם וילון ושטיח) יהווה בסיס איתן ונכון לכל מערכת (טובה) שתכנס לשם, בלי שום קשר.
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 18:45
הודעות: 4747
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/10/08 18:46
הודעות: 3499
|
איזו סקירה "לפנים". נהניתי מאד לקרוא. נשמע שמאד נהנית מהמגבר, ודווקא בגלל הייחוד בסאונד שלו. בהחלט מסקרן!
_________________ תנו לייק, בחייאת: http://www.youtube.com/watch?v=n5fpamNooIo האיש הכי חרמן על סקרצואים בעולם!!
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 15/09/09 18:52
הודעות: 1842
|
byrdparis כתב: רוזי1 כתב: יופי של סקירה, תודה.
אפשר לאמר שאחת התובנות מהניסיון עם המגבר הזה היא, שאקוסטיקה מתחילה במערכת (נושא המיד באס לדוגמא)? איציק, אל תתחיל איתי התשובה היא בהחלט לא! אקוסטיקה מתחילה באקוסטיקה = חדר, מערכת באה אחר כך. מערכת מנגנת תדרים, נגיד שבאידיאל 20-20K, אנו מנסים בדרך כלל שתהיה מאוזנת ככל שניתן מבחינת הענות התדרים הללו עם "צבע" לטעמנו. אם יש שינויים בנושא הזה, הם התבטאו בחדר מאוזן אקוסטית ביתר שמע אם החדר לא מאוזן מבחינה אקוסטית, אתה לא תשתמע שום מערכת, אלא בעיקר את החדר. יש מגברים שמצליחים להחזיק מערכת =רמקולים, כמו שצריך. כך שגם מיד בס, שהוא לדידי הקשה ביותר ליצירה באופן מרגש, בעל טקסטורה וכיוצ' - יוצא מאוזן ונכון. הפונל הוא אחד כזה, כמו גם המגברים האישיית שלי (למזלי) ויש עוד כאלו, אבל לא תמיד (כנראה בעיקר בשל התאמה או סתם דגם מחורבן). אבל, בעיקר ובדרך כלל, הבעייה טמונה בחדר! ולא במערכת. חדר מטופל אקוסטית (מטופל!!!! לא שמישהו חירטט ושם וילון ושטיח) יהווה בסיס איתן ונכון לכל מערכת (טובה) שתכנס לשם, בלי שום קשר. לא שכנעת אותי עדיין מחזיק בדיעה שקודם המערכת ואח"כ החדר. אתה יודע מה, כנראה שזה משהו באמצע
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 26/09/08 20:35
הודעות: 18354
|
רוזי1 כתב: byrdparis כתב: רוזי1 כתב: יופי של סקירה, תודה.
אפשר לאמר שאחת התובנות מהניסיון עם המגבר הזה היא, שאקוסטיקה מתחילה במערכת (נושא המיד באס לדוגמא)? איציק, אל תתחיל איתי התשובה היא בהחלט לא! אקוסטיקה מתחילה באקוסטיקה = חדר, מערכת באה אחר כך. מערכת מנגנת תדרים, נגיד שבאידיאל 20-20K, אנו מנסים בדרך כלל שתהיה מאוזנת ככל שניתן מבחינת הענות התדרים הללו עם "צבע" לטעמנו. אם יש שינויים בנושא הזה, הם התבטאו בחדר מאוזן אקוסטית ביתר שמע אם החדר לא מאוזן מבחינה אקוסטית, אתה לא תשתמע שום מערכת, אלא בעיקר את החדר. יש מגברים שמצליחים להחזיק מערכת =רמקולים, כמו שצריך. כך שגם מיד בס, שהוא לדידי הקשה ביותר ליצירה באופן מרגש, בעל טקסטורה וכיוצ' - יוצא מאוזן ונכון. הפונל הוא אחד כזה, כמו גם המגברים האישיית שלי (למזלי) ויש עוד כאלו, אבל לא תמיד (כנראה בעיקר בשל התאמה או סתם דגם מחורבן). אבל, בעיקר ובדרך כלל, הבעייה טמונה בחדר! ולא במערכת. חדר מטופל אקוסטית (מטופל!!!! לא שמישהו חירטט ושם וילון ושטיח) יהווה בסיס איתן ונכון לכל מערכת (טובה) שתכנס לשם, בלי שום קשר. לא שכנעת אותי עדיין מחזיק בדיעה שקודם המערכת ואח"כ החדר. אתה יודע מה, כנראה שזה משהו באמצע מזל שאני לא צריך למכור לך כלום
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 02/10/08 15:54
הודעות: 9699
|
byrdparis כתב: רוזי1 כתב: byrdparis כתב: רוזי1 כתב: יופי של סקירה, תודה.
אפשר לאמר שאחת התובנות מהניסיון עם המגבר הזה היא, שאקוסטיקה מתחילה במערכת (נושא המיד באס לדוגמא)? איציק, אל תתחיל איתי התשובה היא בהחלט לא! אקוסטיקה מתחילה באקוסטיקה = חדר, מערכת באה אחר כך. מערכת מנגנת תדרים, נגיד שבאידיאל 20-20K, אנו מנסים בדרך כלל שתהיה מאוזנת ככל שניתן מבחינת הענות התדרים הללו עם "צבע" לטעמנו. אם יש שינויים בנושא הזה, הם התבטאו בחדר מאוזן אקוסטית ביתר שמע אם החדר לא מאוזן מבחינה אקוסטית, אתה לא תשתמע שום מערכת, אלא בעיקר את החדר. יש מגברים שמצליחים להחזיק מערכת =רמקולים, כמו שצריך. כך שגם מיד בס, שהוא לדידי הקשה ביותר ליצירה באופן מרגש, בעל טקסטורה וכיוצ' - יוצא מאוזן ונכון. הפונל הוא אחד כזה, כמו גם המגברים האישיית שלי (למזלי) ויש עוד כאלו, אבל לא תמיד (כנראה בעיקר בשל התאמה או סתם דגם מחורבן). אבל, בעיקר ובדרך כלל, הבעייה טמונה בחדר! ולא במערכת. חדר מטופל אקוסטית (מטופל!!!! לא שמישהו חירטט ושם וילון ושטיח) יהווה בסיס איתן ונכון לכל מערכת (טובה) שתכנס לשם, בלי שום קשר. לא שכנעת אותי עדיין מחזיק בדיעה שקודם המערכת ואח"כ החדר. אתה יודע מה, כנראה שזה משהו באמצע מזל שאני לא צריך למכור לך כלום דווקא לא כזה מזל, יכלת להשיג מחיר נהדר על כוסיות של שוט - ורק דמיין בכמה היית מוכר לו כוסות של בירה. סתם סתם ! צוחקים !נזכרתי בזה השבוע, הביאו לי מכתש משיש [ לטחינת תבלינים ] והוא הגיע לסלון בינתיים [ לא נראה לי שאשתמש בו ] ותהיתי אם הוא עכשיו גונב לי תדר.
_________________ אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 15/09/09 18:52
הודעות: 1842
|
byrdparis כתב: רוזי1 כתב: byrdparis כתב: רוזי1 כתב: יופי של סקירה, תודה.
אפשר לאמר שאחת התובנות מהניסיון עם המגבר הזה היא, שאקוסטיקה מתחילה במערכת (נושא המיד באס לדוגמא)? איציק, אל תתחיל איתי התשובה היא בהחלט לא! אקוסטיקה מתחילה באקוסטיקה = חדר, מערכת באה אחר כך. מערכת מנגנת תדרים, נגיד שבאידיאל 20-20K, אנו מנסים בדרך כלל שתהיה מאוזנת ככל שניתן מבחינת הענות התדרים הללו עם "צבע" לטעמנו. אם יש שינויים בנושא הזה, הם התבטאו בחדר מאוזן אקוסטית ביתר שמע אם החדר לא מאוזן מבחינה אקוסטית, אתה לא תשתמע שום מערכת, אלא בעיקר את החדר. יש מגברים שמצליחים להחזיק מערכת =רמקולים, כמו שצריך. כך שגם מיד בס, שהוא לדידי הקשה ביותר ליצירה באופן מרגש, בעל טקסטורה וכיוצ' - יוצא מאוזן ונכון. הפונל הוא אחד כזה, כמו גם המגברים האישיית שלי (למזלי) ויש עוד כאלו, אבל לא תמיד (כנראה בעיקר בשל התאמה או סתם דגם מחורבן). אבל, בעיקר ובדרך כלל, הבעייה טמונה בחדר! ולא במערכת. חדר מטופל אקוסטית (מטופל!!!! לא שמישהו חירטט ושם וילון ושטיח) יהווה בסיס איתן ונכון לכל מערכת (טובה) שתכנס לשם, בלי שום קשר. לא שכנעת אותי עדיין מחזיק בדיעה שקודם המערכת ואח"כ החדר. אתה יודע מה, כנראה שזה משהו באמצע מזל שאני לא צריך למכור לך כלום דווקא אני קונה טוב תשאל את ריכטר
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 15/07/11 11:07
הודעות: 142
|
נשמע מעניין ופשוט תענוג לקרוא
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 23/09/09 17:50
הודעות: 368
|
כרגיל אביעד כיף לקרוא את החוויה כפי שאתה מעביר אותה. ולמרות המחמאות למגבר המסקרן ומעניין הזה לא מצאת תחליף טרנזיסטורי ( במחיר עממי ++ ) להגברת שפופרות טובה ובזה אני מסכים איתך.
חוץ מזה אפשר להנות ממוזיקה , יש מספיק והותר כזאת גם בלי להזכיר את ואגנר , אבל זה אני מסיבותי שלי.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 09/04/13 11:03
הודעות: 126
|
המגבר הזה עדיין מיוצר? אפשר למצוא אותו באורק?
נערך לאחרונה על ידי yeuda277 בתאריך 18/01/16 12:42, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
|