יגאל כתב:
מעולם לא חשבתי שישראל יצרה קסטות -אני רק מקווה
שהקסטות היו יותר טובות מהסוסיתא למשל
האיכות שלהן לא היתה משהו בכלל, כצפוי ממוצר ישראלי. ייתכן שאפילו עוד יש לי אחת או שתיים כאלה.
יגאל כתב:
לעומת זאת סלילים וטייפ סלילים נראה לי יותר הגיוני שיחזור:
איכות ההקלטות ,והאנלוגיה במיטבה צריכה לדחוף יצרנים להתחיל ליצר סידרתית
טייפים ,סלילים ואז נראה מחזות שאנשים מניחים ברחוב מכשירי CD ולצידם שלל דיסקים
.
אם טכניקס חזרו ליצר פטיפונים ,מה ימנע מאקאי וטיאק הסיניות להתחיל ליצר טייפים ?
צירפתי את הקסטה הכחולה לבנה
ממש לא. התקליטים "חזרו" (גם כן "חזרה" מוגבלת ביותר, מאחר שאנחנו ממש לא במצב של שנות ה-70 וה-80, שאז כמעט בכל בית היו פטיפון ותקליטים) משום שיש להם ערך מוסף שאין לקסטות ולסלילים: סקס אפיל. הפורמט הגדול, העטיפות המושקעות, דפי מלים בגודל שממש אפשר לקרוא אותן, התחושה שאתה מחזיק ביד יצירת אמנות, וגם עולם הדי. ג'ייז. שמוסיף את ההילה שלו לכל העניין. בפורמטים המגנטיים - טובים ככל שיהיו - אין את כל אלה, ומשום כך אין כל סיכוי ש"יחזרו". אפשר גם למנות סיבות נוספות, למשל זה שלתכנן ולבנות טייפ דק (או סלילים) איכותי זה הרבה יותר קשה ומורכב - ולכן גם יקר - מלתכנן ולבנות פטיפון טוב. בקיצור - אל תבנה על זה. מבחינה מסחרית / תעשייתית הסרט המגנטי שייך להסטוריה, ולה בלבד.