תודה רבה.
נועםס כתב:
"חשוב לי להדגיש שלמרות שאני קורא לצליל שמפיק ה- 2S גדול הוא לא ענק, אך כן יותר גדול ממה שאני מגדיר "נכון". חשוב עוד יותר שההגדלה הזאת לא באה על חשבון Finesse וצלילות. לא מדובר על מוצר שמגדיל פרזנטציה בגסות ועל הדרך משבש כל חלקת סאונד טובה, ההיפך, הוא עושה זאת בעידון וחינניות תוך כדי שמירה על רמה סונית גבוהה."
אם אכן זו התרשמותך הרי שמדובר במחמאה גדולה. הרבה קדמים עושים את האחד על חשבון השני- במיוחד זכור לי סנפייר שהיה ברשותי, שעשה זאת באופן מכוון, גלוי וברור אבל, אכן, איבד מעט פינס. קרוור עצמו פירסם white paper שבו טען שהמטרה היא להעמיד את הזמרים בקידמת הבמה - ומכך השתמע שכוונתו היתה גם למקרים בהם ההקלטה אינה עושה זאת...
אתה צודק בהתייחסותך ל"ניואנס" הזה שאל לנו להתייחס אליו כניואנס כלל.
בהחלט התכוונתי למחמאה. כמוך נתקלתי במוצרים שנותנים את האחד על חשבון השני, אבל זה לא כל כך מפתיע ועבור משתמשים מסויימים זה גם ויתור לגיטימי.
מי שרוצה גם וגם צריך למצוא את הפתרונות, בין אם בציוד משלים שיחצין יותר את הצדדים שחסרים לו או למצוא מוצר שנותן יותר אך זה בדר"כ מגיע במחיר גבוה יותר.
נועםס כתב:
אתה העדפת את יציאת ה 300, מעניין. האם זה יכול להיות קשור לרגישות היציאה הנמוכה יותר שלו? ובעניין דומה, את רגישות היציאה של ה PO כבר כתבת (היצרן כותב 100 קילו אוהם בrca - שזה כשלעצמו מספיק בהחלט "על הנייר" להתאמה ביניהם). היות ואיני מכיר הרבה קדמים שפופרתיים - האם רגישות היציאה שלו (גם דרך ה 300) גבוהה יחסית לשפופרתיים אחרים?
העדפתי להתרכז ביציאת ה- 300B משום שאני חושב שמי שקונה פרה מבוסס 300B ישתמש ביציאה הזאת. זה נראה לי הגיוני. הבדיקה היחידה שביצעתי היא שהיציאה השניה לא נשמעת יותר טוב.
אני בדר"כ לא כל כך מתייחס לנתונים הטכניים. בהתחשב בכך שכל יצרן מודד אחרת זה נראה לי יותר מקור לדעות קדומות מאשר לרווח ממשי.
נתון עכבת היציאה כפי שמפורסם על ידי היצרן נראה לי גבוה יחסית לנתונים שמפרסמים יצרנים אחרים.