אילן סודרי כתב:
לא רק מגברי שפורפרות שונים זה מזה- גם טרנזיסטורים 'חוטאים' באופי שונה בקירבם וזה בסדר גמור לשם התאמה לטעמו של המאזין, ולכן גיוון או שוני אינם טיעונים.
נכון מאוד, זה גם מה שאני טוען.
אילן סודרי כתב:
לעומת זאת בטווח המחירים הנדון באס מצויין, מיד מעולה ללא תחרות מצד טרנזיסטורים, וגבוהים ברמה אחת מעל טרנזיסטור - הם עובדות ברורות שלפחות חלק מהמגברים השפורפרתיים מצטיינים בהם.
השאלה מה זה באס מצויין? האם באס גדול/חזק הוא מצויין?
או זה שיורד יותר נמוך?
או אולי זה שמעניק יותר פירוט?
לגבי המיד אני אולי מסכים של
רוב (לא כל) השפופרות מיד יותר מהנה וחווייתי.
גבוהים לא כל כך. אולי המיד הגבוה אבל לא התחום הגבוה ממש. בגיזרת האמביאנס.
אילן סודרי כתב:
ולכן נקודת המפגש בין היתרונות לסוג הפרזנטציה נמצאים בחיפוש אחר הגברה שפורפרתית נכונה לטעמו של המאזין- וכל אופציה אחרת היא נחותה ממנה במיגבלות התקציב שהנחתי.
בשביל לא להקשות אני בדר"כ מתייחס לפרזנטציה לא במובן הטונאלי אלא ההגשתי נטו.
כלומר צליל קידמי/אחורי, סאונד גדול/קטן וכו'
(כמובן ש"מותר" גם אחרת)
המשפט שכתבת זאת כבר פרשנות שלך שמתבססת על טעמך האישי, ואולי במידה מסויימת גם על הסיגנון של המוצרים שאתה מייבא שמתאימים גם הם לטעמך ותפיסתך.
אני אגב לא "מתנגד" ולא סולד מסוג הסאונד הזה. יש בו את החן שלו, ויש דברים (חומרים) שהוא עושה יותר טוב מסוג הסאונד שאני אוהב.
אולי יום אחד בסטאפ
שני גם לי יהיה משהו כזה.
ואם לנסות שוב לחבר את כל הקישקושיאדה לשירשור הזה.
מהיכרותי את טעמך אני לא חושב שאתה תגדיר את המגבר שבסקירה כשפופרתי מהסוג עליו אתה מדבר.
אם הצלחתי באמת להכיר את טעמך אתה אוהב באס כוחני יותר, מיד יוצא יותר ופרזנטציה גדולה יותר.
המגבר הזה הוא על הצד הרומנטי, המיד מלא טקסטורה ויוצא אבל לא יוצא המון, הבאס יותר דומה במימדיו לזה שאני אוהב. עם הגבוהים לא חושב שהיתה לך בעיה.