עכשיו 28/04/24 03:25

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 2 מתוך 10   [ 97 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 10:34 
--- מושעה ---


הצטרף:
22/11/08 10:11

הודעות: 1252
Joshua_G כתב:
אני מוצא סתירה בין שתי האמירות הבאות בסקירה:
1. "המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי."
2. "את השפופרות המסופקות הם רוכשים בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים."
נראה לי שאין צורך לפרט את הסתירה.


יהשוע שלום

זו סתירה כמו שהיום יום שבת ואנחנו מטפסים כעת (אני ואתה ביחד) על הר בשווייץ.

הגישה של פיטר ברורה והגיונית הרבה יותר- ומאוד פשוטה.

תיכנון והרכבת ציוד אדיו מושפעים בין היתר משאלת 'נקודת המחיר' שהמתכנן לקח על עצמו לכווננן את מוצריו. אקח לדוגמא את סט העילית שמכוייל למחיר 'הקלאסי' (האמריקאי) של 30,000 דולר לזוג מונובלוקים וקדם מגבר.

פיטר טוען שהרבה בוני ציוד לא משקיעים באיכות הבניה והחלקים את המירב- תחום שמרבית האדיופילים לא יכולים לשדרג או לא יודעים- ואז הם ממקבלים מוצר נחות בסאונד שגם מתכלה בקצב מהיר יותר לאורך הזמן, עקב שימוש בחלקים פשוטים וזולים.

שפורפרות הם מוצר 'קל' להתייחסות של אדיופילים, ולכל אחד מהם יש העדפה וטעם שונה, ולכן בשיחות עימו הוא מדגיש כמה זה לא הגון מצד בונה הציוד 'לנפנף' בניצנוצי' שפורפרות ובמקביל לחסוך בחלקים.

רוצה דוגמא- הכבלים ששומרים על האנרגיה במונובלוקים הם מוצר עם טווח פעולה של 50 שנה ללא ירידה בביצועים, ובניית כל אחד מהם עולה 300 דולר (וישנם 4 כאלו בכל מונובלוק).

אז מה עדיף- בניה איכותית בדרגה העליונה או לצייד אותם בשפורפרות 'איכותיות' שנשענות על רכיבים שבעוד 5 שנים ירידת הביצועים תהיה משמעותית.

אני לא מדבר על השאסי בבנייה בדרגת איכות שלא נפוצה אלא בציוד של 50 אלף דולר ומעלה (וגם שם מאוד נדיר), החלקים הפנמיים מהאיכות העליונה בתחום של מיטב היצרנים היפנים והמערביים, העבודה המוקפדת בתיכנון, ובביצוע של בהנחת כל חוט והלחמה המדוייקות (והלחמות בעלות אחידות ואותו גודל מינימאלי נדרש), מחברים ומתגים מחברות המובילות וכדומה.

אני מניח שכל לקוח היה שמח לקבל מוצר כזה ולהתעסק בשפורפרות לטעמו, ולא הפוך- לקבל שפורפרות 'איכותיות' וחסכנות אינטנסיבית באיכות החלקים והבניה.

ולכן להבנתי הסתירה והטעות נמצאים באלו 'המעריכים' איכות ציוד לפי פריט מתכלה קל להחלפה, ולא לפי יסודות המכשיר.

_________________
AUDIO DREAMS יבוא והפצת מערכות משובחות למוזיקה, קולנוע בייתי ו'בית חכם'.
רח' חרושת 3 רמת השרון, 052-7301999


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 10:44 
חבר האתר


הצטרף:
16/09/09 00:52

הודעות: 5170
מיקום: תל מונד
byrdparis כתב:
Joshua_G כתב:
אני מוצא סתירה בין שתי האמירות הבאות בסקירה:
1. "המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי."
2. "את השפופרות המסופקות הם רוכשים בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים."
נראה לי שאין צורך לפרט את הסתירה.


הי יהושוע , אכן זה נקרא כסתירה .. במקור התכוונתי לכתוב :
המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי.
אך את השפופרות המסופקות הם רוכשים דווקא בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים.

בסוף החלטנו שלא להציג זאת כך.
ולהמשיך בקו קצת שונה ..
מקווה שתאשר זאת מבחינתך - (F)


אם למתכנן באמת הייתה חשובה איכות הרכיבים, הוא היה משתמש בשפופרות
NOS – New Old Stock .

בנוסף, קטעים מהסקירה נראים כלקוחים מהחומר הפרסומי של החברה.
אתה רשאי לכתוב מה שבא לך ולנסח כראות עיניך. העניין הוא שכאשר אני קורא סקירה הנראית כחומר פרסומי, אני לא מתייחס ברצינות רבה מדי לסקירה כולה. לפעמים, המוסיף גורע. יתר-על-כן, סוקר רציני לא היה כותב על איכות הרכיבים בציטוט מפי פרסומאי היצרן, מבלי לבדוק בעצמו באיזה רכיבים משתמשים ומהי איכותם. במקום שירת הלל הייתי מעדיף לקרוא באיזה נגדים, קבלים, שנאים, מחברים וחוטי חיבור משתמשים – וכן אם מדובר במעגל מודפס, או בחיווט מנקודה לנקודה. בנוסף, כאשר יתרונות המגבר מובלטים מאד, בעוד חסרונותיו רק נרמזים, הסקירה נראית לי מוטית. גם כאשר נאמר תוך התפתלות שזה המגבר הטוב ביותר במחירו, מבלי השוואת האזנה בתנאים שווים למגברים אחרים, זאת סקירה מוטית. סקירה מוטית כזאת, שאינה כוללת משקל שווה ליתרונות מול החסרונות לא גורמת לי אפילו לרצות לנסות את המגבר על המערכת שלי.

הדברים נכתבו במטרה לשפר את איכות ואמינות הסקירות בעתיד – לא כדי לפגוע או לתקוף.

_________________
בברכה,
יהושע גומא


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 10:58 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
12/08/09 22:58

הודעות: 1297
אילן סודרי כתב:
יהשוע שלום

זו סתירה כמו שהיום יום שבת ואנחנו מטפסים כעת (אני ואתה ביחד) על הר בשווייץ.

ולכן להבנתי הסתירה והטעות נמצאים באלו 'המעריכים' איכות ציוד לפי פריט מתכלה קל להחלפה, ולא לפי יסודות המכשיר.

אילן,

כדאי לך אולי לבדוק אם יש קורס ללוגיקה למתחילים באיזשהו מקום/זמן, אולי ביום שבת על הר בשווייץ, וללמוד מה הפירוש המונח "סתירה".

אולי כדאי שתלך לקורס כזה, and the sooner the better...

עמיר

_________________
ה"אמת" אינה אצלי בכיס. כל מה שאני כותב הן מחשבותי האישיות בלבד, לא יותר, אבל גם לא פחות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 11:05 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 04:12

הודעות: 7061
Joshua_G כתב:
byrdparis כתב:
Joshua_G כתב:
אני מוצא סתירה בין שתי האמירות הבאות בסקירה:
1. "המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי."
2. "את השפופרות המסופקות הם רוכשים בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים."
נראה לי שאין צורך לפרט את הסתירה.


הי יהושוע , אכן זה נקרא כסתירה .. במקור התכוונתי לכתוב :
המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי.
אך את השפופרות המסופקות הם רוכשים דווקא בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים.

בסוף החלטנו שלא להציג זאת כך.
ולהמשיך בקו קצת שונה ..
מקווה שתאשר זאת מבחינתך - (F)


אם למתכנן באמת הייתה חשובה איכות הרכיבים, הוא היה משתמש בשפופרות
NOS – New Old Stock .



קשה להשתמש בNOS במוצר שהוא MASS PRODUCTION.
שפופרות NOS לא תמיד זמינות מה שיגרום למגבר להיות מסופק פעם עם X ופעם עם Y.
שמודבר בNOS זו בעיה שכל שפופרת נשמעת אחרת לכן רוב היצרנים נותנים לנו להחליט.

אני בדעה ששפופרת חשובה יותר מהמגבר ולכן אני מבין את הבחירה של היצרנים לתת לנו משהו פשוט רק שיעבוד. לטעמי היה יותר טוב אם לא היו מספקים שפופרות בכלל.

אביעד,
היה תענוג והפעם קראתי את הכל :-) (Y)

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 11:16 
חבר האתר


הצטרף:
16/09/09 00:52

הודעות: 5170
מיקום: תל מונד
אילן סודרי כתב:
Joshua_G כתב:
אני מוצא סתירה בין שתי האמירות הבאות בסקירה:
1. "המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי."
2. "את השפופרות המסופקות הם רוכשים בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים."
נראה לי שאין צורך לפרט את הסתירה.


יהשוע שלום

זו סתירה כמו שהיום יום שבת ואנחנו מטפסים כעת (אני ואתה ביחד) על הר בשווייץ.

הגישה של פיטר ברורה והגיונית הרבה יותר- ומאוד פשוטה.

תיכנון והרכבת ציוד אדיו מושפעים בין היתר משאלת 'נקודת המחיר' שהמתכנן לקח על עצמו לכווננן את מוצריו. אקח לדוגמא את סט העילית שמכוייל למחיר 'הקלאסי' (האמריקאי) של 30,000 דולר לזוג מונובלוקים וקדם מגבר.

פיטר טוען שהרבה בוני ציוד לא משקיעים באיכות הבניה והחלקים את המירב- תחום שמרבית האדיופילים לא יכולים לשדרג או לא יודעים- ואז הם ממקבלים מוצר נחות בסאונד שגם מתכלה בקצב מהיר יותר לאורך הזמן, עקב שימוש בחלקים פשוטים וזולים.

שפורפרות הם מוצר 'קל' להתייחסות של אדיופילים, ולכל אחד מהם יש העדפה וטעם שונה, ולכן בשיחות עימו הוא מדגיש כמה זה לא הגון מצד בונה הציוד 'לנפנף' בניצנוצי' שפורפרות ובמקביל לחסוך בחלקים.

רוצה דוגמא- הכבלים ששומרים על האנרגיה במונובלוקים הם מוצר עם טווח פעולה של 50 שנה ללא ירידה בביצועים, ובניית כל אחד מהם עולה 300 דולר (וישנם 4 כאלו בכל מונובלוק).

אז מה עדיף- בניה איכותית בדרגה העליונה או לצייד אותם בשפורפרות 'איכותיות' שנשענות על רכיבים שבעוד 5 שנים ירידת הביצועים תהיה משמעותית.

אני לא מדבר על השאסי בבנייה בדרגת איכות שלא נפוצה אלא בציוד של 50 אלף דולר ומעלה (וגם שם מאוד נדיר), החלקים הפנמיים מהאיכות העליונה בתחום של מיטב היצרנים היפנים והמערביים, העבודה המוקפדת בתיכנון, ובביצוע של בהנחת כל חוט והלחמה המדוייקות (והלחמות בעלות אחידות ואותו גודל מינימאלי נדרש), מחברים ומתגים מחברות המובילות וכדומה.

אני מניח שכל לקוח היה שמח לקבל מוצר כזה ולהתעסק בשפורפרות לטעמו, ולא הפוך- לקבל שפורפרות 'איכותיות' וחסכנות אינטנסיבית באיכות החלקים והבניה.

ולכן להבנתי הסתירה והטעות נמצאים באלו 'המעריכים' איכות ציוד לפי פריט מתכלה קל להחלפה, ולא לפי יסודות המכשיר.


שלום אילן,

במקום שירת הלל של בעל עניין הייתי מעדיף לקרוא באיזה נגדים, קבלים, שנאים, מחברים וחוטי חיבור משתמשים – וכן אם מדובר במעגל מודפס, או בחיווט מנקודה לנקודה. מה גם שאתה כותב בפירוש שבמגבר זה נעשו פשרות משיקולי עלות הייצור. הדבר שמעניין אותי יותר מכל הוא מהן אותן פשרות.
האם אתה מוכן למסור נתונים אלה?
כאשר לשפופרות השפעה מכרעת על איכות הצליל, תמהני מהן שאר הפשרות. שאלה זאת היא בעלת חשיבות עליונה בעיני, משום ששפופרות קל להחליף (אם כי לא זול), אבל את שאר הרכיבים קשה מאד להחליף – ובמקרים מסוימים, כמו שנאים ומעגל מודפס, בלתי אפשרי.
אגב, לעניין השפעת השפופרות על איכות הצליל, אני מדבר מניסיוני – לא מקריאת או שמיעת אנשים אחרים.

כל זה נאמר לאור העובדה שבארבעים השנים האחרונות לא נעשתה פריצת דרך כלשהי ולא קפיצת מדרגה כלשהי בתכנון מגברי שמע – הן מגברי מצב מוצק והן מגברי שפופרות.
מה גם שבמקרים רבים, כאשר מדובר במוצרי "High End" למערכות שמע, אין כל קשר בין עלות הייצור לבין מחיר המוצר לצרכן. במוצרים מסוימים, הפריט האיכותי היחידי הוא הקופסא, או המרכב (שאסי). גם את זה אני אומר מניסיוני.

כבר כתבו כאן ששירת ההלל שלך רק מזיקה לך.

אילן, איני מכיר אותך ואין לי כל רצון לפגוע בך. מאידך, אני לא מוכן שיאכילו אותי בקש.

_________________
בברכה,
יהושע גומא


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 11:22 
--- מושעה ---


הצטרף:
22/11/08 10:11

הודעות: 1252
AK1 כתב:
אילן סודרי כתב:
...
reference 1 זוג מונובלוקים 'העילית' של החברה, בכל מונובלוק 2 שפורפרות 845 ב P-P.
...
reference 2 קדם 'העל' של החברה,עם 4 שפורפרות 300B C,MUR, בתצורת FULL BALANCE (היחיד בעולם).
...

אילן סודרי היקר,

אישית, לא כל כך אהבתי את התגובה שלך:

א. נראה שהתוכן הולם יותר את המדור הפירסומי מאשר את השירשור הזה.

ב. כשהצצתי קצת במוצרי Audio Space, לא לגמרי הבנתי למה כדאי בכלל לקנות אותם:

למשל "reference 1 זוג מונובלוקים 'העילית' של החברה", כפי שאמרת, עולה בחו"ל $19,000 לזוג, והוא נותן 75W ב-push-pull mode, שהוא mode כוחני ופחות איכותי מ-triode mode. לעומתו, Acoustic Sound Lab Hurricane בדגם החדש (Mark II) עולה בחו"ל $6,500 לזוג, נותן 100W ב-triode mode האיכותי ו-200W ב-push-pull mode, ולא שההספק אומר הכל (ממש לא) אלא וש-Harry Pearson, הידוע בכינויו HP, מהמגזין The Absolute Sound (בקיצור TAS), כתב על קודמו, שעלה אז בחו"ל $4,400:

Perhaps once in a decade an amplifier comes along that achieves an entirely new level of musical realism, one that forces the reviewer to redefine the state of the art in reproduced sound. Given its performance, I wouldn’t have been surprised to see a pair of these monoblocks to carry a price tag of $20,000, or more. At $4,400 the pair, it is beyond the valley of a bargain—a virtual steal


ג. "reference 2 קדם 'העל' של החברה, בתצורת FULL BALANCE (היחיד בעולם)" -- היחיד בעולם????? כבר לפני שנים היה לי פרה Sonic Frontiers Line 3 שהייה fully balanced, ויש עוד הרבה preamps כאלה. ראה למשל את אלה של Audio research, באתר http://www.audioresearch.com, שייש לי החשד (הלא מבוסס) שאולי הם לא פחות טובים מאשר אלה של Audio Space.

אם כבר פירסום ללא בושה, שתהייה לפחות אמת בפירסום!!!

בכבוד רב,
עמיר

נ.ב., שתי קלישאות:
א. If it ain't broken, don't fix it -- הכתבה הייתה מספיק חיובית גם בלי "תיקון פרטים"
ב. כל המוסיף - גורע!


עמיר בוקר טוב

מה שכתבתי ליהשוע תקף גם במקרה שלך, אני ואתה כנראה מטיילים בשווייף ביחד ברגעים אלו.

הערה ראשונה- המאמר היה על ציוד שאנחנו מייבאים, ואביעד 'קצת' התלהב וטעה באומרו שהמגבר המשולב הינו ישירות מתחת לדגם העל. אני מניח שאין לך התנגדות שתיקנתי עובדה זו.

הערה שנייה- אני רואה בהצגת השקפתי על איכות המוצרים ומעמדם בקונטקס של סקירת ציוד לגיטימית לחלוטין, ואני מציע שתיבדוק אם יבואנים אחרים 'חטאו' בכך (רמז, כן) אבל שם זה היה לגיטימי משום מה.

הערה שלישית- אם להבנתך ההוריקן של ASL הינו אותו מגבר בטופולוגיה, ושניהם אותו טריוד כי אחד KT88 והשני 845 , מי אני שאתקן אותך.

אם אתה חושב שמגבר הבנוי מחלקים מהרמה הבסיסית באדיו מסוגלים להתמודד באיכות הצליל ושמירת הביצועים אז לי אין יכולת לתקן את רשמיך.

ואם אתה מאמין ש100 וואט בטריוד של נורות KT88 יכולים להחזיק רמקול כמו זרמים של 1,100 וולט של 845 אז בוודאי שלי אין מה להוסיף.

זה מה שנקרא השוואה חסרת בסיס- ונטולת כל ידע.

הערה רביעית- 'שכחת' לציין שהכתבה האמורה היתה כ 6 שנים לפני הגעתו של הרפרנס לארה"ב, והתייחסה לתימחור מגברים מערביים, וזו ממש הטעייה מכווונת.

אותו מגזין הפך את AUDIO SPACE (הקדם מגבר) למוצר השנה של המאגזין לשנת 2008 עם סופרלטיבים קצת יותר מהללים, כולל הפיכתו לסטנדרט שלמולו מוערכים הביצועים של קדמים אחרים.

אני מציע שתדייק יותר בהצגת הנתונים בפעמים אחרות.

הערה חמישית- REFERENCE 2 הינו הקדם היחיד בעולם המבוסס על FULL BALANCE עם נורות 300B , זה מה שכתבתי ולא שזהו הקדם היחיד בטכנולוגייה זו בעולם, אם לא הבנת זאת חבל אולם אין צורך לייחס לי הצגת מידע שגוייה, או דיווח לא נכון.

לגבי האם הוא טוב יותר או לא מאדיו ריסארצ'- לפי המאגזין האהוב עליך, שניהם נבחנו 'ראש למול ראש' ואחד זכה למוצר השנה ב 2008 , נחש איזה. ובניגוד אליך אני לא נשען על הערכה, ואין צורך שאוסיף.

לגבי משפט המחץ שלך: "אם כבר פירסום ללא בושה, שתהייה לפחות אמת בפירסום!!!"

איך נגדיר זאת- אמירה ריקנית, מתלהמת, חסרת בסיס וידע, ומה שכתבת אינו אלא שטות מוחלטת בכל מימד מיקצועי, והטעיית מכוונת של הקוראים בהמצאות מצוצות מהאצבע.

חבל שאתה 'מתנפח' ללא ידע ראוי ויושרה בהצגת הנתונים.

_________________
AUDIO DREAMS יבוא והפצת מערכות משובחות למוזיקה, קולנוע בייתי ו'בית חכם'.
רח' חרושת 3 רמת השרון, 052-7301999


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 11:53 
--- מושעה ---


הצטרף:
22/11/08 10:11

הודעות: 1252
Joshua_G כתב:
אילן סודרי כתב:
Joshua_G כתב:
אני מוצא סתירה בין שתי האמירות הבאות בסקירה:
1. "המתכנן הראשי של החברה (פיטר לו) מביא עימו החלטות לגבי טיב החלקים שמהם מורכבים המגברים הללו והוא משתמש במיטב האירופאי."
2. "את השפופרות המסופקות הם רוכשים בסטוקים גדולים, ממפעל שפופרות די גדול בסין ועימן הם מוכרים ומציגים את המגברים השונים."
נראה לי שאין צורך לפרט את הסתירה.


יהשוע שלום

זו סתירה כמו שהיום יום שבת ואנחנו מטפסים כעת (אני ואתה ביחד) על הר בשווייץ.

הגישה של פיטר ברורה והגיונית הרבה יותר- ומאוד פשוטה.

תיכנון והרכבת ציוד אדיו מושפעים בין היתר משאלת 'נקודת המחיר' שהמתכנן לקח על עצמו לכווננן את מוצריו. אקח לדוגמא את סט העילית שמכוייל למחיר 'הקלאסי' (האמריקאי) של 30,000 דולר לזוג מונובלוקים וקדם מגבר.

פיטר טוען שהרבה בוני ציוד לא משקיעים באיכות הבניה והחלקים את המירב- תחום שמרבית האדיופילים לא יכולים לשדרג או לא יודעים- ואז הם ממקבלים מוצר נחות בסאונד שגם מתכלה בקצב מהיר יותר לאורך הזמן, עקב שימוש בחלקים פשוטים וזולים.

שפורפרות הם מוצר 'קל' להתייחסות של אדיופילים, ולכל אחד מהם יש העדפה וטעם שונה, ולכן בשיחות עימו הוא מדגיש כמה זה לא הגון מצד בונה הציוד 'לנפנף' בניצנוצי' שפורפרות ובמקביל לחסוך בחלקים.

רוצה דוגמא- הכבלים ששומרים על האנרגיה במונובלוקים הם מוצר עם טווח פעולה של 50 שנה ללא ירידה בביצועים, ובניית כל אחד מהם עולה 300 דולר (וישנם 4 כאלו בכל מונובלוק).

אז מה עדיף- בניה איכותית בדרגה העליונה או לצייד אותם בשפורפרות 'איכותיות' שנשענות על רכיבים שבעוד 5 שנים ירידת הביצועים תהיה משמעותית.

אני לא מדבר על השאסי בבנייה בדרגת איכות שלא נפוצה אלא בציוד של 50 אלף דולר ומעלה (וגם שם מאוד נדיר), החלקים הפנמיים מהאיכות העליונה בתחום של מיטב היצרנים היפנים והמערביים, העבודה המוקפדת בתיכנון, ובביצוע של בהנחת כל חוט והלחמה המדוייקות (והלחמות בעלות אחידות ואותו גודל מינימאלי נדרש), מחברים ומתגים מחברות המובילות וכדומה.

אני מניח שכל לקוח היה שמח לקבל מוצר כזה ולהתעסק בשפורפרות לטעמו, ולא הפוך- לקבל שפורפרות 'איכותיות' וחסכנות אינטנסיבית באיכות החלקים והבניה.

ולכן להבנתי הסתירה והטעות נמצאים באלו 'המעריכים' איכות ציוד לפי פריט מתכלה קל להחלפה, ולא לפי יסודות המכשיר.


שלום אילן,

במקום שירת הלל של בעל עניין הייתי מעדיף לקרוא באיזה נגדים, קבלים, שנאים, מחברים וחוטי חיבור משתמשים – וכן אם מדובר במעגל מודפס, או בחיווט מנקודה לנקודה. מה גם שאתה כותב בפירוש שבמגבר זה נעשו פשרות משיקולי עלות הייצור. הדבר שמעניין אותי יותר מכל הוא מהן אותן פשרות.

לא נעשו שום פשרות בבניה, בניגוד למוצרים רבים בשוק, והוא מושקע הרבה יותר מכל מוצר מקביל שאני מכיר במחירו.לבקשתך קישור לנושא, http://www.gini.com/index.php?id=103

האם אתה מוכן למסור נתונים אלה?

כן- ראה בקישור.

כאשר לשפופרות השפעה מכרעת על איכות הצליל, תמהני מהן שאר הפשרות. שאלה זאת היא בעלת חשיבות עליונה בעיני, משום ששפופרות קל להחליף (אם כי לא זול), אבל את שאר הרכיבים קשה מאד להחליף – ובמקרים מסוימים, כמו שנאים ומעגל מודפס, בלתי אפשרי.
אגב, לעניין השפעת השפופרות על איכות הצליל, אני מדבר מניסיוני – לא מקריאת או שמיעת אנשים אחרים.

ולכן בניגוד ליצרנים רבים- בהכירו את קלות ההחלפה של שפורפרות, והקושי בכניסה 'לקרביים' של הציוד הוא שם את ההעדפות הנכונות שנותנות ללקוח את התמורה הטובה ביותר עם ההתחשבות הרבה ביותר בהרגלי הלקוח.

משום מה שמתברר שיצרן עושה את הדבר הנכון הוא מותקף על הגיונו הבריא- ולא ההיפך, מעורר מחשבה לא?


כל זה נאמר לאור העובדה שבארבעים השנים האחרונות לא נעשתה פריצת דרך כלשהי ולא קפיצת מדרגה כלשהי בתכנון מגברי שמע – הן מגברי מצב מוצק והן מגברי שפופרות.

מי אמר זאת ? אתה ? מה אתה יודע על ההגברות והתקדמותן באמת?

תן לי לעדכן אותך בפרט שולי- התצורה והטופולוגיה של רפרנס 1 ו 2 הינן המצאות של AUDIO SPACE שלא היו קיימות בשוק עד להמצאתו של פיטר, אז יש חידושים או לא בעולם השפורפרות?

רק נתון קטן (פירסומי) פיטר נבחר לאחד מ 10 המתכננים החשובים ביותר בעולם להגברה שפורפרתית, ע"י האגודה האדיופילית היפנית, אומנם הם לא ברמתך, אבל הם חולקים על דעתך.

צריך להבין את הקונטקס התרבותי- סיני שמוכתר ע"י יפנים ושמגבריו הם בעלי הציון הגבוהה ביותר בדירוג הניקוד שם


מה גם שבמקרים רבים, כאשר מדובר במוצרי "High End" למערכות שמע, אין כל קשר בין עלות הייצור לבין מחיר המוצר לצרכן. במוצרים מסוימים, הפריט האיכותי היחידי הוא הקופסא, או המרכב (שאסי). גם את זה אני אומר מניסיוני.

אז אתה אומר, זה חסר כל חשיבות כי המידע שאתה טוען שרלוונטי אינו אלא מוטעה והטעייה.

כבר כתבו כאן ששירת ההלל שלך רק מזיקה לך.

ואני מניח שזה לא קשור לשירת ההלל שלך, חסרת הידע והבסיס ראוי לציין, למוצרים מסויימים, נכון?

אילן, איני מכיר אותך ואין לי כל רצון לפגוע בך. מאידך, אני לא מוכן שיאכילו אותי בקש.


אתה מיתכוון שאתה מעדיף שיאכילו 'בקש' את הקוראים לכיוון מסויים, ובדרך להאשים את אביעד והאתר בהיותם 'שופר' תעמולתי ופירסומי שלי, נחמד לראות איך שליח ציבור מנסה 'ללכלך' על ציוד.

יש לי הצעה, בוא נעשה ערב השוואה בין אינטגרייטים עד 20,000 ש"ח, כך לפחות 'הקש' יהיה מוחשי וברור בכיוניותו.

אני מצטער שלא אגיב יותר כרגע להודעות- צריך לצאת עם הילדים ליום כיף, אשמח לענות לשאלות ותהיות נוספות בהמשך.

_________________
AUDIO DREAMS יבוא והפצת מערכות משובחות למוזיקה, קולנוע בייתי ו'בית חכם'.
רח' חרושת 3 רמת השרון, 052-7301999


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 11:54 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 04:12

הודעות: 7061
אילן אני מצטער אבל פשוט הרסת סקירה מהטובות שנעשו בארץ. חבל.

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 11:57 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
12/08/09 22:58

הודעות: 1297
אילן סודרי כתב:
מה שכתבתי ליהשוע תקף גם במקרה שלך, אני ואתה כנראה מטיילים בשווייף ביחד ברגעים אלו.

כן, זו בהחלט רמת האמינות שהגעת אליה -- אולי כדאי להאמין לשאר הדברים שאתה כותב בדיוק באותה רמה שאתה בעצמך מציע...
אילן סודרי כתב:
הערה ראשונה- המאמר היה על ציוד שאנחנו מייבאים, ואביעד 'קצת' התלהב וטעה באומרו שהמגבר המשולב הינו ישירות מתחת לדגם העל. אני מניח שאין לך התנגדות שתיקנתי עובדה זו.

אין, כל הכבוד על העמדת הדברים על דיוקם, ואולי עדיף הייה לסיים שם.
אילן סודרי כתב:
הערה שנייה- אני רואה בהצגת השקפתי על איכות המוצרים ומעמדם בקונטקס של סקירת ציוד לגיטימית לחלוטין, ואני מציע שתיבדוק אם יבואנים אחרים 'חטאו' בכך (רמז, כן) אבל שם זה היה לגיטימי משום מה.

לא יודע לגבי מקרים אחרים.
אילן סודרי כתב:
הערה שלישית- אם להבנתך ההוריקן של ASL הינו אותו מגבר בטופולוגיה, ושניהם אותו טריוד כי אחד KT88 והשני 845 , מי אני שאתקן אותך.
אם אתה חושב שמגבר הבנוי מחלקים מהרמה הבסיסית באדיו מסוגלים להתמודד באיכות הצליל ושמירת הביצועים אז לי אין יכולת לתקן את רשמיך.

משעשע -- אם מסתכלים מהזווית של לוגיקה והטעיות (לא) לוגיות, אתה כותב "מי אני שאתקן אותך" על דברים שמעולם לא כתבתי, לא אמרתי ולא התכוונתי. אנא צטט את התייחסותי ל"אותו מגבר בטופולוגיה, ושניהם אותו טריוד כי אחד KT88 והשני 845"
אילן סודרי כתב:
ואם אתה מאמין ש100 וואט בטריוד של נורות KT88 יכולים להחזיק רמקול כמו זרמים של 1,100 וולט של 845 אז בוודאי שלי אין מה להוסיף.

אם אתה מאמין שזרמים מודדים בוולטים, או שמגבר מנורות לאודיו מטפל בזרמים של 1,100 אמפר, אז בוודאי שלי אין מה להוסיף
אילן סודרי כתב:
זה מה שנקרא השוואה חסרת בסיס- ונטולת כל ידע.

הפוסל -- במומו פוסל
אילן סודרי כתב:
הערה רביעית- 'שכחת' לציין שהכתבה האמורה היתה כ 6 שנים לפני הגעתו של הרפרנס לארה"ב, והתייחסה לתימחור מגברים מערביים, וזו ממש הטעייה מכווונת.

לא שכחתי ולא התייחסתי, ולא מעניין אם זה מערביים או מזרחיים, משנה רק מה אתה מקבל תמורת הכסף
אילן סודרי כתב:
אותו מגזין הפך את AUDIO SPACE (הקדם מגבר) למוצר השנה של המאגזין לשנת 2008 עם סופרלטיבים קצת יותר מהללים, כולל הפיכתו לסטנדרט שלמולו מוערכים הביצועים של קדמים אחרים.

הם עושים את זה כל הזמן. על זה הם חיים.
אילן סודרי כתב:
אני מציע שתדייק יותר בהצגת הנתונים בפעמים אחרות.

כנ"ל
אילן סודרי כתב:
הערה חמישית- REFERENCE 2 הינו הקדם היחיד בעולם המבוסס על FULL BALANCE עם נורות 300B , זה מה שכתבתי ולא שזהו הקדם היחיד בטכנולוגייה זו בעולם, אם לא הבנת זאת חבל אולם אין צורך לייחס לי הצגת מידע שגוייה, או דיווח לא נכון.

מצטער על חוסר ההבנה הבסיסית שלי, לא חשבתי שמנורה זו או אחרת היא זו שמעניינת. חשבתי שצדקת, לשם שינוי, כשכתבת בעצמך "שפורפרות הם מוצר 'קל' להתייחסות של אדיופילים, ולכל אחד מהם יש העדפה וטעם שונה, ולכן בשיחות עימו הוא מדגיש כמה זה לא הגון מצד בונה הציוד 'לנפנף' בניצנוצי' שפורפרות" וגם "ולכן להבנתי הסתירה והטעות נמצאים באלו 'המעריכים' איכות ציוד לפי פריט מתכלה קל להחלפה, ולא לפי יסודות המכשיר"
אילן סודרי כתב:
לגבי האם הוא טוב יותר או לא מאדיו ריסארצ'- לפי המאגזין האהוב עליך, שניהם נבחנו 'ראש למול ראש' ואחד זכה למוצר השנה ב 2008 , נחש איזה. ובניגוד אליך אני לא נשען על הערכה, ואין צורך שאוסיף.

אני לא אוהב ולא קורא באופן קבוע אף מגזין, אני לא ממש מאמין להם. כתבתי שהחשד שלי לא מבוסס -- ולא האמנתי להם גם לגבי ההוריקאנים. אבל הוריקאנים שמעתי במו אזני בכמה setups, וואני יודע שהם טובים, וייש ציודים אחרים שהמגאזינים מתלהבים מהם עד מעל לגג, ואני לא אוהב. אז אנא, אל תוסיף, באמת אין צורך.
אילן סודרי כתב:
לגבי משפט המחץ שלך: "אם כבר פירסום ללא בושה, שתהייה לפחות אמת בפירסום!!!"

איך נגדיר זאת- אמירה ריקנית, מתלהמת, חסרת בסיס וידע, ומה שכתבת אינו אלא שטות מוחלטת בכל מימד מיקצועי, והטעיית מכוונת של הקוראים בהמצאות מצוצות מהאצבע.

חבל שאתה 'מתנפח' ללא ידע ראוי ויושרה בהצגת הנתונים.

שוב, הפוסל -- במומו פוסל: מי מתלהם כאן? מי הפגין חוסר ידע/מקצועיות עד לרמת א-ב של וולט לעומת אמפר?

עניתי על כל הסעיפים רק כדי שלא תחשוב שנאלמתי למראה טיעוניך המדהימים, אבל כנראה שאין לכעוס על נחתום המעיד בלהט-יתר על עיסתו והסוחר על מרכולתו. נו, שויין, שייהייה.

אני מציע לעזוב את הוויכוח חסר-הטעם הזה לפני שהוא מתנפח מעבר לראוי לו.

עמיר

_________________
ה"אמת" אינה אצלי בכיס. כל מה שאני כותב הן מחשבותי האישיות בלבד, לא יותר, אבל גם לא פחות


נערך לאחרונה על ידי AK1 בתאריך 08/10/09 12:25, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: Audio Space - Reference 3.1
הודעהפורסם: 08/10/09 12:22 
חבר האתר


הצטרף:
16/09/09 00:52

הודעות: 5170
מיקום: תל מונד
אילן סודרי כתב:
Joshua_G כתב:
במקום שירת הלל של בעל עניין הייתי מעדיף לקרוא באיזה נגדים, קבלים, שנאים, מחברים וחוטי חיבור משתמשים – וכן אם מדובר במעגל מודפס, או בחיווט מנקודה לנקודה. מה גם שאתה כותב בפירוש שבמגבר זה נעשו פשרות משיקולי עלות הייצור. הדבר שמעניין אותי יותר מכל הוא מהן אותן פשרות.

לא נעשו שום פשרות בבניה, בניגוד למוצרים רבים בשוק, והוא מושקע הרבה יותר מכל מוצר מקביל שאני מכיר במחירו.לבקשתך קישור לנושא, http://www.gini.com/index.php?id=103

האם אתה מוכן למסור נתונים אלה?

כן- ראה בקישור.

הקישור שהבאת הוא שירת הלל פרסומית, כגון "Top-of-the-line components" , לא פירוט, כפי שביקשתי.

בזה תם הדיון בינינו.
אינך מבחין בין חומר פרסומי לחומר עובדתי.
בנוסף, לא נראה לי שאתה עומד להפנים את מה שלא הפנמת עד כה.

_________________
בברכה,
יהושע גומא


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 2 מתוך 10   [ 97 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות