סקירה מעניינת, עושה חשק להאזין.
הדיון קצת עקר,
בפרט כשסונוס אומר
"נפח צריך להיות כמה שיותר גדול. המערכת צריכה לנגן ע נ ק! נקודה"
שזה מה שאלוני אמר שיש אנשים שמחפשים.
יש אנשים, בשונה מ'
כל האנשים',
וכן יש שמחפשים זאת במנורות, בשונה מ '
זה מה שמנורות עושות'.
יש מנורות שעושות זאת, יש הרבה דרכים להשיג זאת בנוסף.
אני מכיר אותם, את האנשים האלה.
יש להם הרבה קוביות עם חוטים שמנים,
והמזנון שלהם נראה כמו אוסף תנורי ספירלות ומפיץ חום נעים בדומה.
יש שם הרבה הרבה אור למרות שהאורות בבית כבויים,
המזנון/סטנד נראה כמו שולחן עבודה של מכשף, צורף ואלכימאי ביחד -
והרצון הוא שגם ינגן כך,
אז מייצרים המון המון כח
כדי להזיז 12" בין השאר עם כמה מידים גם גדולים
הצלילים מסתחררים בחדר ועוטפים הכל
ואתה מרגיש כמו הארי פוטר המסטול,
מרחף על תווים.
אחד קורא לזה 'ניפוח'
ואחד קורא לזה 'נפח'
ושניהם אומרים בול אותו דבר,
הראשון רוצה לומר 'מעדיף פחות וואו'
והשני רוצה לומר 'זה נפחה של מערכת טובה'
ושניהם צודקים, כי שניהם מבטאים את טעמם.
אין לכם הרבה לאן להמשיך,
לא ניתן להמשיג, להגדיר את המושג, קונספטואליזציה,
ניתוח מושגי, מכירים ?
מה זה "טוב" ?
מה זה "רע" ?
תנועת האודיופילים החרשים כאן.
רגל קרושה על אמא שלכם.
רוזי1 כתב:
עם שני כפתורי ווליום אני מתאשפז אחרי יומיים בחלוק עם שרוולים קשורים
לגמרי