רב תודות למברכים
eyalp כתב:
תודה, נהניתי מאוד לקרוא, גם את הההגיגים והגעגועים...שאלה אם תוכל ליצור משהו שיאפשר ליהנות מכל העולמות, האם רמקול אחר יוכל לייצר משהו כזה..וכו'..
שאלה טובה, אני מניח שהתשובה היא כן ולא.
כלומר יש תכונות שממש מנוגדות, לדוגמה צליל קטן מול גדול. בווקאל אני אוהב קטן, בטריו ג'אז יותר גדול (בביג באנד עוד לא החלטתי
)
אז או שבוחרים צד, או שהולכים על האמצע (בסיכון מסויים להפסיד את שניהם).
בלי קשר, אין לי ספק שקיים אי שם רמקול שיותר מתאים לי ויתן לי יותר ממה שאני מחפש, ויום אחד אמצא אותו ויהיה לי כזה.
eyalp כתב:
אם אפשר רק הסבר על המשפט הזה, לגבי ההגברה -
"אך השילוב עם החדר הקשה שלי וההגברה שתופסת אותו חזק בלי לתת לו להשתולל".
יש לנו מן הרגשה אינסטינקטיבית שמגבר יותר חזק נותן יותר באס. זה לא תמיד נכון, זה תלוי מאוד ברמקול ובמגבר.
הרבה פעמים מגבר חזק הוא דווקא יותר לינארי ואומנם מצליח להגיע ליותר עומק עם רמקול שמאפשר את זה, אבל לפעמים הוא נותן פחות נפח.
eyalp כתב:
(אגב אלוני, אולי אני לא יודע איך, אבל בדר"כ כשמצטטים ורצים לבודד חלק מהציטוט, אני תמיד מוחק ומשאיר הדרוש. יש דרך להגיע לאותה תוצאה ישירות..?)
אם אתה רוצה רק חלק אחד מהציטוט אז אני לא מכיר דרך יותר פשוטה.
אולי להעתיק רק את מה שאתה רוצה, להדביק, לסמן וללחוץ על כפתור "quote", זה אומנם לא מסמן של מי הציטוט אבל בדר"כ לא צריך.
אם אתה מתכוון למשהו כמו שעשיתי כאן, אז לא ציטטתי שלוש פעמים ומחקתי, אלא ציטטתי פעם אחת, פיצלתי את החלקים כפי שרציתי עם אנטר, והעתקתי את טאג הפתיחה והסיום על פי הצורך לכל חלק. אחר"כ כתבתי את תגובותי בין הציטוטים.