אילן, תודה.
הבעיה שאם אני מכניס סט נוסף בגודל כזה על מה שכבר יש לי לחדר, אני צריך לשבת בחוץ
בכל מקרה, אחשוב אולי על להשאיל אותו אם עכשי,ו או אחרי תקופה שתוכל להציג אותו קצת אצלך.
די מסקרן אותי, גם בגין סקירותו של אלון, בהמשך בגין הצהרתו של פיטר לו וכן ברמה האישית בשביל השוואה מול הסט החדש שלי
שבנוי שפופרתי אך ברמה גבוה ולכח רב.
בובו - מה שאתה אומר, הוא מדוייק, מבחינתי היצירות הללו הם רפרנס לכל מה שמערכת יכולה או לא יכולה לעשות.
אם מערכות כלשהן מסוגלות לעמוד במאסה מוסיקאלית מכל האספקטים של חלק מהיצירות הללו היא תהיה מסוגלת לנגן כמעט כל דבר באופן אופטימאלי
(העניין פה וזה המשך דווקא לדבריו של תומר - להגדיר מה זה אופטימאלי שזה כנראה עניין של טעם)
לנגן DT או לנגן מאהלר אלה שני דברים אחרים לגמרי שחובבי הז'אנר (כל אחד מהם או יחדיו)"ירצו" משהו אחר.
אך אני חושב שמערכת טובה באמת, מותאמת וכדומה מסוגלת גם לייצר את ה"אחר" הזה עבור כל ז'אנר שינוגן.
לאו דווקא לא להשאר באופי אחיד של המערכת כולה אם כי פשוט להקרין את הניואנסים "הנכונים" שכל מאזין ירצה לשמוע.
ההגברה הנוכחית שלי מסוגלת פשוט לשלוט על הכל מהכל ונותנת לי FUN בכל ז'אנר שאני שומע (שוב לטעמי).
מבחינת שליטה אבסוטית מה שבובו ציין קודם של קריסה ושליטה בדינאמיקה, היא מבחינתי גם כן אבן פינה שקודם כל צריכה להיות לפני
שמתפלפלים על ניואנסים וסופרלטיבים אודיופילים.
תומר - מה זה לפחות במחירים ארצים? מה זה ארציים?