web כתב:
byrdparis כתב:
אני אוהב, לא בטוח שאשמע אותו פעם בשבוע, אבל זה נחמד מאד בספרייה.
מתחבר למשפט הזה בהקשר של חלק מהקניות שלי של ווינילים
בדיוק השבוע התפתח דיון בין חבר טוב לביני בהקשר של מגוון בוייניל, והאם שווה להשקיע כל כך בציוד, שהמבחר בסופו של דבר
די מוגבל לכשמותנו (החבר ואנוכי) שרב הדיאטה שלנו מתמקדת בעיקר בקלאסי (נגיד 70 אחוז לגבי, אני מניח שהחבר שומע הרבה יותר מ 70 אחוז מהז'אנר בתמהיל הכללי).
הרי כמה אפשר לשמוע את הריאישיו של LS ב AP וכדוגמתם, ספיקרס קורנר עם כל הכבוד לריאישיו שלהם, לא כולם נשמעים מספיק טוב ולהתחיל להטריף את עצמנו לדעת בלקנות 8 הוצאות שונות של תקליטי יד2 עד שימצא התקליט הנכון מבחינת סאונד זה די טירוף ומבחינתי לא מציאותי בעיקר בגלל מקום.
אני אישית משקיע בתקליטים מכל הז'אנרים שאני אוהב, אם זה בלוז, רוק (קלאסי, פרוג, מטאל), ג'אז (אני מאד אוהב בתקליטים ופה יש מגוון הרבה יותר רחב לאלו שאוהבים מאד את הז'אנר ) וכמובן קלאסי...
המון מהתקליטים שאני קונה, למשל זה פה למעלה, זה בשביל ספרייה מגוונת ולגיוון האישי שלי, ותכלס, אם לא היה לי התקליט, בדיגיטאל לא הייתי שומע את האלבום הזה, כי זה חסר "קטע" נגיד... אז בסופו של דבר אני נהנה גם מאלה מאד.
תכלס, מבחינתי זה ללא ספק שווה להשקיע בציוד לפורמט הזה, הוויש ליסט שלי גדוש מעבר ל 400 כותרים שכבר יש לי שרכשתי בשנתיים האחרונות. כך שזה די מספק אותי ואין לי שום בעיה בהשקעה גדולה כדי להפיק רפרודוקציה אולטימטיבית.
אבל זו דעתי והזווית האישית שלי ואיך אני רואה את זה, אני די מבין את החבר. שד"א יש לו פי 2 תקליטים ממני עם מגוון רחב גם כן של מוסיקה, אך מהזווית שלו, יש לו המון שקנה עבור "אוסף" והם עדיין סילד שלא פתח ולא שמע.. כי זה פחות "מעניין" אותו מוסיקאלית.
בשבילו התחרות מול דיגיטאל, אלפי הדיסקים שיש לו ושרותי הסטרימינג שיש היום שנותנים בקלות מדהימה לשמוע כמעט כל דבר שיוצא... היא בטלה. מקובל.