ברקצ כתב:
יאללה אלוני - תשפוך .... תגלה מה דעתך אתה על ההשוואה.
בסשן עצמו ראיתם היכן עמדתי (מימין לרמקול הימני ודי צמוד אליו), חלק מההבדלים ששמעתי בזמן ההקמה היו שמיעים גם ככה וחלק פחות. אבל אפילו יותר חשוב מזה, כשהאזנתי בהקמה הייתי לבד כמעט בחדר ויותר קל להתרכז וממש להאזין כך מאשר כשיש כמעט חמישים איש בחדר. גם האזנתי ליותר קטעים ודעתי לא השתנתה על פי המרחק ממני לרמקולים אך תמיד ישבתי באמצע.
המרק לוינסון היה מאוד מעניין לטעמי. בכיוון ה-"איטי", שמן, רך, מוזיקלי. זה כיוון שאני אוהב באופן כללי.
בחיבור אנלוגי הוא היה מאוד "כזה", בחיבור דיגיטלי ל- HD20 הוא קיבל יותר את הסאונד של ה- HD20 אבל היה די שונה מהמחשב לדוגמה. יותר "מוצק" פחות "משוחרר".
את ה- HD20 אני מכיר די טוב, מה שעזר לי לשים את התוצאה בפרספקטיבה. אני לא חושב שהייתם יכולים להתרשם עד כמה הוא "מלא" בגלל שההשוואה היתה למרק לוינסון שכנראה אפילו יותר מלא ממנו.
אין ספק שבהשוואה הזאת הוא היה יותר פתוח ובכלל נתן יותר דגש על הגבוהים מהלוינסון.
מבחינת המקורות שחוברו דיגיטלית, הלוינסון היה הכי "סולידי", המחשב הכי "משוחרר" והבלו-רי קצת גס ופחות תלת מימדי מהאחרים.
מבחינת הרמקולים, הפייגה היו מאוד "מרשימים", פתוחים, גדולים ועם באס יותר מאסיבי.
הספנדור הקטן ניגן מדהים לגודלו, אהבתי יותר את המיד שלו והוא ממש הפתיע אותי בבאס שהצליח לייצר בחדר הזה.