כן, אז עכשיו זה כבר בטוח שאני לא טס השנה, ויומיים לפני תחילת מינכן 2013 הגיע הזמן לסכם את זו של 2012 שהתרשלתי בתפקידי לסגור.
מלבד העובדה שהייתי מאוד עסוק השנה, אני מניח שלאיכות התערוכה היתה השפעה לא קטנה.
זו היתה התערוכה החמישית בה אני מבקר ברציפות, ואין לי שום ספק שזאת היתה התערוכה הכי משעממת עד כה.
יש שרמזו לי שזה בגלל שאני בעל יותר ניסיון ולכן "כבר לא מתרשם בקלות", אבל אני מבטיח לכם שזה לא העניין.
בשלוש התערוכות הראשונות שביקרתי (2008-2010) היו פחות חדרים בסה"כ, קבוצה מכובדת של חדרים טובים במיוחד (או לפחות מרשימים מבחינות מסויימות) וקבוצה מכובדת של חדרים גרועים.
החל מ- 2011 חל גידול רציני בכמות החדרים, אבל גם שמתי לב שמתחילה נורמליזציה של התוצאות (בטח גם כתבתי את זה). פחות חדרים טובים במיוחד ופחות חדרים גרועים במיוחד. אבל לפחות עדיין היתה קבוצה של חדרים בהם יכולתי לשבת וממש להנות מהמוזיקה והתוצאה הסונית.
ב- 2012, למרבה האכזבה, לא היה מבחינתי אפילו חדר אחד עם תוצאה שממש נהנתי ממנה.
אם תצמידו לי אקדח לרקה אגיד שאני זוכר את החדר של
Raidho לטובה.
אבל זה לא שממש התלהבתי, אני חושב ששיחק פה יותר גורם ההפתעה והיחסיות לשאר החדרים.
גם
Estelon, Vitus, LOIT היו בסדר
אבל אני לא יכול להגיד שזה לגמרי טעמי.
עבור אביעד אני מוסיף את
Lawrence שאני זוכר שמאוד אהב.
מהי הסיבה לבינוניות? קשה לענות על השאלה הזאת ברצינות. כל דבר שנגיד יהיה ניחוש פרוע.
אני מאוד מאוד מקווה שלמבקרי 2013 (קבוצה ממנה פרשתי היום

) מחכה תערוכה הרבה יותר מעניינת מזו.
נהוג לדבר בפוסט הסיכום על טרנדים, ובעיקר על סוגי המקורות.
פעם זה היה על תקליטים, היום מעניין את כולם כמה מיוזיק סרברס שמענו.
התשובה היא הרבה ויותר מאי פעם. ואפשר גם להגיד שביחס לשנים שעברו הם נשמעים יותר טוב.
מצד שני, וזה מוזר קצת שזה מגיע ממני , אחד שמאזין כיום בעיקר דרך מיוזיק סרבר, איכשהו יש לי
תחושה שבהרבה חדרים השימוש במיוזיק סרבר תרם לבינוניות בתוצאה ושהיה עדיף נגן CD טוב או תקליט.
אך גם משני האחרים לא היה חוסר (כן, גם CD) בתערוכה וכאמור יותר מידי סאונד טוב לא היה פה.
יורי הכניס לנו לרשימת הטרנדים גם עלויות, וזה באמת נושא מעניין וחשוב. אני מאמין שאם עברתם על רשימת החדרים ראיתם שיותר מידי מוצרי VFM לא היו פה. מוצרים כאלו בדר"כ מוצגים סטטית במקסימום.
אני שוב מאחל לשליחי תערוכת 2013 תערוכה מוצלחת הרבה יותר מזו. עדכנו אותנו מה הפסדנו (או לא

).