אתה לא הדיר וחבל...
התוספת של החברים האחרים מיותרת, לטובת הדיון. בוא נתעלם מזה. כאילו באו לעזרתך, אבל זה פשוט להסיט את נושא הדיון.
לצורך ההבנה, נניח ש-
ה-DF במגבר הוא כמו ה-Torque במנוע הרכב, בעוד ההספק (ב-W) המקבילה להספק המנוע בכ"ס (HP).
אם תיקח מנוע חזק (נניח 200W או 204 כ"ס ברכב), אבל תסרס לו את ה-Torque ביחס של 1:10, הרכב יהיה עצל וללא ביצועים.
כאשר אתה משתמש באורך הזה של כ-3 מ', בכבל של 12 AWG במקום של 0 AWG, שהחישוב מציע,
אתה למעשה לוקח את ה-DF שלך (500) ומוריד אותו לכ-50.
נניח שיש לך מרצדס C-230 (משנת 2006), עם מנוע 2.5L 6V, שלו: הספק (Power) של 204 hp @ 6200 rpm.
ו-Torque של 245 Nm @ 2900 rpm.
זה יאיץ את הרכב (שמשקלו 1460 kg) מ-0 ל-100 ב-8.3 שניות.
ברם, אם נכניס לו ב-Driveshaft קטע גמיש מגומי שיוריד את ה-Torque מ-245 ל-24.5...הרכב יאבד את היכולת הזו.
זה יעבוד עם פרארי 512 עם 500 כ"ס או עם טויוטה קורולה עם 120 כ"ס.
הערה: זמן הגלישה בפורום לא מעיד על רמת הידע! כך שאין לגולש שנמצא פה שנים שום יתרון על חדשים