michael123 כתב:
aloni כתב:
מיכאל, לא חשבתי על זה קודם, אבל כנושא דגל התחום אתה חייב לעצמך פרה עם שם כזה
אגב, בדרך כלל ב-low gain, טווח דינמי אמור להשתפר
ממ חשבתי קצת על האגב שלך וקצת קשה לי להצביע על המיקום המסויים בסקירה שבגללו העלתה את זה.
אם הכוונה למנגנון הGAIN הפנימי.. אז לא בדיוק אמרתי גם איפה שמתי אותו כדי שיתאים.. רק רמזתי שהמגברים שלי קשים, כך שאולי הנחת שהוא היה על GAIN גבוה.
בפועל הוא היה על אחת מתחת הTOP שהיה אפשרי = פחות מ 20DB
שד"א הקדם השפופרתי הפרטי שלי שקשור לסט המקורי עומד על 24DB ..
אם הכוונה היא להחלפת החיווט בין XLR לסינגל ובכך הירידה בDB המופק באוברול..
פה דווקא ירדה הדינאמיות בגלל שהמאוזן מעביר שקט ויכולת אחרת לגמרי ששונה מסינגל, למרות שב DB נמוך יותר יש טווח דינאמי גבוה יותר "על הנייר".
דרך אגב זה משתנה די בעייתי כי החישובים רבים מכל עבר..
זה עניין של רצפת רעש, מול התאמה חשמלית עם שאר הציוד בסיגנל ועוד כמובן.
בכל מקרה, ליאור ציין זאת גם כן.
ההרגשה של ציוד חזק יותר תמיד תהיה "דינאמית" יותר, למרות שאני לא לוקח את זה כמובן מאליו, או ככלל אצבע.
ממש לא.! (זה גם לא נכון תמיד)
הערת אגב, בדרך כלל בבחירת ראש לפטיפון ב MC החתירה היא לאאוטפוט נמוך ככל הניתן בגלל הטווח הדינאמי המשופר.