עכשיו 28/03/24 13:27

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 3   [ 21 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 02/09/09 19:34 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:05

הודעות: 7318

מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare




Primare


הקדמה


יש משהו מאוד מענין, מקל ואולי במידה מסוימת נכון בענין הזה של קנית סטים תואמים (CD ואינטגרייטד במקרה שלנו). סוגיה זו נכונה בעיני לסט מורכב שחלקיו לא שייכים לאותו יצרן והיא יותר מודגשת בסט שחלקיו מגיעים מאותו יצרן.
נתחיל אולי דווקא בסוג השני של הסטים, ששייכים לאותו יצרן. ונתחיל אולי בסיבה שנראית אולי הכי פחות חשובה, העיצוב. יש משהו מושך ויפה בסט המוכן, זה נראה טוב יותר. אני יודע שלעולם זה לא יהיה סיבה מספקת להעדיף מוצר על אחר בגלל העניין העיצובי על חשבון העניין הסוני. אך ONCE אהבת את האודיו, העיצוב והיופי הם בהחלט יתרון.

Primare


אני נוטה לחשוב שיצרן ימשיך את הקו הסוני לכל אותם מוצרים באותה סידרה. רוצה לומר שתיאורטית יש סיכוי טוב ואולי אף יותר מזה שההתאמה בין מוצרים משלימים מאותה סידרה יהיה טוב. זאת אומרת שאני מניח שאם אהבת את האופי של מגבר אז תאהב את נגן התקליטורים מאותה סידרה.
שימו לב לחזרה של המילים מהשורש "מניח", כל זאת לא חלילה מפני לימודי המשפטים שאין לי, אלא מפני שאני מספיק מנוסה וותיק בתחום כדי להבין שחוקים כלליים מאוד קשים ליישום וקשה מאוד להכליל התנהגויות.
אחרי כל הזהירות הזו אני חוזר לרעיון שאני מנסה להעביר :)

פרמטר נוסף שיכול להיות מכריע הוא הנוחות למחפש האודיו לבית. תארו לכם איך חיינו היו משתפרים אם לא היינו במרדף תמידי בכל פעם אחר חלק אחר. אלא "באנו, שמענו, אהבנו, לקחנו" וזהו ...
יש לנו מערכת שלמה בבית, יפה, מעוצבת. אין צורך להתחיל לחפש מגבר אינטגרייטד מתאים בבוקר לאחר שקיבלנו את הנגן. האם אתם יכולים לדמיין לעצמכם כמה זמן זה היה יכול לפנות לנו לדברים חשובים אחרים (למשל ללכת עם הזוגה היקרה לקנות בגדים ...). כמובן הרעיון האחרון נאמר בידיעה שללא מעט אנשים התהליך עצמו של חיפוש הרכיב האולטימטיבי הוא מהנה לא פחות.

Primare


כעת הפרמטר האחרון הוא נכון בעיני גם לסוג הראשון שהזכרתי של סטים מוכנים שהם לא מאותו היצרן. פרמטר זה אם אתבטא בזהירות הוא המכריע ביותר. הרי בזמן שאתה (או את כמובן) בוחר את הרמקולים שלך והגעת למסקנה שהם הם הרמקולים הטובים ביותר שתוכל לקנות. אתה מגיע למסקנה זו בעזרת רכיבים משלימים כמו: מגבר, נגן, כבלים ועוד. כמובן שיש לא מעט מקרים יוצאי דופן כמו למשל שאין לך כעת תקציב למגבר אלא רק בעוד שנה נניח. גם במקרה זה לדעתי שווה לחזור למגבר ששמעת איתו את הרמקולים (הרמקולים הם כמובן רק דוגמא). מקרה אחר שהוא יוצא דופן ואני שומע אותו לא מעט הוא "המגבר לא בתקציב שלי". אם תרשו לי להגיד לדעתי זו שגיאה, ראשית אם המגבר (המגבר הוא כמובן רק דוגמא) לא בתקציב שלך אז לא נכון היה לבחון את הרמקול הזה עם המגבר הזה אלא עם מגבר בתקציב שלך.

האינטגרייטד והנגן דיסקים של PRIMARE נופלים טוב במאפינים שהזכרתי קודם. ראשית אם יורשה לי להתחיל בשולי לאודיו הוא העיצוב. הסט הזה נראה פשוט יפה. עיצוב קלאסי, פשטני. קו עיצוב שפונה גבוה, מתאים גם למי שיותר חשוב לו שהרכיבים בסלון יראו טוב מאשר איך שהם נשמעים. קופסאות לא "מפחידות" לסלון ממוצע, במובן שהן לא גדולות ואימתניות אלא צנועות ומשתלבות טוב.
שנית הרכיבים די מתאימים האחד לשני באופי האודיו שהם משמיעים. שניהם מפורטים, עם הובלה קלה לנגן. לשניהם במה גדולה, סאונד לא מנופח ונעים מאוד לאוזן. השילוב נותן שואו טוב (גם בהקשר של הפרמטר הקודם) ומספקים הנאה מרובה.

Primare


על החברה


חברת PRIMARE חברה שבדית שקיימת בשוק עוד משנות ה- 80. החברה מייצרת מגברים, קדם מגברים, נגנים, פרוססורים וטיונרים. כמו כן מייצרת מערכות אודיו משולבות. החברה כיוונה מאז ומתמיד לנישת ה- LIFESTYLE שמשלבת אודיו איכותי עם עיצוב ברמה גבוהה.

המוסיקה


ג'וני מיטשל נאותה לפתוח אצלי את הפסטיבל. אני מאוד אוהב את מיטשל אך בשקט ככה מבלי שהיא תשמע, אוהב אותה רק מהשנים הראשונות שלה. והאלבום Ladies of the Canyon הוא בין השניים הטובים ביותר שלה (השני הוא Court and Spark). מיטשל נשמעת ברורה, מפורטת ושקופה לגמרי. היא לא נשמעת רכה ומלטפת, אך צלולה ונעימה לאוזן.

Primare




לטעמי כל ההקלטות שלה מהשנים ההם יצאו מעט בהירות, לדעתי באלבום Blue זה מודגש יותר מהאחרים. בנתונים אלה אני מסתמך על הדיסקים שיש לי, לצערי אין לי אותה בוויניל (בינתיים ...).

Neil Young שהוא כבר בכלל לא Young (הפראזה שאולה מנייל שהתבטא כך על עצמו) ,בא והחליף את מיטשל. למביט מהצד כמוני הייתה לרגע תחושה של וודסטוק. Young שידע בחייו האישים עליות ומורדות ידע גם אלבומים שהיו טובים יותר וטובים פחות. אך בשנים האחרונות ישנה פריחה (מפתיעה ?) ביצירתיות שלו והוא הוציא שני אלבומים מבריקים לטעמי. הראשון שהשמעתי כעת על ה- PRIMARE הוא Prairie Wind. אלבום עם שירים עם רגישות אינסופית כמעט ומילים שמתאימות ככפפה לאיש שדוגל בשלום וצדק עולמי.

Primare




האלבום השני הוא Chrome Dreams II . הסט של פרימייר מחזיק יופי את האלבום, מחזיק גם את הבאסים הגדושים. נותן במה יפה ללהקה ונותן הפרדה לכל כלי. יאנג נשמע כפי שהוא :)

Primare


מי שהצליח לקרוא ביקורות שלי בעבר ידע להבחין בין השורות לחיבה המיוחדת שלי לצ'לו. הבחירה הפעם לא הייתה בסטנדרטים. הביצוע ע"י הצ'לן הכוכב העולה Roel Dieltiens והיצירות הן הקונצ'רטו לצ'לו של ויואלדי שהוא מיטיב לנגן אותן וזכה אף בפרס איתם. הקונצ'רטו קיבלו במה יפה, הפרוט היה מדהים, ה- PRIMARE נתן אווירה אמיתית של כנסיות ואולמות מרוחקים והנאה מרובה.

Primare




האלבום הבא שנחת על מגש הנגן של ה- PRIMARE היה אלבום עם מקבץ סונטות סולו של HANDEL. אלבום כפול יפהפה שנותן ביטוי לכלים שונים ומגוון סונטות. הפרוט שצמד ה- PRIMARE הדגיש מתחילת ההשמעות שמר על ההובלה גם כאן. הניקיון נתן ליווי יפה לבמה הרחבה שהציגו צמד ה- PRIMARE. הייצוג המגוון לכלים נתן אפשרות לבחון את הריאליסטיות של נבחרת ה- PRIMARE.

Primare


צמד האלבומים הבא שנוגנו בוויניל ששווה להזכיר אותם וקיבלו ייצוג מכובד הם ה- How my Heart sings של Bill Evans הכל כך אהוב עלי. זהו אלבום מהשנים הראשונות שלו שהשליטה הטכנית שלו מורגשת היטב אך מוסווית ע"י הריגוש והרומנטיות שהנגינה שלו מעלה. צמד ה- PRIMARE החזיק יפה את הטריו, נתן במה יפה לבאס והפסנתר של אוונס היה מפורט, מהנה ומרגש.

Primare




האלבום הוויניל השני שמוזכר זוהי החמישיה הכל כך מוצלחת של Miles Davis באלבום Relaxin’. זהו אלבום גם מהשנים הראשונות של מיילס שהוא היה אכן Relax ויצירתי בטירוף עם שליטה טכנית נפלאה. החצוצרה ניגנה ברגישות אינסופית, הפרוט הורגש במלאו והבמה הייתה רחבה דיה. אלו השעות שכבר הסלון מואר רק מהאור השכן והאווירה היתה של מועדון ג'אז לקראת שנות ה- 60. לרגע קט הייתה לי הזכות לראות את החמישיה הענקית הזו על הבמה ולהנות מכל רגע, עד ש ... הייתי חייב לרדת עם הכלב והזבל :)

Primare




סיכום


ה- PRIMARE נותן שואו טוב ובגדול. שואו מבחינת הביצועים שלו, נגן ה- CD מפורט בצורה יוצאת דופן ומרשימה שנתמך טוב ע"י המגבר הצמוד אליו. האינטגרייטד ה- פרימארי ידע להחזיק יופי את האופרה קווינטה שלי ולהזיז אותם כרצונם של הנגנים. כמו כן שואו מבחינה עיצובית, ה- PRIMARE מתלבשים יופי בסלון ולטעמי בכל חדר מוסיקה. הם נראים נפלא ומשדרים עיצוב קלאסי.
לטעמי מי שמחפש ציוד אודיו בתקציבים אלה יעשה לעצמו טובה אם יעבור ויכניס את ה- PRIMARE לרשימת ההשמעות שלו. ואם נחבר לרגע קט לתחילת הדברים אז הצמד כצמד עובד טוב ונראה שנכנס טוב לנישה המשולבת.

Primare


i30 נתונים טכניים:


Output Power: 2 x 100 W / 8 Ohm 2 x 180 W / 4 Ohm
Analogue Inputs: 2 XLR (L & R) 4 RCA (L & R)
Analogue Record Output: 1 RCA (L & R)
Pre Out: 1 RCA (L & R)
Peak Current: +/- 40 A
Frequency Response: < 10 Hz - 100 kHz, -3 dB

THD: < 0.07 %

Signal-to-Noise Ratio, Line: 100 dB

Output Impedance: 0.06 Ohm
Power Consumption: Standby < 25 W
Dimensions (WxDxH): 430 x 385 x 100 mm
Weight: 15.5 kg


cd31 נתונים טכניים:


Mechanism: DVS DSL-710 D/A Converter: 4 x Burr-Brown PCM 1704 K grade
Analogue Outputs: 1 RCA (L & R) 2.0 Vrms 1 XLR (L & R) 4.0 Vrms
Other Inputs: IR input 3.5 mm RS 232 input Data input
Output Impedance: 100 Ohm
Frequency Response: 20 Hz - 20 kHz (-0.5 dB)
Signal to Noise Ratio: 105 dB
Harmonic Distortion: <0.01 % (20 Hz - 20 kHz)
Digital Audio Outputs: Coaxial (SPDIF) 75 Ohm AES/EBU 110 Ohm TOS-Link
Power Consumption, Operating: 34 W
Power Consumption, Standby: 16 W
Dimensions (WxDxH): 430 x 385 x 100 mm
Weight: 10,5 kg



ציוד בדיקה:


מקור אנלוגי: Clearaudio Champion Level II
זרוע: Clearaudio Satisfy
ראש: Clearaudio Melody V2
פונו סטייג': Clearaudio
רמקולים: Opera Quinta
כבל רמקול: Siltech
אינטרקונקט 1: Siltech

מקום בדיקה: סלון משפחתי ( 3 * 6 ) כמעט ממוצע שפתוח בצידו לשאר הבית.

יבואן : סאבו אודיו

מחיר האינטגריטד : 13500 ש"ח
מחיר הנגן : 14000 ש"ח


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 02/09/09 19:58 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
יפה מאד .
סקירה מצויינת !

(F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 02/09/09 20:14 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 03:12

הודעות: 7061
כל הכבוד אפי (Y)

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 02/09/09 22:39 
חבר האתר


הצטרף:
21/09/08 13:54

הודעות: 1518
אפי

אכן יופי של סקירה, אם יורשה לי, בקטנה קצת ביקורת בונה..

אני מאד אוהב את הנימה הסובייקטיבית בסקירות שלך (וגם של אלוני) אתה מצליח להעביר היטב את החוייה וגם מידע צרכני חשוב כמו השיקולים למה להעדיף סט של אותו יצרן...אבל בכל זאת חסר לי קצת יותר פירוט שחשוב שיהיה בכל סקירת ציוד -

איכות הבנייה והגימור לפי התרשמותו של הסוקר...קשה להתרשם מדברים כאלו רק מהתמונות..באותו הקשר חסר פירוט על הארגונומיה של הציוד ונוחות התיפעול שלו..כמו למשל מיקום הכפתורים נוח ? הפונקציות מספקות ? השלט נוח ? קריא ? נוח לתיפעול ? שלט אחד שולט על שני המכשירים או שצריך שניים ? יש בכלל שלט ?? מה רואים בתצוגה של המגבר ? מה רואים בתצוגה של הנגן ? האם התצוגה קריאה ממרחק הישיבה והאזנה ? יש אופציה לכיבוי התצוגה ?? איך מתיישב הדיסק במגירה שלו ?? עד כמה מוצקה המגירה ? תוך כמה זמן הנגן קורא את הדיסק ?? וכו' וכו'...

לדעתי אסור להזניח את הפן ה"טכנוקרטי" היבש הזה בסקירות ציוד אודיו הוא חשוב לכולנו כצרכני ציוד אלקטרוני או אלקטרו מכאני..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 02/09/09 23:20 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
07/02/09 22:22

הודעות: 2521
מסקרן ומעניין ....... אבל אני רוצה לומר משהו - שבוודאי כבר נאמר לפני.
נכון שזה לא מגזין מיקצועי ואני מניח שהכותבים פה עושים זאת בשביל ה FUN. ובכל זאת - סקירה שאין בה קריטריונים ברורים , ובמיוחד השוואה כלשהי למוצרים אחרים - או מאותו טווח מחיר או אף בתחום גבוה או נמוך יותר - נותנת תוצאה שהיא לצערי די סתמית. אני אוכל לעשות קופי פייסט של כמעט כל סקירה אחרת פה באתר או באתרים מקבילים, לערבב ביחד - ולקבל את אותה התוצאה. תמיד יש פירוט מעולה, במה עמוקה וכו' וכו'. ברור לכולנו שכל מוצר אודיו מרמה מסויימת ומעלה (במגברים - נאמר מ 5,000 ש"ח ומעלה) הוא מוצר מעולה מרוב הבחינות. אין מוצרים גרועים בטווח הזה.
המעניין אבל הוא לדעת מה החולשות של המכשיר, מה הצדדים החזקים שלו - ובמיוחד מול אחרים. אחרת מה בעצם הסקירה אומרת ? שיש פה סטאפ מצויין שעולה 27,500 ש"ח ? יופי. הבנו. יש עוד הרבה כאלה. ויתרה מזאת - יש הרבה סטאפים מעולים גם ב 10,000 ש"ח שסוקרו פה באתר או במקבילים אליו - ומעניין לדעת מה נותנים ה 17,500 הנוספים.
במידה ומישהו יש לו 27,000 ש"ח פנויים שהשתחררו לו בפקדונות - האם לא כדאי לחסוך למשל 17,500 , לקחת סטאפ CDP + אינטגרייטד ב10-15,000 (אצל אמיר ארמה זה יכול להיות סט של קאראט או YBA בטווח הנ"ל וכמובן לכל היבואנים יש סטים בטווח הנ"ל) ולהשקיע את ההפרש בשידרוג רמקולים - למשל להחליף את הקווינטה ברמקולים מסידרה יותר גבוהה ? ושאלות נוספות - למשל האם הסטאפ הזה מתאים יותר לקלאסי - או ג'אז - או רוק - או שהוא פשוט מושלם בכל הסיגנונות ?
בקיצור - לא רוצה להשמע מקטר - ונהניתי לקרוא את הסקירה - רק לא ברור לי מה בעצם המסקנות ומה זה נותן לנו . ברור לי שאי אפשר לכסות את כל הנושאים ואי אפשר להשוות לעשרות מוצרים בכל סקירה אך השוואה מול לפחות מוצר דומה\מקביל אחד או שניים תתן יותר עניין ועומק לסקירות.

_________________
הכל טוב ויפה
אבל ברקץ -
יש רק אחד ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 02/09/09 23:51 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
קוקי,

אני אמנם לא יכול להביא את התרשמותו של הסוקר (שכנראה ישן כבר שנת ישרים), אך אני יכול לתת את התרשמותי בתחומים שמנית על פי ניסיון עם המוצרים לפני מספר שנים.

בנושא איכות הבנייה וההרכבה מדובר על רמה גבוהה העולה בקנה אחד עם העיצוב. החומרים טובים, הכפתורים נעימים לשימוש, הפאנל ה- "צף" מרשים, בורר ה- source היה נוח וברור לשימוש לטעמי.
אם אני זוכר נכון כפתור ה- on\off הראשי (לא standby) היה מוסלק באופן לא קונבנציונאלי בתחתית הצד השמאלי והיה לי קשה למצוא אותו, אך זה בטח לא מפריע בשימוש היום-יומי (ואולי אף עדיף כך).

השלט שולט על שני המכשירים, אך אינו מרשים כמו שלט הפליניוס שלך. מן שלט פלסטיק (אפור או שחור) באיכות טובה ובעל שידור טוב אך לא משהו מיוחד.

המגירה מתנהגת בדיוק כפי שהייתי מצפה ממכשיר במחיר כזה. לא זכור לי עיכוב בקריאת דיסקים אך לשם כך אבקש את דעתו של אפי שהשתמש במכשיר לפני זמן קצר ולא מספר שנים...

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 03/09/09 00:03 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
22/09/08 17:59

הודעות: 674
סקירה מצוינת!
אבל מה יהיה עם סוללת השטקרים הזו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 03/09/09 00:26 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
ברקצ, אנא ממך, אם אתה חש שלא באת על סיפוקך בקריאת הסקירה הרגש חופשי להגיב ואנו נעשה את כל המאמצים לתת תשובה הולמת.
בשביל זה אנחנו כאן ואנו בטח שלא רואים זאת כ-"קיטור"...

ולשאלתך.

ראשית, צריך לזכור שכאשר מוצר מושך לכיוון מסויים (חם, קר, מנפח באס, בהיר) הסוקר ידאג לציין זאת בסקירה. כאשר המוצר מכוון לתחום הניטראלי קצת יותר קשה לעשות זאת...

ואגב, דווקא המוצרים היקרים יותר "ירשו לעצמם" לכוון לתחום הניטראלי. משום שלהשיג ריגוש עם סאונד ניטראלי הרבה יותר קשה ודורש איכות גבוהה בהרבה מציוד בעל קולורציה מסויימת.

ואכן, אם זיכרוני אינו מטעה אותי (ויתקן אותי ידידי אפי אם איני זוכר נכון) זהו בדיוק הכיוון של סט המוצרים הזה.
הסאונד ניטראלי ולכן מאפשר להנות ממגוון סיגנונות כפי שאפי תיאר בסקירה.
כשאני בחנתי (לעצמי, לפני שנים, לא קשור לאתר הזה) את הסט, ניגנתי עליו הרבה ג'אז ווקאלי, ישראלי ופופ/רוק רך והוא צלח באופן משביע רצון את כל הסגנונות, יותר התחברתי לג'אז משום טעמי המוזיקלי כמובן.

כמו כל אלקטרוניקה חושפנית וניטראלית הסט הזה העניק לסטאפ הכולל את הכיוון של הרמקולים. באותו זמן הם היו Vienna Accoustics - Haydn Grand (אחד הרמקולים האהובים עלי אגב, למי שיכול להסתדר עם מדפי קטן זה יכול להיות עונג צרוף) והשילוב היה מצויין. הרמקול הזה גם ניטראלי באופיו אך עם גבוהים מעט קטיפתיים ולא תוקפניים.

אם בכל זאת לנסות להשוות למוצרים שסוקרו פה לאחרונה, אז אני יכול להגיד שהוא מזכיר את הפליניוס הייטו רק עם פחות מהירות בתחום הגבוה (וגם איכות כללית, מה לעשות זה מוצר בסדר גודל אחר). הוא הרבה יותר ניטראלי מה- Atoll שנוטה יותר לכיוון ה- fun עם באס קצת מנופח, כנ"ל הסט של Audio Space.

בנוגע לתובנות המחירים אני נאלץ לא להסכים איתך. אני לא חושב שקיים סט ב- 10K ש"ח שיכול לדגדג את הסט הזה, לפחות למי שאוהב את הסגנון הניטראלי, אבל זאת רק דעתי...
המציאות העגומה היא שבדר"כ what you pay is what you get, ואם תרכוש רמקול יקר ואלקטרוניקה זולה (נניח לצורך העניין ש- 10 לשני המוצרים זה זול, ו- 20 לרמקולים זה יקר) או הפוך, תהיה לך חוליה/יות חלשה/ות שרק תגרע לך מהתוצאה הסופית. יותר נכון לאזן בין הרכיבים (לא במחיר, באיכות).
את הקראט ו- YBA עליהם אתה מדבר לא שמעתי אז לא אוכל להתייחס פרטנית...


מקווה שנתתי עוד קצת מידע, אם יש צורך אפי בטח כבר ישלים.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 03/09/09 00:37 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
איתי_הגיתי כתב:
סקירה מצוינת!
אבל מה יהיה עם סוללת השטקרים הזו?


(Y) (Y) (Y)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: סקירה: מגבר משולב i30 ונגן cd31 של Primare
הודעהפורסם: 03/09/09 05:10 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:05

הודעות: 7318
תודה לכל המברכים !
ותודה על הביקורת הבונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 3   [ 21 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות